Obavezno pročitati

Collapse
No announcement yet.

Lijep pozdrav

Collapse
X
  • Filter
  • Vrijeme
  • Show
Clear All
new posts

  • Lijep pozdrav

    Ja sam Matea;imam 28god. 71kg i 168cm.
    Blog nisam citala jer nemam vremena. sry...
    Uglavnom da krenem. Majka sam 2 djece i poslje poroda ostale su mi viska naslaga na stomaku i ledjima. Milslim da imam 6kg viska nezz ...to traje vec 7god. Zeljela bi zategnuti noge i ruke,. kod nogu me je strah puno trenirat jer imam prirodno jake listove; nebi htjela izgledati ko bilder, Ruke isto nista pretjerano nebih.
    Prosle godine sam trenirala u teretani,volja me nije drzala dugo pa sam odustala.
    Sada imam volje,ponajvise zato sto sam se 3 put ukljestila u ledjima, Problem s ledjima sam dobila kada sam rodila prvo djete,,(moja pretpostavka zato sto nemam trbusne misice). I sada opet sam imala ukljestenje nakon 8mj od poroda.
    Djeta-nisam nikad radila. jedno vrijeme poslje 6h nisam jela. Mogucnost treniranja mogu samo kuci.
    Zanima me s cim krenuti? prehrana? vjezba?
    Hvala..LP

  • #2
    Bok Matea,

    procistiti prehranu, pojacati proteinski unos, unos povrca..
    reducirat ugljikohidrate i masti..
    Naravno junk food opcenito, sokove, slatko, itd.

    Za pocetak ako ides u teretanu, mozda nekakve grupne treninge vodene, ili ako ces sama.. Kruzno za pocetak 3puta tjedno bude ok.

    Postoji opcija i vjezbanja kuci u pocetku ako ti to bude milije..

    Na odgovor s cim krenuti?

    Krenuti prije svega!
    Online Transformacijski Specijalist:
    Nutricionisticki planovi, planiranje treninga i suplementacije.
    Misicna masa, gubitak kilograma i misicna definicija, posturalna korekcija...
    Stalni pristup, motivacijska podrska i sve kako bih Vam maksimalno olaksao dolazak do cilja i puno vise od toga!
    Rad temeljim na malo rijeci i hrpi djela, zadovoljnim klijentima i njihovim transformacijama.
    ->
    http://www.fgfitness.uk
    GARANTIRANI napredak uz Vasu predanost!

    Comment


    • #3
      Kreni citati ovaj forum sve teme o pocetnicima.

      Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Pozdrav Matea.
        Jesi krenula sa vježbama, kako ide?
        pobjednici traže načine a gubitnici razloge

        Comment


        • #5
          Odustala je.

          Prevruce je.

          Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

          Comment


          • #6
            Pozdrav. Ovdje Matein muz, Robert. Nije odustala ali je pocela raditi malo vise a malo manje vjezbati. Vecinom u vecernjim satima. Na forume dolazi rijetko, samo kad negdje stvarno zapne

            Inace da ne pravim novi account nadam se da je ok da iskoristim ovaj topic za sebe.

            Naime odlucio sam poceti vjezbati, prvenstveno radi povremenih bolova u ledjima.
            Naravno sumnjam na slabe trbusne misice ali isto tako i na nenaviknutost kraljeznice da nosi toliki teret. Nisam debeo, ali imam na stomaku solidne vec naslage.
            Visok sam 185 cm i imam 79 kg. Do pred 2 godine sam imao 10 kg manje imam 34 godine.
            Krenuo sam sa trcanjem za pocetak, cisto jer znam da cu se osjecati bolje, manje umrtvljeno jer sam stalno u stanu. Prvi put sam otrcao 5 km za 28 minuta.
            Nekakav veliki cilj nemam jer nemam vremena koliko bih htio niti uvjeta za to.
            Ustajem u pola 6 ujutro i radim (sto na poslu sto kod kuce) do pola 9 navecer. Tako da sve vjezbe dolaze u obzir tek poslije pola 9 (vikend je iznimka).
            Mene prvenstveno zanima topljenje sala na trbuhu, i blago definiranje. Kazem blago jer svjestan sam ogranicenja vremenskih, nemogu u teretanu ali imam blizu 7 sprava onih u parku. Isto tako znam da nisam u primeu.
            Radi dvoje male djece nisam u stanju neznam koliko prilagoditi prehranu ali mogu naravno reducirati junk, pivo itd.
            Unatoc svemu recimo da me zanima da radim prema izgledu jednog free runnera ili break-dancera, znaci nista pretjerano nabildavanje.
            Iako kazem, svjestan sam da nemogu postici cilj potpuno zbog gore navedenih ogranicenja.

            Zahvaljujem unaprijed.

            Comment


            • #7
              Pozdrav Roberte,
              sa 79kg na 185cm ti si mršav, s obzirom da si mršav i da imaš puno sala znači da mišića imaš prepremalo.
              Mišići su jedini potrošači sala, što imaš više mišića lakše ćeš se definirati, zato počni raditi težinske vježbe za povećanje mišićne mase; utezi ili BW vježbe (bodyweight) vježbe u kojima koristiš vlastito tijelo kao uteg. U prehrani moraš imati dovoljno proteina, oko 2g po kg.
              Zasada toliko, pitaj ako šta još nije jasno.
              pobjednici traže načine a gubitnici razloge

              Comment


              • #8
                2g po kg? Po mom kilogramu? Znaci 158g?Po obroku ili kako.?
                Moze neki link s namirnicana?
                I dali to znaci da trebam prestat s trcanjem?

