Obavezno pročitati

Collapse
No announcement yet.

Pozdrav svima

Collapse
X
  • Filter
  • Vrijeme
  • Show
Clear All
new posts

  • valek93
    started a topic Pozdrav svima

    Pozdrav svima

    Pozdrav ljudi,
    Ja sam Valentino, imam 25 godina, 192cm i trenutno 104 kg.
    Cilj mi je smrsati, naime nikad nisam bio debeo, ali mi se prosle godine nazalost dogodila nesreca u kojoj sam stradao i polomio visestruko femur, 5 lumbalnih kraljezaka, oporavak je trajao mjescima, i dan danas se znam boriti s bolovima, noga koja je bila slomljena je atrofirana, te kad sam umoran znam lagano sepati, imam ugradjenu osteosintezu te nekada kad se penjem uza stepenice osjetim grebanje po tetivama, uglavnom jako neugodan osjecaj. Otegotna je okolnost ta sto kad vratim misice, slijedi vadjenje osteosinteze i rezanje misica, ali ovoga puta nadam se malo brzi oporavak.
    Kako je dugotrajno lezanje (cca 6 mj) od mene napravilo debelog, jeo sam a kretao se nisam, jer sam morao lezati zbog kraljezaka, a i mucenje na stakama je donijelo svoje.
    Prije mjesec i pol sam se odlucio krenuti u teretanu, u 6 tjedana sam sa 110kg spao na 104, a cilj mi je bar doci do 90 kg. Te nakon toga krenunuti na masu


    Dosta sam toga procitao ovdje, sredio sam prehranu (donekle) bar sto se tice proteina, masti, UH su mi problem, jer ih cesto izbjegavam, pa mi je kalorijski unos siromasan. 2100kcal mi je bazalni, oko 2850 mi je TDEE, a do sada sam se sto se tice kalorija kretao oko 1900, sto tek sad vidim da je velika greska. Izbacio sam sokove, slatkise, koje evo vec mjesec i pol nisam probao, uletila je jedna kola zero i to je to, ne jedem kruh koji nisam ni prije jeo,
    Trening mi se sastoji od treninga s utezima nekih 60ak minuta, te kardia, nekih pola sata, nekad nemam volje za njim pa bude 20ak min, uglavnom je to bicikl, jer ako trcim na traci, svaki 10i korak mi zna klecnuti koljeno, pa postanem nestabilan, a sve zbog atrofiranog misica te straha ako naglo i jako skocim i nagazim da ce se sve opet polomiti. Sami kardio radim svaki 4 i dan oko sat vremena i tada ne radim nista s utezima nego samo kardio. Od suplemenata koristim whey, glukozu nekih 20ak grama u PWM te Bcaa koji pijuckam za vrijeme treninga.

    Svoj plan prehrane sam mislio staviti u podforum prehrane, pa se nadam da ce ti mi ukazati na neke greske.

  • CeLe111
    replied
    Koliko kg a koliko cm struka je doslo?

    Na tvoje pitanje kojom brzinom.. Ovisi koilko tijelo moze da prihvati a da se ne mastis previse.
    Kod mene to moze bit 200grama, kod tebe moze bit 400 - 600- 800 tjedno..

    Uvelike ovisi i o dovedenom stadiju i kraju dijete.. Gainsi na ustrp misica i vode na vagi u pocetku mogu biti i puno veci od toga. Kasnije manji jer ce dolazit i vise sala..

    Tako da se opet vracamo na ogledalo i mjere i osluskivanje onoga kako tvoje vlastito tijelo reagira..

    Prehrana kako si poslozio, ako odgovara i daje rezultate sto da ne..
    Gledajuci ovako sto pises, ne vidim da nesto fali

    Leave a comment:


  • valek93
    replied
    Pozdrav, evo me opet
    Prije 3 tjedna sam poceo s 5day programom jer imam neke obazeve ponedjeljkom i srijedom: Uto: prsa, Cet: ledja, Pet: ramena, Sub: ruke, Ned:noge i tako u krug. Ugl primjetio sam cesce upale i kvalitetnije odradjene misicne skupine nego kad sam sve ponavljao 2 puta tjedno, tj isao 6 puta. Vidjet cemo koliko ce mi odgovarati ovaj nacin.

