Obavezno pročitati

Collapse
No announcement yet.

zelio bi dobiti na masi, ali i skinuti salo

Collapse
X
  • Filter
  • Vrijeme
  • Show
Clear All
new posts

  • zelio bi dobiti na masi, ali i skinuti salo

    Pozdrav,
    Ovo mi je prvi post na forumu.. Dakle, zelio bi dobiti na masi, ali i skinuti salo oko struka i s trbuha, a povecati prsa i ruke. Koje vjezbe da radim, koliko ponavljanja, u koliko serija?
    U teretanu idem samo 2 put tjedno, ali imam 3 put tjedno i kosarkaske treninge. Visok sam 173 i imam 65 kg.
    Jel moguce zapravo s treninzima u teretani 2 put tjedno uopce postici neke vidljive rezultate u periodu od npr 3 mjeseca?

  • mali priest
    replied
    Re: Savjet

    pa na kraju krajeva vise se isplati nego da tih par stotina kuna baci na neku gresku sta ce kupiti od suplemenata a mislit ce da je dobio kriptonit ili slicno ,ovak bar zna da ce se napredak dogoditi a i vrlo je bitno da ce i nauciti kroz tu fazu neke stvari

    Leave a comment:


  • dizajner
    replied
    Re: zelio bi dobiti na masi, ali i skinuti salo

    Prvotno napisano od General Aladeen Vidi poruku
    Pozdrav,
    Ovo mi je prvi post na forumu.. Dakle, zelio bi dobiti na masi, ali i skinuti salo oko struka i s trbuha, a povecati prsa i ruke. Koje vjezbe da radim, koliko ponavljanja, u koliko serija?
    U teretanu idem samo 2 put tjedno, ali imam 3 put tjedno i kosarkaske treninge. Visok sam 173 i imam 65 kg.
    Jel moguce zapravo s treninzima u teretani 2 put tjedno uopce postici neke vidljive rezultate u periodu od npr 3 mjeseca?
    Nećeš daleko dogurat sa ovakvim pitanjima. Zašto? Jer se vidi da se nisi potrudi proučiti osnove, i time ti neće puno ljudi pomoći oko ičega.

    Ako se nađe netko to će ti bit ovak nešt:

    jedi puno toga . prvenstveno jedi zdravo ,brdo proteina ,to jest mesa ,ribe ,sira ,jaja itd.... Jedi brdo ugljikohidrata rize ,tjestenine ,krumpira ,kruha cak . Jedi dobre masnoce bademe ,orah,maslinovo ulje ,laneno ulje. uz to jos sve si mozes dopustiti i junk cak i sve ostalo ali ovo prvo nek ti bude osnova a ovo drugo do jednoga stadija a to je po meni na tvoju tezinu negdje 95kg ne moras se brinuti da mora sve biti u gram ,s time da si gledaj da imas rdo proteina i ugljikohidrata ali i masti se ne moras bojati . Trening tezak sa velikim tezinama i sto kraci ,sto manje cardia i mislim da bi onfda to trebalo krenuti gore. Osim toga za pomoci si uzmi neke komplekse proteine tipa power mass ,mega mass nikome ne preporucam ali nesto sto ima u sebi ugljikohidrate niskog gi i proteina u dobrom omjeru kao suplement svakako. lako je za probaviti ,to je tekucina a opet s time ces dosta dobrih kalorija unjeti u sebe. kreatin isto nije losa stvar . probaj pa vidi
    Ali ovo više savjet za masu.

    Nema jednostavnog i kratkog rješenja.

    http://www.building-body.com/forum/t...odaci-prehrani

    Leave a comment:


  • Corry
    replied
    Re: Savjet

    Zasto nebi moglo sve na gotovo...to ti je ono kad on plati nekome i netko mu sastavi plan treninga i prehrane te mu usput objasni hrpu stvari koje bi jedan pocetnik trebao znati... istina za par sto kuna je laksi ali bar ne gubi vrijeme citajuci previse

    Leave a comment:


  • Casuale
    replied
    Re: Savjet

    padobranac, nemas ti volje da uspijes, da imas citao bi ofrumu ili trazio odgovore po google, gledao malo klipove,citao bodibilding clanke, ne moze sve na gotovo.

    Leave a comment:


  • mate31
    replied
    Re: Savjet

    2 puta tjedno premalo,barem 3 puta tjedno a za 3 mjeseca mozes postici da naucis pravilno izvoditi vjezbe,i jedan savjet niko ti nece odgovoriti na ovo jer si postavio pitanja koje sam nades u roku od 10 min,imas mali milion planova prehrane i razlicitih verzija treninga itd,onda nemoguce je dobivati misice i gubiti salo,ili gubiti salo i gubiti malo misica ili dobivati misice i dobivati malo sala naravno sve to ovisi i o tvojoj prehrani

    Leave a comment:

Working...
X