                Comment


                • #9
                  158g u danu, zajedno u svim obrocima. Pogledaj tablicu kalorija, u njoj imaš sve, npr: 100g (10dkg) mesa ima oko 22g Proteina.
                  Trebao bi prestati s trčanjem, s obzirom da radiš cijeli dan imaš više nego dovoljno aerobnih aktivnosti.

                  https://www.building-body.com/tablic...ednosti-hrane/
                  pobjednici traže načine a gubitnici razloge

                  Comment


                  • #10
                    https://www.building-body.com/?s=tablica
                    pobjednici traže načine a gubitnici razloge

                    Comment


                    • #11
                      Koliko ja vidim proteine ne samo da unosim dovoljno nego i prebacujem i to nemalo.Doduse tako mi se i masa povecavala unazad dvije godine jer sam bio stvarno mrsav.Da nastavim tako ili da se strogo drzim tih 2 g po kg?Znaci da smanjim?

                      Sto se tice trcanja,jel postoji nesto sto mogu ubaciti dodatno da bih smio nastaviti trcati jer mi fakat cini zadovoljstvo.Ako bas nema drugog nacina,odustat cu naravno.

                      Comment


                      • #12
                        Nazalost samim trcanjem neces istopit salo vec ces postici skinny fat look.

                        Ako ne zelis nemas vremena za teretanu mozes doma uvijek raditi sklekove, dipseve, zgibove itd...

                        Potrazi neki zgodan program za po doma i udaraj.

                        Ali kao i sve u zivotu koliko ulozis u nesto toliko ces dobiti nazad.



                        Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Ok zahvaljujem.

                          Ja sam se vodio prema frendu koji je imao cca 10 kg viska koje je istopio trcanjem od 12-15 km dnevno i sad izgleda zbilja taman.
                          Al bit ce da nismo isti slucajevi.

                          Ima neki odredjeni tempo kojeg bih se trebao drzati, ili da derem gore navedeno dokle god mogu. Jel problem sto mogu samo navečer?

                          Edit:moze popis od nekoliko BW vjezbi osim gore nabrojanih sklekova, dipseva i zgibova? Da mogu pregledati na yt kako se pravilno rade,jer dosad sto sam radio, bilo je vecinom krivo. Moze i engleska imena.

                          Zahvaljujem jos jednom
                          Last edited by icetea666; 08-10-19, 17:07.

                          Comment


                          • #14
                            Frend ima jos sala bez brige.

                            Ja sam pokusavao godinama skinut salo samo trcaniem.

                            Samo frustracije....


                            Sto se tice vjezbi evo primjer slika...

                            Ali na tebi je da se potrudis sta i kako.

                            Navecer, ujutro u ponoc...ne zamaraj se takvim stvarima samo kreni.



                            Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk


                            Last edited by FeedMe Tothestars; 08-10-19, 21:04.

                            Comment


                            • #15
                              Ok da postavim jos par pitanja koja su mi ostala nejasna.Neka se ticu mene a neka su teorijske prirode.

                              1. Zadnjih dana sam radio ovo sa videa,

                              https://www.youtube.com/watch?v=UoC_O3HzsH0

                              Jer nisam imao doslovno vise vremena od ovih 10 minuta navecer,planiram se drzati ovoga gore sa slike cim prodje guzva koju imam.
                              Pa me zanima jel to ok za neki pocetak jer kako mi je kelly gore rekao, bw vjezbe,one kojima dizem svoju tezinu,su navodno u tom videu ali sam ocekivao da su bw vjezbe samo one u kojima dizem bas cijelu svoju tezinu poput zgibova.Nisam ocekivao da cu tu vidjeti Russian Twists i slicno.Pa ako moze neko pojasnjenje.

                              2. Kada trebam podici intenzitet ili broj serija dnevno?Kako znam kad sam spreman za napornije vjezbe?

                              3. Sto se tice ishrane,kako sam vec rekao,zbog malo slobodnog vremena i dvoje djece nisam siguran da cu moci prilagoditi ishranu posebno sebi.No ipak sam pokusavao koliko mogu i imam par pitanja.

                              a) buduci da mi fali mase,znaci li to da se trebam za pocetak drzat samo povecanja proteina u prehrani na 2 g po kili a ostatak eventualno kasnije ili odmah?

                              b) imam problema sa izracunavanjem broja kalorija koje trebam unijeti dnevno. Procitao sam onaj clanak ovdje i doista je informativan, medjutim vidio sam da je to za nekoga tko ne radi nista i da na to treba dodati i potrosnju kalorija koje se potrose kroz vjezbanje ili fizicke aktivnosti.
                              Moj problem je sto to neznam niti otprilike jer, radim kao elektricar, gdje jedan dan radim skoro nista,a drugi dan nosim cijeli dan materijal stepenicama na peti kat.I to cijeli dan. Recimo da je ovoga drugoga vise nego ovoga prvog,
                              U smislu potrosnje kalorija.
                              Sta da radim i koliko da dodam?

                              4.Pitanje je teorijske prirode.Ako unosim puno vise nego je potrebno za ovih 200-500 grama mase tjedno. Zar se to nebi moglo anulirati povecanim brojem vjezbi to jest potrosnje kalorija?
                              Znam da su potrebni i dani odmora i ne ocekujem da to ubrzava proces,nego me cisto zanima jel mozes natuci vise kalorija ali ih i potrositi vise vjezbanjem i biti na istom?

                              Ako moze odogovore isto ovako numerirane bio bih jako zahvalan.
                              Last edited by icetea666; 12-10-19, 19:17.

                              Comment

                              Working...
                              X