Announcement

Collapse
No announcement yet.

Parkinsonova bolest i bodybuilding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Parkinsonova bolest i bodybuilding

    Pozdrav , evo malo mracnije teme ako bi to mogli tako nazvat. Evo jedne zanimljive price, uglavnom to je moja svakodnevica. Moj stari- bivsi sportas, jednim dijelom bodybuilder, kad je bio mlad "amaterski" se bavio bodybuldingom i bio je u jakoj dobroj formi, nije se natjecao ali kad gledam slike divim mu se, jede zdravo poceo je opet vjezbat, on sa svojih 50+ godina napravi jednako trbusnjaka i leđnjaka kao ja koji svaki dan imam treninge.

    No krenuo je opet vjezbat jer mu je dijganosticirana prije godinu dana parkinsonova bolest, nije puno dramio vise je moja obitelj bila u soku. On nema onu klasicnu bolest da mu se tijelo drma, nego su mu misici oslabili i ukocen je. Iako sam ja pocetnik u bodybuildingu znam dosta stvari i odlucio sam mu pomoc, pogledao sam jedan video link je ovdje koji me nadahnuo




    shvatio sam da kreatin jako utjece na misice i da ga treba koristiti, cak su rađene i studije o tome koje su dokazale da bodybuilding i kreatin usporavaju bolest. Misici ne odumiru sto je glavni problem nego se regeneriraju i rastu , doktorica je rekla da nemoze nastetit nego da je vjezbanje vazno opcenito a pogotovo kad se ima ovakva bolest. Odlucio je pratit napredak i nakon mjesec se osjeca jako dobro opet je poceo raditi i nadam se da ce nastavit tako.