    Sto se prehrane tice, reversom sam dosao do 3000 kcal i tu cu se neko vrijeme zaustaviti, 193 cm, 87-88 kg
    Obroci:
    1: 120 g zobenih, mjerica wheya, 2 dl mlijeka
    2: Tuna u salamuri, 2 snite toast kruha, salata
    3. prije treninga 2h 120 g rize/tjesetine/palente 200 g piletine/puretine/sv filea
    4. PWM 30 g dex, mjerica i pol wheya, glutamin, 5g kreatina
    5. 1 h nakon treninga 130 g rize, 200 g mesa (isto kao i prije treninga)
    6. pred spavanje 30 g maslaca od kikirikija, badema i sl i 250 g poslog sira

    Kako vam se cini? puno sam gledao po forumu u dijelu moja prehrana i nekako slozio, nadam se da je ok, moze se sve korigirati.
    Trening sam isto prepisivao od drugih nadam se da bude funkcioniralo, i da napokon neku masu nabacimo, mislio sam doci do negdje 98-100 kg pa rezati. Valjda se necu naglo umastiti, dobio sam 2-3 kg u ovih 2 mj koliko idem, iako varira, ovisno kad se vagam, koliko sam vode pio i sl.
    Koliko bi tjedno kila u plusu bilo normalno za masu? naravano kako Cele kaze najbitnije su mjere i ogledalo.

    Ako mislite da nesto treba mijenjati, i trening i prehranu, slusam savjete iskusnijih

    Leave a comment:


  • valek93
    replied
    Hvala CeLe, budem ovako mjesec, dva, pa cemo vidjeti gdje smo. Onda planiram na neki 5day program, citam forum ovdje, primjere treninga od vas iskusnih pa valjda nesto i slozim.

    Leave a comment:


  • CeLe111
    replied
    Prvotno napisano od valek93 Vidi poruku
    Hvala decki, onda ce tako i biti, vidjet cemo sto se desava 2 tjedna pa lagano dizati gore, jer je i sami metabolizam usporen.

    Jos pitanje oko treninga, bilo bi 5-6 puta tjedno gdje bi sve pogodio 2 puta tjedno osim nogu, naravno odmor za skupinu misica bi bio 3-4 dana?

    Ako se osjecas dobro, oporavljas dobro izmedu treninga i napredak ide..
    Samo deri tako

    Leave a comment:


  • valek93
    replied
    Hvala decki, onda ce tako i biti, vidjet cemo sto se desava 2 tjedna pa lagano dizati gore, jer je i sami metabolizam usporen.

    Jos pitanje oko treninga, bilo bi 5-6 puta tjedno gdje bi sve pogodio 2 puta tjedno osim nogu, naravno odmor za skupinu misica bi bio 3-4 dana?

    Leave a comment:


  • CeLe111
    replied
    Ovisno na kojem si bodifetu..
    ja bi mozda malo ostavio unos dok se snaga ne vrati, u meduvremenu moguce da ce i bodifet otic na nize..

    Kada se perfomanse u treningu vrate, upale krenu popustat onda krenut podizat kcal pomalo

    Leave a comment:


  • FeedMe Tothestars
    replied
    Reverse. Uvijek male promjene u kojem god to smjeru bilo.

    Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • valek93
    replied
    Pozdrav forumasi, u HR su se gymovi otvorili napokon, ja nakon mirovanja 3 mj od operacije krecem u nove pobjede Dakle, unosio sam u ova 3 mj oko 1700 kcal gore dolje, kako sam bio neaktivan dobio sam kilu gore, zanemarivo. Dalje, kako bih htio nastaviti gdje sam stao je li pametno kretati od 1700 pa dodavati 150 kcal tjedno, kao nekakav reverse dieting koji sam zapoceo prije par mj, ali zbog dr okolnosti morao stati, ili da krenem s 2500 dnevno pa vidim gdje sam, tj gdje cu biti za 2 tjedna, hocu li puno skociti na kilazi i sl?
    Dakle odmah na masumasu ili reverse? Iako navijam za reverse jer je i Cele to preporucio posije cuttinga.

