Obavezno pročitati

Collapse
No announcement yet.

Pozdrav svima

Collapse
X
  • Filter
  • Vrijeme
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pozdrav ponovno, u zadnjih mjesec dana nije se nesto posebno promijenilo, 2 tjedna u deficitu, kila i pol je otisla dolje, trenutno na 86.5 kg, bio je tu i godisnji, kilaza je ostala ista, uz puno junka sto me zapravo zacudilo.
    Inace moje je pitanje, posto jos mislim rezati spek, kolko je pametan carb cycling na kod push/pull/legs treninga, 6 puta tjedno? Jer ja sam radio kardinalnu gresku da sam kod treninga nogu jeo zapravo malo uh. Zanima me je li u mom slucaju pametnije jesti istu kolicinu uh kroz sve dane u tjednu, naravno uh samo oko treninga, i ujutro (zobene 50ak grama) ili ciklirati?
    S cikliranjem sam skinuo 24 kile, snaga je veca, ali jednostavno sam predugo vec u deficitu, te imam osjecaj da stojim u mjestu, kilaza ide dolje, a sala jos uvijek ima hehe, vec sad izgledam skoro kao kostur .

    Comment


    • #17
      Nista tu nije radikalno pogresno, pri restrikciji unosa kcal generalno gledano gotovo je neminovno gubiti i misicnu masu a i snagu..

      Sto navodis, sve su finese za koje se eventualno postavi pitanje kako i sto ti odgovara..
      Pa isto tako odgovor na tvoje pitanje je opcija da probas i vidis kako ce ti pasat..

      Generalno gledano neki ljudu budu gladniji i vise imaju naleta nekontrolirane potrebe za jelom kada je rijec o cikliranju ugh. (vecem, manjem unosu), neki drugi ne..

      Probaj pa vidi
      Online Transformacijski Specijalist:
      Nutricionisticki planovi, planiranje treninga i suplementacije.
      Misicna masa, gubitak kilograma i misicna definicija, posturalna korekcija...
      Stalni pristup, motivacijska podrska i sve kako bih Vam maksimalno olaksao dolazak do cilja i puno vise od toga!
      Rad temeljim na malo rijeci i hrpi djela, zadovoljnim klijentima i njihovim transformacijama.
      ->
      http://www.fgfitness.uk
      GARANTIRANI napredak uz Vasu predanost!

      Comment


      • #18
        CeLe111 hvala ti na odgovoru, probat cu s konstantnim unosom pa cemo vidjeti kako ce se odvijati stvari, ja bi to htio malo brze jer sam vec umoran od kalorijskog deficita u kojem sam vec 10 mj skoro. Nekih 150 g uh svaki dan dok u dane odmora smanjiti na najmanju mogucu razinu, kalorijski oko 2100 dnevno.
        Last edited by valek93; 28-08-19, 20:42.

        Comment


        • #19
          10 mjeseci u deficitu? Radiš li punjenje?


          https://www.building-body.com/punjen...pjesne-dijete/
          pobjednici traže načine a gubitnici razloge

          Comment


          • #20
            Jako rijetko, iako mi se desava sljedece, cm gubim, trbuh izgleda definiranije, a vaga se ne mice vec 3 tjedna na dolje, mislim ne zamaram se brojkom na vagi, ali mi je cudno Iako mislim da cu uskoro na masu, nekih mjesec dana mislim jos u deficitu biti na 2100 kcal, oko 150 g uh dnevno, pa sto uspijem izrezati uspijem. Pa neki reverse pametno odraditi.
            Sto se tice punjenja, kazem rijetko ako i da to bude neki cheat meal npr cokolada ali jednom u dva tjedna. Jednostavno se bojim da cu time unisti npr tjedan truda oko prehrane

            Comment


            • #21
              Nećeš sa punjenjem izgubiti ništa, samo možeš dobiti. Jesi pročitao članak?
              pobjednici traže načine a gubitnici razloge

              Comment


              • #22
                Jesam da, sad mi je jasno zasto sam nakon godisnjeg cak i smrsao malo, a 10 dana sam zderao valjda sve sto sam stigao.
                Preporuca li se cheat meal tj punjenje na rest day ili ga je bolje uklopiti u dan kad se treniraju npr noge pa jos iskoristiti tu dodatnu energiju?

