Obavezno pročitati

Collapse
No announcement yet.

Pozdrav svima

Collapse
X
  • Filter
  • Vrijeme
  • Show
Clear All
new posts

  • valek93
    replied
    Moram napraviti stanku od gyma, nekih 2 mjeseca sigurno, naime zbog bolova i grebanja u desnoj nozi, moj traumatolog mi je preporucio uklanjanje osteosinteze (slomljeni femur prije 2 godine koji je i doveo do debljanja) Evo, uglavnom zelezo je uklonjeno prosli tjedan, naravno jos je svjeze, nateceno, bolno, konci su jos tu, misic ce vjerojatno atrofirati, ali sto mogu, najbitnije da sve dobro i uspjesno zaraste i zacijeli. Nadam se da me bar vise nece vise grebati kao prije. Eh sad smanjio bih kalorijski unos na nekih 1500 jer se strasno bojim da cu izgubiti sav steceni trud u zadnjih godinu dana i sve pretvoriti u salo, moze neki savjet, sto da radi covjek sa stakom? Jer je femur sad pun rupa nakon sarafa, i bar 6 mj nema cucnja s opterecenjem jer prijeti mogucnost opet loma, moram biti oprezan, uzeo sam glutamina, vitamina, minerala i trpam se time ne bi li ubrzao proces zacijeljivanja
    Hocu li zbilja sav trud izgubiti i koliko se mogu pouzdati u onu misicnu memoriju?
    U prilogu je slika kako je moja bedrena kost izgledala, ugl 4 sata su cupali i odvrtali sav ovaj metal, mozete i vidjeti zasto me je toliko smetalo kod cucnja i brzog trcanja.
    9C75EFF8-83E2-4061-9535-1E1F70BE2D0B-18512-0000068B745EE916.JPG
    Last edited by valek93; 17-02-20, 23:15.

    Leave a comment:


  • CeLe111
    replied
    Ja bi se strpio jos malo oko junka..
    Ako odradis sve kako spada u narednih 7-8tj. Bit ce pun k hrane i za nekoliko mjeseci ce ti izlazit na usi.. Pa bude mjesta i za Junka koliko volis haha

    Leave a comment:


  • valek93
    replied
    Evo vec treci tjedan sam na reverse-u, dizem 120 kcal tjedno, 30 ak grama uh, ne mijenja se ni kilaza, a ni opseg struka jos, naravno jos je prerano, mozda cak sam i definiraniji, ili se varam. Ugl lijepo je napokon jesti vise, osjeti se jako u energiji tih 120 kcal. Jos jedan tjedan cu povisiti uh, pa cu lagano na masti se baciti, da dosegnem 85 g dnevno, onaj dio kg tezine - g masti. Pa cu onda opet udarati po uh poslije toga.
    Htio sam pitati jos, je li pametno raditi cheat meal jednom tjedno na reversu, vjerojatno nije jer zapravo bi i hormoni trebali lagano divljati jer sad dobiva tijelo vise energije, imao sam cheat meal, ali dnevni unos kcal nije prekoracen, smanjio sam u rest day-u uh iz rize i sl, a dodao sladoled, tako da sam opet na nuli. Valjda ne radim gresku

    Leave a comment:


  • CeLe111
    replied
    Pusti internet kalkulatore i vodi se mjerama i vlastitom matematikom..
    Ono sto govori praksa i na papiru, cesto u praksi bude drukcije provedivo.

    Da toliko skocis u kcal, gotovo sigurno da bi ekspresno napakirao kila a i sala, sto ne bi bilo kao najbolja opcija..

    Rast ces ako prehranu koju si naveo bude pratio i dobro splaniran trening opterecenja gdje ces sustavno jacat na slozenim vjezbama.
    Nema da se ne raste!

    Leave a comment:


  • valek93
    replied
    Ja sam zivio u uvjerenju da cu ako unosim manje kalorija od svog odrzavanja vrlo malo nove misicne mase dobiti, jer sam bio skoro 800 kalorija u deficitu, ali svakim tjednom cu smanjivati tu razliku za 100 tinjak kalorija. Ugl znaci ja bi u reversu trebao dobro reagirati ako budem lagano povisivao dnevni unos, nebitno sto ce i dalje biti to u deficitu, tijelo ce tu "dodatnu energiju" iskoristiti za gradnju misica, jer do sada je bilo samo rezanje i stalno smanjivanje unosa?

