Obavezno pročitati

Collapse
No announcement yet.

Pozdrav svima

Collapse
X
  • Filter
  • Vrijeme
  • Show
Clear All
new posts

  • valek93
    started a topic Pozdrav svima

    Pozdrav svima

    Pozdrav ljudi,
    Ja sam Valentino, imam 25 godina, 192cm i trenutno 104 kg.
    Cilj mi je smrsati, naime nikad nisam bio debeo, ali mi se prosle godine nazalost dogodila nesreca u kojoj sam stradao i polomio visestruko femur, 5 lumbalnih kraljezaka, oporavak je trajao mjescima, i dan danas se znam boriti s bolovima, noga koja je bila slomljena je atrofirana, te kad sam umoran znam lagano sepati, imam ugradjenu osteosintezu te nekada kad se penjem uza stepenice osjetim grebanje po tetivama, uglavnom jako neugodan osjecaj. Otegotna je okolnost ta sto kad vratim misice, slijedi vadjenje osteosinteze i rezanje misica, ali ovoga puta nadam se malo brzi oporavak.
    Kako je dugotrajno lezanje (cca 6 mj) od mene napravilo debelog, jeo sam a kretao se nisam, jer sam morao lezati zbog kraljezaka, a i mucenje na stakama je donijelo svoje.
    Prije mjesec i pol sam se odlucio krenuti u teretanu, u 6 tjedana sam sa 110kg spao na 104, a cilj mi je bar doci do 90 kg. Te nakon toga krenunuti na masu


    Dosta sam toga procitao ovdje, sredio sam prehranu (donekle) bar sto se tice proteina, masti, UH su mi problem, jer ih cesto izbjegavam, pa mi je kalorijski unos siromasan. 2100kcal mi je bazalni, oko 2850 mi je TDEE, a do sada sam se sto se tice kalorija kretao oko 1900, sto tek sad vidim da je velika greska. Izbacio sam sokove, slatkise, koje evo vec mjesec i pol nisam probao, uletila je jedna kola zero i to je to, ne jedem kruh koji nisam ni prije jeo,
    Trening mi se sastoji od treninga s utezima nekih 60ak minuta, te kardia, nekih pola sata, nekad nemam volje za njim pa bude 20ak min, uglavnom je to bicikl, jer ako trcim na traci, svaki 10i korak mi zna klecnuti koljeno, pa postanem nestabilan, a sve zbog atrofiranog misica te straha ako naglo i jako skocim i nagazim da ce se sve opet polomiti. Sami kardio radim svaki 4 i dan oko sat vremena i tada ne radim nista s utezima nego samo kardio. Od suplemenata koristim whey, glukozu nekih 20ak grama u PWM te Bcaa koji pijuckam za vrijeme treninga.

    Svoj plan prehrane sam mislio staviti u podforum prehrane, pa se nadam da ce ti mi ukazati na neke greske.

  • valek93
    replied
    Hvala Cele na odgovoru i savjetu
    I dalje uspjevam ovim kalorijskim unosom dobivati oko pol kg tjedno, naravno ode tu i u salo sto je normalno. I ova blic defka sto si napisao mi se cini dobra ideja

    Samo me zanima hoce li mi npr ako krenem u prvom/drugom mjesecu biti dovoljno vremena da se dovedem u red do recimo 7og mj?
    Last edited by valek93; 14-11-20, 18:49.

    Leave a comment:


  • CeLe111
    replied
    Solidno..
    ja se ne bih za sada zamarao previse sa bf.
    nastavio bi dalje u nadi da spakiram jos nesto mesa do iza nove godine.

    I onda ovisno o tome kada bi htio bit u formi za nagodinu, startao defku nekad u prvom/drugom mj.

    Mozes napravit i blitz defku cirka dva tjedna (srezat recimo upola ugljica, znaci da je malo veci kcal deficit nego kako bi inace isao),
    u tom periodu odradit i deload = malcice se pocistit i osvjezit..

