Obavezno pročitati

Collapse
No announcement yet.

Pozdrav svima

Collapse
X
  • Filter
  • Vrijeme
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pozdrav ponovno, u zadnjih mjesec dana nije se nesto posebno promijenilo, 2 tjedna u deficitu, kila i pol je otisla dolje, trenutno na 86.5 kg, bio je tu i godisnji, kilaza je ostala ista, uz puno junka sto me zapravo zacudilo.
    Inace moje je pitanje, posto jos mislim rezati spek, kolko je pametan carb cycling na kod push/pull/legs treninga, 6 puta tjedno? Jer ja sam radio kardinalnu gresku da sam kod treninga nogu jeo zapravo malo uh. Zanima me je li u mom slucaju pametnije jesti istu kolicinu uh kroz sve dane u tjednu, naravno uh samo oko treninga, i ujutro (zobene 50ak grama) ili ciklirati?
    S cikliranjem sam skinuo 24 kile, snaga je veca, ali jednostavno sam predugo vec u deficitu, te imam osjecaj da stojim u mjestu, kilaza ide dolje, a sala jos uvijek ima hehe, vec sad izgledam skoro kao kostur .

    Comment


    • #17
      Nista tu nije radikalno pogresno, pri restrikciji unosa kcal generalno gledano gotovo je neminovno gubiti i misicnu masu a i snagu..

      Sto navodis, sve su finese za koje se eventualno postavi pitanje kako i sto ti odgovara..
      Pa isto tako odgovor na tvoje pitanje je opcija da probas i vidis kako ce ti pasat..

      Generalno gledano neki ljudu budu gladniji i vise imaju naleta nekontrolirane potrebe za jelom kada je rijec o cikliranju ugh. (vecem, manjem unosu), neki drugi ne..

      Probaj pa vidi
      Online Transformacijski Specijalist:
      Nutricionisticki planovi, planiranje treninga i suplementacije.
      Misicna masa, gubitak kilograma i misicna definicija, posturalna korekcija...
      Stalni pristup, motivacijska podrska i sve kako bih Vam maksimalno olaksao dolazak do cilja i puno vise od toga!
      Rad temeljim na malo rijeci i hrpi djela, zadovoljnim klijentima i njihovim transformacijama.
      ->
      www.facebook.com/FGFitness
      GARANTIRANI napredak uz Vasu predanost!

      Comment


      • #18
        CeLe111 hvala ti na odgovoru, probat cu s konstantnim unosom pa cemo vidjeti kako ce se odvijati stvari, ja bi to htio malo brze jer sam vec umoran od kalorijskog deficita u kojem sam vec 10 mj skoro. Nekih 150 g uh svaki dan dok u dane odmora smanjiti na najmanju mogucu razinu, kalorijski oko 2100 dnevno.
        Last edited by valek93; 28-08-19, 19:42.

        Comment


        • #19
          10 mjeseci u deficitu? Radiš li punjenje?


          https://www.building-body.com/punjen...pjesne-dijete/
          pobjednici traže načine a gubitnici razloge

          Comment

          Working...
          X