Announcement

Collapse
No announcement yet.

Moja iskustva u rezanju

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Moja iskustva u rezanju

    Lijep pozdrav ljudi,
    Evo ovako da počnem s početka, ovo ljeto mi je prvo u kojem sam izdržao defku i u kojem sam uspio se izrezati da ličim na nešto. Eh,sada pošto sam početnik uzeo sam bio trenera i sada Vam želim reći svoja iskustva i želio bih čuti jeste li i vi imali takvih problema tijekom defke jer sam ja ovo sve prvi put proživljavao. Prije prelaska na defku unosio sam 2200-2500 kcal bez kardia i odrzavao misicnu masu cak i skidao malo masti bez problema, nakon početka suradnje s trenerom gdje mi je odrezao UH i kcal su spale na 1800 kcal u dane treninga i 1600-1700 u dane odmora, UH se jeo samo ako dva dana zaredom imam trening i to oko 100g UH dan prije i nedjeljom na nadopuni. Vrlo brzo sam počeo gubiti na kilazi i odlazila je mast ali u golemoj vecini i snaga i misici. Danima sam bio sve slabiji, mrzovoljniji, nisam mogao spavati više normalno, postajalo mi je usred ljeta hladno jako, nekako sve sam više tonuo al tijelo je bilo stvarno napredovalo što se tiče "shreddinga" . Poslije sam čitao da takve dijete prolaze natjecatelji i iste takve probleme prolaze tjednima prije natjecanja, e sada mene zanima, ja sam to jedva izdržao i bila je grozna ta dijeta, mora li svaka ovako biti rigorozna da bi se ličilo na nešta ( ja sam ju oko 8 tjedana drzao ) pošto sam natural ili ima bezbolniji način i koja su vaša iskustva ?
    Sveukupno sam izgubio 5kg na vagi, iako sam i prije dijete bio lean bez previše masti.

  • #2
    Ja mislim da svaka dijeta ne smije bit rigorozna toliko da se ti lose osjecas,u redu je ako se malo lose osjecas 2 do 3 dana kad skratis ugljice ali da mi postaje hladno usred ljeta to mislim da nije dobro.1600 i 1700 kalorija su malo i vjerujem da su ispod tvog bazalnog tako da mislim da se to moglo pametnije odradit

    Comment


    • #3
      Pozdrav Ozoner,