                Comment


                • #23
                  Puniš se u dan kad odmaraš. Ne možeš se napuniti čim pojedeš nešto.
                  pobjednici traže načine a gubitnici razloge

                  Comment


                  • #24
                    Znaci vaga i dalje ne pada ispod 86 kg, a to sam imao krajem 8og mj, je malo definiranije, ali nema vise onog gubitka od skoro kg tjedno, vec sam lud lagano, uh su i dalje oko 140-150 g dnevno, proteini oko 190 g dnevno i ostatak masti, kalorije budu oko 1900-2000. Poslije treninga ubacim 15ak min trcanja, ali vaga i dalje pokazuje isto vec tjednima. Zelim istopiti jos ovo sala sto je ostalo pa na masu krenuti vec jednom.
                    Ne znam sto vise da promijenim, punjenja sam radio svakih 7-8 dana, u vidu neke pizze i sl kao jedan obrok, da rusim kalorije jos? uh ispod 100g dnevno u dane treninga?

                    Comment


                    • #25
                      Nema tu puno filozofije, ako kile ne idu dole onda nisi u deficitu. Diži aktivnosti dok možeš, a kad ne možeš onda smanjuj kalorije. Mnogi pogrešno računaju kalorije, i unos i potrošnju, pripazi i na to. Pređi na IF prehranu, nisam vjerovao da IF čini čuda dok nisam probao.
                      pobjednici traže načine a gubitnici razloge

                      Comment


                      • #26
                        Prehrana mi je uvijek ista. Dorucak 5 kuhanih jaja, rucak pileca prsa 200 g sa zelenom salatom, rukolom, mozda 2 rajcice unutra, medjuobrok kad se vratim s posla je 30 grama orasastih plodova, prije treninga skuham 120 grama rize, s 400 grama pilecih prsa opet, ili ih bacim na tavu, umjesto rize bude i tjestenina, njoki, ali uvijek pazim i vazem da ne prelazi nekih 100 grama uh, to podijelim na 2 obroka, jedan prije, drugi poslije treninga, odmah nakon treninga popijem mjerucu wheya i 20 grama dekstroze i to je to sto se tice prehrane. Sve vazem, ubacujem u myfitnesspal. Ne predje to 2000 kalorija nikako, a ja i dalje stojim na mjestu, idem u gym 5-6 puta tjedno, poslije svakog treninga snage odradim i 15 min kardija, znaci vidim da imam blago manje sala, ali kile ne idu dolje kao prije.

                        Razmisljam jos o keto dijeti. Hvala Kelly za ovaj prijedlog za IF, ja mislim da sam previse uspavao metabolizam tj navikao se, trebam nesto mijenjati.

                        Jedna otegotna okolnost je sto me za mjesec i pol ocekuje operacija bedrene kosti, tj vadjenje sarafa i plocica (zbog cega sam se i udebljao) pa se bojim da ce me to udaljiti od ciljeva na neko vrijeme, ali bitno je da dobro prodje sve i da napokon bez grebanja sarafa po tetivama mogu raditi cucanj kao covjek
                        Last edited by valek93; 13-10-19, 19:06.

                        Comment


                        • #27
                          Moraš šarati i sa unosom i sa potrošnjom, tijelo se brzo navikava na sve. Keto nije niš posebno, IF je prava stvar, kreni sa 16/8 pa smanjuj na 18/6 ili 20/4.
                          pobjednici traže načine a gubitnici razloge

                          Comment


                          • #28
                            Budi tjedan-dva na IF pa ćeš vidjeti, nakon 12-16 sati bez hrane u tijelu nastupa autofagija, što si duže na IF autofagija nastupa sve ranije...

                            https://www.mojevrijeme.hr/magazin/2...-zasto-i-kako/
                            pobjednici traže načine a gubitnici razloge

                            Comment


                            • #29
                              Budem probao s vise kardia necu kalorije rusit jos nize, pa cu vidjeti. Ako ne budem zadovoljan probat cu i IF.

                              Offtopic: danima nije bio moguc pristup forumu

                              Comment


                              • #30
                                Bilo je nekih problema sa forumom ali evo riješili smo.
                                pobjednici traže načine a gubitnici razloge

                                Comment

                                Working...
                                X