Obavezno pročitati

Collapse
No announcement yet.

Početak rezanja

Collapse
X
  • Filter
  • Vrijeme
  • Show
Clear All
new posts

  • Početak rezanja

    Pozdrav ljudi, evo za tjedan dana nam Uskrs i počinje većini rezuckanje, završni shred pred ljeto ono zadnje 10-12 tjedno stiskanje
    Ja tražim pomoć od vas za nekakav iskusni savjet
    U 11.mjesecu sam imao 101 kg masti bez fizicke aktivnosti, od tada do sada sam ubrzao i povećao metabolizam i snagu kroz osnovne višezglobne vjezbe sa prehranom baziranom na proteinima i mastima a UH samo oko aktivnosti, sada sam na 82-85kg ovisi o danu ali gledam da čim padnem ispod 85 da se malkoc punim.
    Eh sada, još na meni ima masti i vode iako je izgrađeno mišića ovih mjeseci, bio sam na oko 2500 -2700 kcal dnevno uz 3x puta tjedno težinski trening full body i 1x tjedno kardio, sada me zanima kako stisnuti zube jos zadnjih 10 tjedana, koliki deficit raditi, koliko kalorija unositi na dane treninga, a koliko na day off, i koju dijetu raditi, da pokušam neko rotiranje UH ili slicno?

  • #2
    Pokusaj cikliranje UH,i pocni sa hiitom barem 2x tjedno.Moja nekakva taktika

    Comment


    • #3
      Kakvo je trenutno stanje? Koliki je bf. stavi neke fotke da vidimo.

      Sto se tice deficita, ja bi dodao jedan trening extra s utezima u tjednu, i ubacio 2x tjedno HIIT kako je Blacking gore rekao.
      A hranu bi ostavio isto!

      E sad je pitanje koliki posao planiras napravit u deset tj. kakav je polazni stadij (trenutni), a kakav je izlazni cilj.
      S obzirom da postavljas vremenski rok, treba vidjet koliki posao treba napravit, pa po tome zadavat "radne zadatke" samom sebi, u nadi da postignes zadano!
      Online Transformacijski Specijalist:
      Nutricionisticki planovi, planiranje treninga i suplementacije.
      Misicna masa, gubitak kilograma i misicna definicija, posturalna korekcija...
      Stalni pristup, motivacijska podrska i sve kako bih Vam maksimalno olaksao dolazak do cilja i puno vise od toga!
      Rad temeljim na malo rijeci i hrpi djela, zadovoljnim klijentima i njihovim transformacijama.
      ->
      http://www.fgfitness.uk
      GARANTIRANI napredak uz Vasu predanost!

      Comment


      • #4
        Deficit se uvijek radi progresivno jer se tijelo navikava na sve. Prvo dižeš aktivnosti koliko možeš pa tek onda režeš kalorije.
        pobjednici traže načine a gubitnici razloge

        Comment

        Working...
        X