Obavezno pročitati

Collapse
No announcement yet.

Marquez96 - program treninga za masu

Collapse
X
  • Filter
  • Vrijeme
  • Show
Clear All
new posts

  • Marquez96
    started a topic Marquez96 - program treninga za masu

    Marquez96 - program treninga za masu

    Ljudovi što mislite o ovom planu za treniranje?-msm to bi trebao biti plan za masu!
    PON: prsa-biceps
    SRI: ramena
    PET: ruke
    SUB: leđa/noge

    Svi komentari dobrodošli

  • ivex
    replied
    Re: Masa

    Ovo ti je moj program:

    Pon: triceps, biceps, podlaktice

    Uto: prsa, trbušni

    Srj: Odmor

    Cet: leđa, trapez

    Pet: noge, ramena

    Sto se vježba tiće držiš se osnovnnih vježba za određenu mišićnu grupu.

    Treba se fokusirat da se pravilno izvodi vježba to je najbitnije i da osjetiš mišić koj radiš znači kad radiš određeni mišić svu koncentraciju svedeš na taj misić i kako ćes izvesti vježbu što je moguće bolje.

    Plan za masu radiš vježbe sa večim kilažama tako da možeš izvuć 4serije ponavljanja 6-8 za manje misicne skupine 5-6serija 8-10 ponavljanja za vece misicne skupine. Trajanje treninga oko 1h do 1i 20 ovisi kako kad.

    E kada si dobro stimulirao mišić tada još mora biti dobra prehrana 5-6obroka manjih na dan i odmor spavanje minimum 8h.
    Last edited by ivex; 24-03-14, 00:25.

    Leave a comment:


  • igor
    replied
    Re: Masa

    Prvotno napisano od Coffey Vidi poruku
    prsa biceps - ajd, jos i moze proc iako je bolje prsa i triceps.
    samo ramena? bolje radi ramena i biceps.
    obzirom da noge obavezno moras raditi zasebno, ostaju ti i ledja zasebno. s time da bi radije ledja ili noge odradio ponedjeljak, a ne dva dana zaredom obzirom su obje skupine velike skupine misica, veliki potrosaci.
    i jos, nakon nogu, obavezno ide dan odmora.
    Nikako se nebih složio s tobom da radi PRSA-TRICEPS. U mom slućaju naravno. Uvijek radije preporućam prsa i biceps jer se pri npr bench presu triceps itekako aktivira i crpi snagu tricepsa kojeg češ tek poslje trebati odraditi.
    prsa i biceps nemaju apsolutni nikakvu konekciju tako da uvijek preporučam prsa i biceps.

    Također ako sutra dan radite leđa i biceps, kod svakog veslanja če vam se aktivirati biseps kojeg opet naravno kasnije morate odraditi.

    Leave a comment:


  • Marquez96
    replied
    Re: Masa

    E hvala

    Leave a comment:


  • Krešimir
    replied
    Re: Masa

    Prvotno napisano od kelly Vidi poruku
    Dobar je, a dobar je i ovaj:

    http://www.building-body.com/po%C4%8...f-program.html

    kad završiš sa jednim pređeš na drugi, nijedan program nećeš raditi vječno.
    Da se nadovežem na link
    1. Don’t train biceps with back and triceps with chest.
    Training biceps after doing your back routine and training your triceps after a chest workout are antiquated training concepts. For example, when one does a full back workout, there’s plenty of residual fatigue in the elbow flexors from all the chins, rows and pulldown exercises that drastically reduce the training poundages in all curling exercises, thus falling short of optimal loading for the elbow flexors. At this point, you are using loads that fall short of the optimal training zone for overloading properly the contractile proteins. I strongly suggest that in order to improve the strength and size of your upper arms, they should be trained alone as a training unit.

    http://www.projectnext.net/?p=204

    Leave a comment:


  • Viper
    replied
    Re: Masa

    Prvotno napisano od Marquez96 Vidi poruku
    E hvala ljudi...a daj mi recite da li je bol uobičajena nakon baš svakog treninga (mislim bol mišićne skupine koju sam radio?)
    Zavisi od osobe do osobe.. ako se trudis jace svaki put s sklon si tome onda je normalno..

    Leave a comment:


  • Marquez96
    replied
    Re: Masa

    E hvala ljudi...a daj mi recite da li je bol uobičajena nakon baš svakog treninga (mislim bol mišićne skupine koju sam radio?)

    Leave a comment:


  • Matej1996
    replied
    Re: Masa

    Za ovaj Kellyev program na linku imam samo riječi hvale.

    Jednostavan, a odličan.

    Leave a comment:


  • kelly
    replied
    Re: Masa

    Prvotno napisano od Marquez96 Vidi poruku
    http://www.building-body.com/trening...m-za-masu.html
    kelly, onda bi ovo bio neki optimalni tjedni trening?
    Dobar je, a dobar je i ovaj:

    http://www.building-body.com/po%C4%8...f-program.html

    kad završiš sa jednim pređeš na drugi, nijedan program nećeš raditi vječno.

    Leave a comment:


  • Marquez96
    replied
    Re: Masa

    http://www.building-body.com/trening...m-za-masu.html
    kelly, onda bi ovo bio neki optimalni tjedni trening?

    Leave a comment:


  • kelly
    replied
    Re: Masa

    Prvotno napisano od Marquez96 Vidi poruku
    Ljudovi što mislite o ovom planu za treniranje?-msm to bi trebao biti plan za masu!
    PON: prsa-biceps
    SRI: ramena
    PET: ruke
    SUB: leđa/noge

    Svi komentari dobrodošli
    Ne valja to niš. Imaš na portalu odličnih programa:

    http://www.building-body.com/programi.html

    Leave a comment:


  • Coffey
    replied
    Re: Masa

    prsa biceps - ajd, jos i moze proc iako je bolje prsa i triceps.
    samo ramena? bolje radi ramena i biceps.
    obzirom da noge obavezno moras raditi zasebno, ostaju ti i ledja zasebno. s time da bi radije ledja ili noge odradio ponedjeljak, a ne dva dana zaredom obzirom su obje skupine velike skupine misica, veliki potrosaci.
    i jos, nakon nogu, obavezno ide dan odmora.

    Leave a comment:


  • Bobby Sands
    replied
    Re: Masa

    bolje kombiniraj noge sa ramenima.ledja i noge je zajebano skupa. pogotovo ako radis Dl, ja bi ovako radje.

    PON: leđa/+triceps ako oš
    SRI: ramena/noge
    PET: ruke
    SUB: prsa-biceps

    Leave a comment:

Working...
X