Obavezno pročitati

Collapse
No announcement yet.

HIIT trening

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Vrijeme
  • Show
Clear All
new posts

  • Pozdrav! Imam par pitanja vezano uz HIIT.
    Imam 180cm, 96kg i dosta sala oko trbuha. Cilj mi je skinuti višak masti tako da sam počeo i odradio već nekih 4-5 HIITova. Uglavnom si sam složim trening na traci za trčanje pa me zanima radim li ispravno. Trening ide ovako:
    - zagrijavanje - 3 min
    - ponavljanje u 10 serija: trčanje niskim intenzitetom (8km/h) 2 min pa onda trčanje visokim intenzitetom (15km/h) 1 min
    - lagano trčanje niskim intenzitetom - 5-10min

    Trening sveukupno traje oko 40min pa me zanima je li to previše za HIIT? Ako da, na koji način da to reguliram?
    Jel potrebno smanjiti/povećati intenzitet?

    Hvala

    Comment


    • Ovo što ti radiš je intervalni trening, ali 15km/h nije baš visoki intenzitet. Kad sam ja radio HIIT onda sam šprintao vani pa hodao dok se ne ispušem. Možeš isto raditi na biciklu, ali moraš dati sve od sebe, znači vrtiti pedale najbrže što možeš pa onda lagano dok se ne regeneriraš za novi šprint. Za početnike je dobro i plivanje, da ne nabijaju baš previše zglobove od trčanja.
      Nema tu pravila koliko čega, bitno je da daš sve od sebe i da doslovno rikneš.
      I važno je da HIIT kombiniraš sa utezima, jer od samog trčanja ne rastu mišići a ni salo se baš ne troši.
      Last edited by kelly; 24-10-16, 14:32.
      pobjednici traže načine a gubitnici razloge

      Comment


      • Pozdrav!

        Ovako, ovo je moj plan treninga:
        Pon - lower body
        Uto - upper body + steady cardio
        Sri - rest
        Cet - lower body
        Pet - upper body
        Sub - HIIT
        Ned - rest

        Znaci u lower body treningu radim kompleksne vjezbe, cucnjeve, mrtva dizanja, iskorake, hip thrust... I neke izolacije
        U upper body treningu radim superserije prsa/leđa te ramena i stomak
        HIIT radim sprinteve 15 sec 45 sec lagano trcanje 10 do 15 serija sa 10 min zagrijavanja na pocetku i 10 min "hladenja" na kraju

        E sad me zanima jel bi ovaj HIIT trening bio previse za moj CNS, tj. Jel bi se uspio oporavit od njega do ponedjeljka, i jel bi bilo pametno u utorak nakon treninga odradit nekakav oblik hiit boksackog treninga ?

        Hvala!

        Comment


        • Potpuno individualna stvar i kako to tvoje tijelo podnosi s obzirom na sve okolnosti u kojima se nalazis..

          San, odmor, stres, suplementacija, ishrana, godine, itd. itd.

          Ako se ti osjecas dobro sto da ne
          Online Transformacijski Specijalist:
          Nutricionisticki planovi, planiranje treninga i suplementacije.
          Misicna masa, gubitak kilograma i misicna definicija, posturalna korekcija...
          Stalni pristup, motivacijska podrska i sve kako bih Vam maksimalno olaksao dolazak do cilja i puno vise od toga!
          Rad temeljim na malo rijeci i hrpi djela, zadovoljnim klijentima i njihovim transformacijama.
          ->
          www.facebook.com/FGFitness
          GARANTIRANI napredak uz Vasu predanost!

          Comment

          Working...
          X