Announcement

Collapse
No announcement yet.

ektendo - Mišljenje o sastavljenoj prehrani

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ektendo - Mišljenje o sastavljenoj prehrani

    Kao što naslov kaže, molio bih vas mišljenje o prehrani koju sam složio. Apsolutni sam početnik, i što se tiče prehrane i što se tiče vježbe.
    Sve što je ovdje isplanirano naučio sam čitajući ovaj forum kroz prošla dva tjedna. Ali budući da sam pročitao milijun informacija, vrlo realno je da sam negdje pogriješio.

    Dakle, ovo je moj plan prehrane, vježbam po programu Power 90 od Tony Hortona, dok kasnije mislim prijeći na P90X, i još kasnije na P90X+.
    Već sam od dosta ljudi u okolini čuo kritike tipa "zašto radiš doma kad možeš u teretani", "taj program ne valja", itd. Molim vas da se suzdržite od takvih komentara ili barem ponudite konstruktivnu kritiku.

    Moje specifikacije, želje i očekivanja možete naći ovdje http://www.building-body.com/forum/v...php?f=1&t=8670

    Ukratko:

    25 g.
    v: 202cm
    t: 102kg

    BF: 20%

    BMR: 2300 kcal

    Program prehrane:




    Problemi u ovom programu koji me muče, a molim vas za pomoć:

    a) Veći broj ukupno unesenih UH od P... budući da je Power 90 namijenjen rezanju sala, tj. definiciji, i simultanom dobivanju na mišićnoj masi, zanima me koji je optimalan omjer UH i P?

    b) LI cardio natašte - ujutro sam ubacio LI kardio, svaki dan, brzo hodanje 7km/h, 40 minuta. Treba li onda prvi obrok pojačati sa proteinima? Nisam baš u novčanoj mogućnosti trošiti dvije mjerice wheya na dan. Crna kava pola sata prije LI cardia, zašto je potrebna?

    c) Da li je obrok prije vježbe (vježba je u 15.15 h) dovoljno dobar ili bih trebao ubaciti još koji kompleksni UH? Koliko sam čitao po forumu, unos UH bi trebalo ograničiti samo na obroke ujutro i obrok 1-1.5 h poslije vježbe.