    Leave a comment:


  • valek93
    replied
    Hvala Cele, potrudit cu se

    Leave a comment:


  • CeLe111
    replied
    Samo se nemoj udebljat..

    Mišićna memorija kroz nekoliko tjedana ce vratit izgubljeno bez brige

    Leave a comment:


  • valek93
    replied
    Moram napraviti stanku od gyma, nekih 2 mjeseca sigurno, naime zbog bolova i grebanja u desnoj nozi, moj traumatolog mi je preporucio uklanjanje osteosinteze (slomljeni femur prije 2 godine koji je i doveo do debljanja) Evo, uglavnom zelezo je uklonjeno prosli tjedan, naravno jos je svjeze, nateceno, bolno, konci su jos tu, misic ce vjerojatno atrofirati, ali sto mogu, najbitnije da sve dobro i uspjesno zaraste i zacijeli. Nadam se da me bar vise nece vise grebati kao prije. Eh sad smanjio bih kalorijski unos na nekih 1500 jer se strasno bojim da cu izgubiti sav steceni trud u zadnjih godinu dana i sve pretvoriti u salo, moze neki savjet, sto da radi covjek sa stakom? Jer je femur sad pun rupa nakon sarafa, i bar 6 mj nema cucnja s opterecenjem jer prijeti mogucnost opet loma, moram biti oprezan, uzeo sam glutamina, vitamina, minerala i trpam se time ne bi li ubrzao proces zacijeljivanja
    Hocu li zbilja sav trud izgubiti i koliko se mogu pouzdati u onu misicnu memoriju?
    U prilogu je slika kako je moja bedrena kost izgledala, ugl 4 sata su cupali i odvrtali sav ovaj metal, mozete i vidjeti zasto me je toliko smetalo kod cucnja i brzog trcanja.
    9C75EFF8-83E2-4061-9535-1E1F70BE2D0B-18512-0000068B745EE916.JPG
    Last edited by valek93; 17-02-20, 23:15.

    Leave a comment:


  • CeLe111
    replied
    Ja bi se strpio jos malo oko junka..
    Ako odradis sve kako spada u narednih 7-8tj. Bit ce pun k hrane i za nekoliko mjeseci ce ti izlazit na usi.. Pa bude mjesta i za Junka koliko volis haha

    Leave a comment:


  • valek93
    replied
    Evo vec treci tjedan sam na reverse-u, dizem 120 kcal tjedno, 30 ak grama uh, ne mijenja se ni kilaza, a ni opseg struka jos, naravno jos je prerano, mozda cak sam i definiraniji, ili se varam. Ugl lijepo je napokon jesti vise, osjeti se jako u energiji tih 120 kcal. Jos jedan tjedan cu povisiti uh, pa cu lagano na masti se baciti, da dosegnem 85 g dnevno, onaj dio kg tezine - g masti. Pa cu onda opet udarati po uh poslije toga.
    Htio sam pitati jos, je li pametno raditi cheat meal jednom tjedno na reversu, vjerojatno nije jer zapravo bi i hormoni trebali lagano divljati jer sad dobiva tijelo vise energije, imao sam cheat meal, ali dnevni unos kcal nije prekoracen, smanjio sam u rest day-u uh iz rize i sl, a dodao sladoled, tako da sam opet na nuli. Valjda ne radim gresku

    Leave a comment:


  • CeLe111
    replied
    Pusti internet kalkulatore i vodi se mjerama i vlastitom matematikom..
    Ono sto govori praksa i na papiru, cesto u praksi bude drukcije provedivo.

    Da toliko skocis u kcal, gotovo sigurno da bi ekspresno napakirao kila a i sala, sto ne bi bilo kao najbolja opcija..

    Rast ces ako prehranu koju si naveo bude pratio i dobro splaniran trening opterecenja gdje ces sustavno jacat na slozenim vjezbama.
    Nema da se ne raste!

    Leave a comment:

Working...
X