    I onda vratit nazad kalorije i trening punom parom iducih par mjeseci i pokusat dobit jos koju dobru kg. prije defke i rezanja kcal

    Leave a comment:


  • valek93
    replied
    Evo Cele stavljam par fotki poslije sinocnjeg push treninga Pa slusam savjet.
    Uglavnom nemam pojma slikati haha, ali vidi se da sam mastan dosta, kazem masu sam poceo vec mastan ali nisam slikao na pocetku za usporedbu. Ledja su slaba, zapravo sa svime sam nezadovoljan kao i vecina koja trenira Kazem mislim da bas nemam mesa za defku :/
    Privitci

    Leave a comment:


  • CeLe111
    replied
    s obzirom na samo 2.5cm i 10kg gore (i rast nadlaktice) rekao bih da je masa odradena vise nego odlicno..
    Po pitanju savjeta da li gulit ili ne, i dalje nisam vidio nijednu sliku da se vidi pravo stanje tijela i bf. pa da bi se moglo vise savjetovat.

    Ista stvar i sa samim treningom. Ako rastes proporcionalno i ne kaskaju neke partije ocigledno, onda je trening vrlo vjerojatno uredu.

    Sto se tice deloada, ovisno o intenzitetu treniranja i unosu kcal (faza masa ili defka), isti prakticiram radit u rasponu od 2-4x godisnje.

    Leave a comment:


  • valek93
    replied
    Evo update-a 98 kg, u 6 mjeseci otkako su se otvorile teretane, dobio sam 10 kg, struk s 85 cm na 87,5 (tj neka linija oko trbuha, nisam mjerio bas na bokovima cijelo vrijeme pa nemam pocetnu s bokova haha) ruka s 37.5 na 41.5 cm, operirani quad sam malo vratio, iako naravno zaostaje za lijevim, ali nadam se da cu to s vremenom ispraviti, valjda Nisam nesto iskreno zadovoljan, jos je to dosta tanko, a i masno. Ugl pocetna tocka s 88 kg nije bila bas idealna i zahvalna, poslije op i lockdowna vec sam bio mastan ali sam svejedno krenuo na "masu" preko ljeta, prvo oko 3000, sad negdje 3300 kcal, iako sam se mucio zadnja 3 tjedna nisam dobio 100 grama samo s tim kalorijama, ali svejedno necu mijenjati unos na vise.

    CeLe ti si mi na prosloj stranici napisao da je ok dobiti na "masi" nekih 10 posto od te pocetne kilaze, da daljnje povecanje kilaze vodi samo prema jos vise sala, pa sam neodlucan da li ici na rezanje, ili jos malo dobiti na kilazi, jer kazem, nisam bas nesto zadovoljan bojim se da kad bi sad skidao to da ne bi nista ostalo, tj da nema bas mesa.

    Trening je bio skoro 5 mjeseci Split prsa, ledja, ramena, ruke, noge, u zadnjih 6 tjedana radim PPL 2 puta tjedno, tj idem 6 dana u tjednu jer imam vremena, upale bile uvijek jace kod prijasnjeg splita nego sada, opcenito imam osjecaj da je malo npr u Push dayu samo 2 vjezbe za triceps i jedna za npr srednje rame i slicno, iako realno nije. Nisam radio deload week npr, kilaze idu gore kod ovih glavnih vjezbi jako sporo, ali trudim se da svaki trening bude par ponavljanja vise,

    Leave a comment:


  • CeLe111
    replied
    Pa da svakako

    Leave a comment:


  • valek93
    replied
    Aha, znaci ok je ako kile idu gore, ruke rastu, a struk puno sporije? Budem pratio ubuduce i sve zapisivao.

    Leave a comment:


  • CeLe111
    replied
    prati struk skupa sa kilazom u isto vrijeme.. ako raste istim omjerom kao i kilaza, bas i nije idealno jer znaci da pakiras i dosta sala sa tom kg.

    Leave a comment:


  • valek93
    replied
    Nisam napravio pocetno mjerenje u 5.om mj kad sam krenuo, ali u zadnjih mj sve zapisujem, ugl kilaza nekih 4 kg gore u 2 mj, vizualno se vidi da sam dobio u struku, sad je on oko 85 cm, i prije mj dana je bio isto 85, ali sam tezi 2 kg. Budem sad jednom mjesecno radio mjerenje opsega, a vazem se jednom tjedno.