    Pod masu sam mislio period kada bi unosio 300tinjak kalorija vise od odrzavanja Al probat cu lagani reverse, nadam se da cu uspjeti bar nesto misicne mase nabaciti, preveliki bi sok bio za tijelo da sad odem naglo na 3000 kcal, samo bi se instant zamastio.

    Leave a comment:


  • CeLe111
    replied
    Ne shvacam sto nazivas pod masom..
    Pa reverse dijeta i dolazak do tog unosa kalorija biti ce upravo to "masa" jer ce vjeroj u tom procesu od nekoliko mjeseci upakirat kila i misica..
    Nece masa krenut kada dodes do 3tis kalorija, nego vjeroj vec zavrsit ili bit prikraju, jer ce se vrlo vjeroj na tom unosu vec poprilicno krenut mastit.. =)

    Leave a comment:


  • valek93
    replied
    Trenutno sam na 1600, i odlucio sam poslusati tvoj savjet da je dodavati 200 kalorija na tjednoj bazi kod reverse dietinga previse, pa sam se odlucio na oko 120, znaci 30 ugh tjedno vise, i tako nekih 10ak tjedana, dok ne dodjem do 3000 kcal, to bi bilo kad dodjem do faze mase Sastavio sam plan prehrane za masu iako ima do nje jos 10ak tjedana.

    Znaci smanjiti ugh kad budem u fazi mase?

    Leave a comment:


  • CeLe111
    replied
    malo smanji proteine i malo ugh pa povisi onda masti i to je to..
    Po ovome sto pises imas mnostvo ugh..

    Samo mi nije jasno kako si dosao sa 1600kcal do skoro 3000 odjednom?

    Leave a comment:


  • valek93
    replied
    Evo i plan prehrane za masu, samo me zanima jesam li na dobrom putu, jedino ne znam gdje da ubacim jos masti, da imam 1g po kg tjelesne mase, mozda da smanjim negdje uh, a i proteina ima malko vise? Imam 50ak grama masti sto je malo, do sada sam ih se bojao hahah, al tek sam sad skuzio da su masti super za hormone, naravno ako mislimo rasti

    1: Zobene 70 g
    Mjerica wheya
    Mlijeko 1,5 mm 2 dl

    2: 30 g badema
    1 banana

    3: obrok prije treninga
    Pileca prsa 200g
    Riza 170g
    Neka salata

    Trening oko 19-20h navecer

    4: PWM
    Mjerica wheya
    40-50 grama dekstroze

    5: kruti obrok 1h nakon treninga
    Pileca prsa 200 g
    Riza 170g
    Neka salata

    6. pred spavanje
    Posni sir 200g
    Bademi, kikiriki maslac 40 g

    Ukupno: 2939 kcal od toga UH: 400 P: 213 M:52
    Od suplemenata bih jos ubacio kreatin kojeg imam a nisam otvorio, te glutamin kojeg sam dobio uz neku narudzbu whey-a

    Leave a comment:


  • valek93
    replied
    CeLe hvala na odgovoru. Ako sam dobro shvatio, mogu lagano povecavati kaloriski unos za tih 50 grama uh tjedno, tdee s 5-6 treninga tjedno je 2600 - 2700 kcal (193 cm,82 kg, 26 god) i kada dodjem do kalorija za odrzavanje da povecam jos za nekih 300 kcal. tj da budem na oko 3000 u dane kad treniram, malo bi smanjio u dane koje odmaram ali samo uh. I tako sve dok ne dodjem do tih +10 % sadasnje tezine, ajmo rec do nekih 90ak kila? Tu stajem s lean masom i opet rezem do zeljenog bf, pa opet lean mass?
    Ja sam nekako planirao doci do 100 kila na toj prvoj masi pa opet iducih 5-6 mjeseci rezati, ali tad cu se samo bezveze zamastiti mozda i opet muku mucit s defkom.
    Znaci ogledalo, mjere struka, i trening sto jaci?
    Last edited by valek93; 22-01-20, 15:24.

