Obavezno pročitati

Collapse
No announcement yet.

Masnoce VS Uh

Collapse
X
  • Filter
  • Vrijeme
  • Show
Clear All
new posts

  • Masnoce VS Uh

    Interesuje me misljenje iskusnijih u svijetu sporta o sve glasnijim zagovornicima teorije da su UH glavni krivac za nastajenje raznih oboljenja i samim tim teorije da je bolje u organizam unositi vise masti (naravno i proteine), a UH.. pa manje vise izbjegavati? Ja sam takodje primjetio (ako nista) da se puno bolje osjecam kad u organizam unosim manje UH.

  • #2
    To je individualno, zlatno pravilo je slušati svoje tijelo. Ni meni ne paše previše UH.
    pobjednici traže načine a gubitnici razloge

    Comment


    • #3
      Pa upravo i pitam da li je to individualno ili ce se vrlo brzo teorija o stetnosti UH prosiriti i to postati "standard",, mislim sto manji unos UH.

      Comment


      • #4
        UH generalno poslije treninga, a masnoće ujutro i tijekom dana prije treninga, meni osobno odlična kombinacija. Ne vidim poantu trpati se UH prije neke aktivnosti jer ionako su i M isto tako izvor energije koji ne sje.bava puno inzulin i nema nekog padanja energije nego je ona stalno na istom nivou i svakako se bolje "upiju" UH iza treninga i u prvom krutom obroku poslije nego da se jedu prije. No, eto nekome i UH pašu prije pa tko kako želi. Prednost masnoća je što ne dizanjem inzulina potiču razgradnju masnih stanica bezobzira bili u deficitu ili suficitu, probao na duže tako i uvjerio se. Tko želi pričati da je potreban deficit za gubitak masnih stanica neka živi u zabludi slobodno.
        KMG - kilogram mišića godišnje ;/

        Comment


        • #5
          Apsolutno se slazem sa tobom, a osim toga ja to malo posmatram i kroz prizmu zdravlja. Kad imas preko 50 kao ja, pocnes razmisljati i o zdravlju i bolestima. Sto sam stariji, sto vise citam, sto vise licnog iskustva imam, sve sam vise uvjeren da su UH nesto lose i da ih treba izbjegavati sto je moguce vise... Ovo ne pisem kao bilo kakav savjet.. jednostavno moje iskustvo i razmisljanja..

          Comment


          • #6
            prvo i osnovno je da probas sa i bez uh. ako ti odgovara jedna od opcija, zasto traziti onda rijesenje u necemu sto funkcionira sasvim dobro?

            hidrati nisu losi i stetni ako ih se koristi ispravno. hidrati su krucijalni u bodybuildingu, npr:

            - hidrati su ti koji upravljaju tiroidom, a ona je odgovorna za brzinu metabolizma (oni koji su radili punjenja/praznjenja znaju o cemu pisem), jer ako uklonis hidrate na duzi period do odredene tocke primjetit ces usporavanje metabolizma, sto nije poanta nikako cjele *****e price

            - takodjer izbacivanjem hidrata dovodis se do tocke gdje postajes jako osjetljiv na njih onog trenutka kada ih uvedes opet u prehranu, pogotovo ako neznas kada i sta radis moze biti vise sranja od koristi

            - svi znamo da su hidrati ti koji nam pune glikogen, a znamo sta je glikogen za misice....tu su jos pumpa, brzina energije koju hidrati proizvode itd.

            hardy je u pravu kada kaze za skok i pad inzulina tokom dana ali zato postoji pravilo da se jede svako 3-4h i da se taj dnevni seukupni unos makronutrijenata raspodjeli kroz dan u jednake obroke. (mozes primjetit kada obicni covjek mazne pizzu ili gro jela za rucak i zavali se na sofu i odkunja sat dva)(tako sam vidio i slucaje sa IMF prehranom).

            ako imas pad energije tokom treninga jer si konzumirao hidrate 2h kao pwo obrok, onda si od ukupnog dnevnog unosa uh odvoji 20-30g hidrata koje ces kao glukozu (malto) piti tokom treninga uz whey ili bcaa kao dwm i nebi trebalo biti problema.

            zelio bih samo reci da sto citas ima istine, ali i nema jer mediji vecinom pisu ono sto ljepo zvuci, a ne istinu. covjek od pocetka svog postojanja zivi od onoga sto ulovi ili ubere (meso ubije, plodove bere: orasi i slicno ili pak voce) a voce je hidrat zar ne. prema nekim studijama nas zeludac i probava nisu napravljeni da podnose hidrate, ali prema nekim studijama jesu. ja jedino mogu doci do zakljucka da je rijec o kojem izvoru hidrata pricamo. zob, riza, krompir i batat, voce, povrce i slicni neobradjeni cisti izvori uh nisu nista lose, dapace...ali kad pricamo o procesuiranim secerima i raznoraznim dodatcima dolazimo do zakljucka da nase tijelo podnosi ono sto je prirodno, a ne sto je iz epruvete
            Pocivao u miru Bozjem

            22.12.1984 - 20.12.2012

            __________________________________________________ ___________________________

            mentor: Sasa Draskovic

            Comment


            • #7
              Nisam ja nikad spomenuo totalno izbacivanje UH... I razumijem ja da je ovo BB forum ali ponovit cu, kad covjek malo ostari, bude mu zao sto nije vise citao, jer kad tad sve dodje na naplatu. Zato sam i naglasio da pitanje postavljam ljudima koji su malo duze u sportu, koji imaju malo vise godina.. jer oni osjecaju greske koje su pravili kao mladi. Mlad covjek moze sve... jesti i kamenje ako hoce . I da tacno ej da je covjek jeo ono sto je ulovio ali ej i tacno da je tada covjek zivio max 40 godina, te ga nisu mogle stici bolesti koje danas najvise ubijaju. Te bolesti su krvnih sudova i rak i sve je vise teorija da upravo UH igraju veliku ulogu u tome.. da sad ne objasnjavam.. ne vjeruje da to ljude ovde interesuje... Eto

              Comment

              Working...
              X