    Leave a comment:


  • CeLe111
    replied
    Koliko kg a koliko cm struka je doslo?

    Na tvoje pitanje kojom brzinom.. Ovisi koilko tijelo moze da prihvati a da se ne mastis previse.
    Kod mene to moze bit 200grama, kod tebe moze bit 400 - 600- 800 tjedno..

    Uvelike ovisi i o dovedenom stadiju i kraju dijete.. Gainsi na ustrp misica i vode na vagi u pocetku mogu biti i puno veci od toga. Kasnije manji jer ce dolazit i vise sala..

    Tako da se opet vracamo na ogledalo i mjere i osluskivanje onoga kako tvoje vlastito tijelo reagira..

    Prehrana kako si poslozio, ako odgovara i daje rezultate sto da ne..
    Gledajuci ovako sto pises, ne vidim da nesto fali

    Leave a comment:


  • valek93
    replied
    Pozdrav, evo me opet
    Prije 3 tjedna sam poceo s 5day programom jer imam neke obazeve ponedjeljkom i srijedom: Uto: prsa, Cet: ledja, Pet: ramena, Sub: ruke, Ned:noge i tako u krug. Ugl primjetio sam cesce upale i kvalitetnije odradjene misicne skupine nego kad sam sve ponavljao 2 puta tjedno, tj isao 6 puta. Vidjet cemo koliko ce mi odgovarati ovaj nacin.

    Sto se prehrane tice, reversom sam dosao do 3000 kcal i tu cu se neko vrijeme zaustaviti, 193 cm, 87-88 kg
    Obroci:
    1: 120 g zobenih, mjerica wheya, 2 dl mlijeka
    2: Tuna u salamuri, 2 snite toast kruha, salata
    3. prije treninga 2h 120 g rize/tjesetine/palente 200 g piletine/puretine/sv filea
    4. PWM 30 g dex, mjerica i pol wheya, glutamin, 5g kreatina
    5. 1 h nakon treninga 130 g rize, 200 g mesa (isto kao i prije treninga)
    6. pred spavanje 30 g maslaca od kikirikija, badema i sl i 250 g poslog sira

    Kako vam se cini? puno sam gledao po forumu u dijelu moja prehrana i nekako slozio, nadam se da je ok, moze se sve korigirati.
    Trening sam isto prepisivao od drugih nadam se da bude funkcioniralo, i da napokon neku masu nabacimo, mislio sam doci do negdje 98-100 kg pa rezati. Valjda se necu naglo umastiti, dobio sam 2-3 kg u ovih 2 mj koliko idem, iako varira, ovisno kad se vagam, koliko sam vode pio i sl.
    Koliko bi tjedno kila u plusu bilo normalno za masu? naravano kako Cele kaze najbitnije su mjere i ogledalo.

    Ako mislite da nesto treba mijenjati, i trening i prehranu, slusam savjete iskusnijih

    Leave a comment:


  • valek93
    replied
    Hvala CeLe, budem ovako mjesec, dva, pa cemo vidjeti gdje smo. Onda planiram na neki 5day program, citam forum ovdje, primjere treninga od vas iskusnih pa valjda nesto i slozim.

    Leave a comment:


  • CeLe111
    replied
    Prvotno napisano od valek93 Vidi poruku
    Hvala decki, onda ce tako i biti, vidjet cemo sto se desava 2 tjedna pa lagano dizati gore, jer je i sami metabolizam usporen.

    Jos pitanje oko treninga, bilo bi 5-6 puta tjedno gdje bi sve pogodio 2 puta tjedno osim nogu, naravno odmor za skupinu misica bi bio 3-4 dana?

    Ako se osjecas dobro, oporavljas dobro izmedu treninga i napredak ide..
    Samo deri tako

    Leave a comment:


  • valek93
    replied
    Hvala decki, onda ce tako i biti, vidjet cemo sto se desava 2 tjedna pa lagano dizati gore, jer je i sami metabolizam usporen.

    Jos pitanje oko treninga, bilo bi 5-6 puta tjedno gdje bi sve pogodio 2 puta tjedno osim nogu, naravno odmor za skupinu misica bi bio 3-4 dana?

    Leave a comment:

Working...
X