Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dosadni početnici

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dosadni početnici

    Svima nam je već dosta ovih početnika koji otvaraju teme bez razloga.Mislim ja ih razumijem i ja sam bio početnik i ne informiran,ali ovo prelazi sve mjere.Oni žele postići nekakav uspjed a teško im je iti prolistati malo po stranici i naći što im treba.Odma čim se registriraju rade nove teme koje su vec 1000 puta ponovljene, i očekuju da im mi sve isponova pišemo?
    Ja predlažem (ako je to moguće naravno) da je nekako ograniči novo-registriramin članovima otvarati teme-npr. dok im account bude start minimalno 2 tjedna ili npr. dok ne skupe određeni broj postova...
    Bodybuilding is an art, your body is the canvas, weights are your brush and nutrition is your paint. We all have the ability to turn a self portrait into a masterpiece.

  • #2
    Re: Dosadni početnici

    Bas sam htio pitati, pa da ne otvaram novu temu, koliko ti proteini stete srcu ? Ja sam cuo da se i uvuce tuki od toga
    Zabranjeno im je da postaju neko vrijeme al sam u jednom dijelu foruma, mada bi bilo odlicno kad bi se uvelo na cijeli forum. Nisam ni ja neki korisnik duzi, al koliko sam na ovom forumu ponovljeno je istih pitanja milion puta, nazalost.
    I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday.

    Comment


    • #3
      Re: Dosadni početnici

      A trebalo bi se odvojiti jedan dio foruma sa člancima za početnike

      Comment


      • #4
        Re: Dosadni početnici

        Originally posted by Zvonimir Brle View Post
        A trebalo bi se odvojiti jedan dio foruma sa člancima za početnike
        Da, i još jednu sa najboljim biserima.
        Rest day? Where is my rest muscle and how do I train it?

        Comment


        • #5
          Re: Dosadni početnici

          Originally posted by Aquila_hr View Post
          Da, i još jednu sa najboljim biserima.
          Haha legende