Obavezno pročitati

Collapse
No announcement yet.

LEAN BULK

Collapse
X
  • Filter
  • Vrijeme
  • Show
Clear All
new posts

  • LEAN BULK

    Pozz ekipa, evo blizim se kraju definicije te razmisljam o lean bulku odnosno da postepeno povecavam kalorije, pa me zanima strucno misljenje o tome posto ću si postaviti trening tri puta tjedno.... dal da u dane odmora spustim ugljikohidrate pa dami glavni izvor energije budu masti ili da ostavim ugljikohidrate takvima kakvi su u dane treninga,odnosno dosta visoko?

  • #2
    Smanjis UH a masti povecaj na off dane ako su ti potrebni jer tada nemas treninga s tegovima pa ne treba toliko UH.
    Kako bi postigao nesto,treba ti mnogo motivacije i truda ,a rezultati ce se pokazati sa vremenom!!!

    Najcesce koristena rijec u teretani "Neradim noge jer trcim" i "Koliko dizes na bench-u"

    Comment


    • #3
      Zavisi kako si radio definiciju. Kako se osjećaš kada unosiš više UH? Još bih ti preporučio 1-2 kardia sedmično radi metabolizma.

      Comment


      • #4
        Definitivno smanji uh..
        Ni na dane treninga ti ne treba vise od 3-4 grama po kg..
        Drz masti i prot visoko..
        Na dane odmora smanji uh..igraj se, vidi sta ce se desavat, kak ce ic vaga, kakva ce bit forma itd itd

        Poslano sa mog LG-D855 koristeći Tapatalk

        Comment


        • #5
          Sve je individualno, od osobe do osobe. U dane odmora rokaj malo vise proteina, a UH smanji. U danima treninga malo vise UH a proteine za 0.5 smanji.

          Comment

          Working...
          X