Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kako se riješiti bubuljica?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kako se riješiti bubuljica?

    Pozdrav,zna li ko način kako se brzo riješiti bubuljica pls pomozite
    PROFESIONALNI B.B.

  • #2
    Re: Kako se riješiti bubuljica?

    Otidji dermatologu.

    Comment


    • #3
      Re: Kako se riješiti bubuljica?

      al dermatolog ne radi do ponedeljka
      http://www.5min.com/Video/Sex-Workout-- ... ow-4743936

      Comment


      • #4
        Re: Kako se riješiti bubuljica?

        Originally posted by Joe
        al dermatolog ne radi do ponedeljka


        Evo pa čitaj: viewtopic.php?f=58&t=9071
        Hrana se važe sirova. Žutanjak je super.

        Comment


        • #5
          Re: Kako se riješiti bubuljica?

          ma daj sinko kani se dermatologa i pusti da te prođe pubertet...a do onda iskoristi test MAX!
          Originally posted by Jurica
          ja sam pocetnik s relativno sredenom prehranom znaci 50/50 moglo bi se rec da je sredena.

          Comment


          • #6
            Re: Kako se riješiti bubuljica?

            Originally posted by BUILDER
            Pozdrav,zna li ko način kako se brzo riješiti bubuljica pls pomozite
            pocni jebavat pa ce proc, a ako vec ***** ne vidin u cemu je problem

            Comment


            • #7
              Re: Kako se riješiti bubuljica?