Announcement

Collapse
No announcement yet.

Imam problema sa čestim plinovima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Imam problema sa čestim plinovima

    Pozdrav ljudi imam problema sa čestim plinovima (prdenjem)
    Ovo je moja konstantna prehrana vec mjesec i nesto:

    10:00 - 130g zobe , 4 bjelanjka,
    12:30 - pšenične pahuljice
    14:30 - 300g puretine,jeda mali komadič češnjaka umjesto začina,soli ili nešto slično,jedno cjelo jaje,2 paradajza i neki put i pašte integralne ali ne baš svaki put
    17:00 - voče neko ili kikriki i badem
    19:00 - 250g svježeg posnog sira i 200 ml jogurta 0,9 masniče
    22:00 - 250g svježeg posnog sira i 200 ml jogurta 0,9 masniče (jogurta stavim radi boljeg ukusa)

    otrpile tako vremenski mi je raspoređeno ali uglavnom ne prođe između obroka više od 3 pol sata,uglavnom je razmak mi po 2 do 2 i pol
    Whey jos nisam poče koristiti jer sam pocetnik pa cu ga sada ovaj tjedan pocet koristiti jer sam se zagrijavao prva dva mejseca da se privknem na hranu zdravu i ostalo uglavnom bez coklade i rafiniranih ugljkohidrata sam vec mjesec i pol
    opče mi ne fali

    Imam česte plinove u danu koji nisu baš ugodni

    Možete nkako pomoči da ubaci još koji obrok naprimjer koji ima jako puno vlakana , a da se lako pripremi jer nemam bas vremena za kuhat
    Strpljenje je moć. S vremenom i strpljenjem i dudov list postaje svila.

  • #2
    Re: Plinovi u tjelu

    Navikni se na plinove... Ja sam cijelu teretanu zaprdio sad...
    Originally posted by HeadacheR
    Imam već zavidnu mišićnu masu ali želim savjet od vas da uzmem neke proteine,suplimente ili tako nešto da mišići narastu za 15 dana (prvenstveno trbušni)

    Comment


    • #3
      Re: Plinovi u tjelu

      Originally posted by DrHouse
      Navikni se na plinove... Ja sam cijelu teretanu zaprdio sad...