    Leave a comment:


  • CeLe111
    replied
    Ps.

    ne kazem da u tvojoj situaciji (nesto visi bf.) nije dobro krenut sa reversom, cak dapace ako si tako dugo u procesu gubljenja!!!

    Osvrnuo sam se na ovih +10% koji kod tebe mozda ne treba da budu slucaju, nego nesto manje..

    U svakom slucaju vaga, mjere i ogledalo trebaju da budu mjere..

    Nema smisla da vratis 10kg i da se vratis na prijasnji izgled od prije par mjeseci sa 10kg vise.

    Nadam se da shvacas sto govorim.. =)

    Tu je kraj prehrane koja nece bit toliko komplicirana, zaista sada kljucan trening, pametno programiranje, loadanje, deloadanje itd.

    Leave a comment:


  • CeLe111
    replied
    Bok,

    50gr ugh tjedno cini mi se poprilicno da bi tim tempom kontinuirano isao na gore, ali stvarno ne mora biti..
    Pitanje u kojem stadiju je tijelo!

    Kreni sa time pa prati na tjednoj bazi promjene.
    Ako struk krene rast pauziraj ili minimaliziraj podizanje u iducem tjednu.

    Lean masa je upravo to sto radis u reversu, u tom periodu bi najvise i trebao rast ako sve odradis kako spada..

    Kada dodes do trenutka da se kreces mastit naglo svakim novim podizanjem hrane, nemas sta dalje terat kalorije i kilazu jer ces pakirat samo vise sala i otezavat si proces dijete u iducem krugu bespotrebno.

    Moje dosadasnje iskustvo rada sa ljudima i na samom sebi, neka zlatna sredina "lean pakiranja" je cirka +10% od ukupne tjelesne tezine nakraju defke (+-) naravno i to pod uslovom da je tijelo poporilicno vec nisko sa bf.

    Leave a comment:


  • valek93
    replied
    Da ne otvaram novu temu nastavit cu tu.
    Trenutno vaga pokazuje 82, prvi put u zivotu vidim plocice, naravno, nije to neki niski bf, ali ja sam zadovoljan. Eh sad u godinu dana i 3 mj sam ukupno izgubio 28 kg, mozda sporo, mozda brzo, no svakako znam u cemu sam grijesio, upoznao sebe bolje tj sto mi vise pase kod gubljenja kg, bilo je razdoblja kad bi gubio i po kilu, kilu i pol tjedno, a razdoblja gdje se nisam mjesec dana micao s mjesta sto se kilaze tice.
    Kako sam vec poprilicno izmucio tijelo, trenutno sam na 1600 kcal, 100 gore dolje, cesce dolje haha. Trebao bih vratiti metabolizam u normalu pa na prvu masu u zivotu krenuti, eh sad, citao sam malo o reverse diet, a i CeLe je spominjao to prije u ovoj temi. Citajuci forum decki su pisali da RD nije preporuka ako body fat nije ispod 10 %, sto kod mene nije slucaj, ali kazem zbilja vise ne mogu biti u deficitu, predugo sam.
    Plan mi je povecavati UH svakih tjedan dana pon 50 grama, znaci 200 kcal, dok ne dodjem na nekih 2700, pa bi poslije toga presao na neku lean masu, o cemu cu kad bude vrijeme za to.
    E sad je li ok stavljati tih 50 g uh u obroke prije i poslije treninga, pa tamo treci tjedan ujutro kao zobene? Na sto bi jos trebalo paziti kod reverse dietinga, jer se ne bi htio sad zamastiti puno hehe, tj ne odjednom?

    Leave a comment:


  • kelly
    replied
    Bilo je nekih problema sa forumom ali evo riješili smo.

    Leave a comment:


  • valek93
    replied
    Budem probao s vise kardia necu kalorije rusit jos nize, pa cu vidjeti. Ako ne budem zadovoljan probat cu i IF.

    Offtopic: danima nije bio moguc pristup forumu

    Leave a comment:

Working...
X