Obavezno pročitati

Collapse
No announcement yet.

Novi clan

Collapse
X
  • Filter
  • Vrijeme
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Da, to znaci da ne ides na masu, nego da jedes manje i da vjezbas, ti ces izgladnjivanjem unistiti i to malo misica, na kraju neces nista postici. Vjezbanjem s utezima, pa i bodyweight vjezbama sacuvat ces misice uz dovoljno proteina, a i moguce da ces nesto misica dobiti, kod pocetnika je sve moguce. I dalje, utezi sluze da bi takodjer sagorio kalorije, a ne s 10 litara vode se rjesavati nekakvih toksina i jesti jabuke.

    Comment


    • #47


      Prvotno napisano od west_81
      Nemam ja taj osjecaj gladi, ja jednostavno volim da jedem . Ne jedem ni od zivaca, necu biti nesretan i nervozan i ako ne jedem, al cu biti sretniji ako jedem. Ne jedem mnpgo ali jedem nezdravo, biljke tek upoznajem, glupo zvuci al nisam ih poznavao do skoro. Malo ovo pozurujem s gubljenjem kg jer ide ljeto, treba garderobu kupovati pa da odmah uzmem da mi pase. Necu prestati trenirati naravno al mislim da necu napredovati na dijeti, necu imati snage
      Nigdje ne pise da neides u teretanu dok ne istopis salo.

      I od tog brzog gubljenja kila nema kruha.



      Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

      Comment


      • #48
        Nastavicu ja da treniram al mislim da necu moci izvuci te kilaze koje imam sad. Moram skinuti, juce sam vozio bicikl skoro 2h, morao sam spavati potrbuske koliko me bolila pozadina, sa 120 kg se nekako i da voziti, znaci bar 10kg brzinski pa onda lagano. Ice to zacas i onda se vratim da jedem kao i do sad, nijansu manje pa nek spada tih pola kg sedmicno, nije problem

        Valja li ovaj hepek za biceps da se bolje gadja?

        https://a.aliexpress.com/_dVFsBwz

        Comment


        • #49
          7 dana dijete, prvi dan 1700 kalorija unio ostale dane 2300 u prosjeku, izgubio 3.4kg, vode u prosjeku 7l. Trening nije trpio, cak sam podigao neke tezine ali bicikl jest, pao sam i na brzini i na kadenci. Generalno zadovoljan sam, volio bih da je bar 4 kg al ok, nisam gladovao, nije mi tesko palo, dobro je

          Comment


          • #50
            Mišići su jedini potrošači sala, tak da ne možeš skidati salo ak nemaš mišića. Vježbaj sa utezima i ubaci malo brzog hodanja, to je najbolji recept i za početnike i sve ostale, deficit radi povećanjem aktivnosti pa onda smanjenjem unosa kalorija.
            pobjednici traže načine a gubitnici razloge

            Comment


            • #51
              Ok, radim redovno 3x sedmicno od polovine januara. Ne mijenjam rutinu, citavo tijelo (procitao sam negdje da mogu dovjeka tako citavo tijelo uz minimum kardia pa zato tako radim), eventualno nekad zamjenim neku vjezbu u programu. Nisam pazio na hranu do ovog kad su me savjetovali, mada ni onda nisam nesto crkavao jeduci al malo smutiji, malo banane solo, malo pivo i nakupi se. Sad sam pazim i ima rezultata. Stavio sam sebi cilj 110kg sto brze al da ne padam u nesvijest od gladi, znam da nije zdravo al znam sebe, nisam za neke dugorocne planove pa bolje ovako nego nikako

              Pitao sam za onaj hepek za biceps, valja li sta, niko da odgovori. Slabo gadjam biceps sa sipakama, bucicama bez problema a sipke nikako. Skotova klupa mi je preuska tako da radim stojeci pregib, nekako gadjam laktove i podlaktice i sa ravnom i sa ez, neugodna bol u podlakticama se javi. Ne mogu da dobijem ono zarenje u bicepsu kao kod pregiba bucicama...

              Comment


              • #52
                Bolje je raditi biceps bučicama nego šipkom, i radi supinaciju bicepsa, ak se neće upaliti povećaj volumen.
                pobjednici traže načine a gubitnici razloge

                Comment


                • #53
                  Hoce se upaliti i biceps i triceps bucicama al sipkama slabo, povecavam ja tezinu, jacam to je neupitno ali bucicama se osjeti od do da je pogodilo
                  Nego da neko nije planirao kupiti biceps i triceps sipku, iznenada mi visak

                  Comment


                  • #54
                    Sta sa donjim ledjima koja stalno zezaju? Malo mi je to dosadilo, pa gace mi je problem postalo obuci, jel ih malo trznem odmah ih zeznem
                    Prepravio sam skotovu klupu koja mi je bila preuska pa sad nju koristim za hiperekstenziju, to sam uvrstio kao prvu vjezbu na treningu, ujedno i da bolje zagrijem donja ledja. Muci me da li sam trebao sacekati da prodje bol, trenirati bez cucnjeva i mrtvog dizanja, pa onda krenuti sa hiperekstenzijom pa kasnije uvesti cucnjeve i mrtvo ili kako?

                    Comment


                    • #55
                      Prvotno napisano od west_81
                      Sta sa donjim ledjima koja stalno zezaju? Malo mi je to dosadilo, pa gace mi je problem postalo obuci, jel ih malo trznem odmah ih zeznem
                      Prepravio sam skotovu klupu koja mi je bila preuska pa sad nju koristim za hiperekstenziju, to sam uvrstio kao prvu vjezbu na treningu, ujedno i da bolje zagrijem donja ledja. Muci me da li sam trebao sacekati da prodje bol, trenirati bez cucnjeva i mrtvog dizanja, pa onda krenuti sa hiperekstenzijom pa kasnije uvesti cucnjeve i mrtvo ili kako?
                      Sve ovisi o cemu se radi. Ignorirati bol u ledima znam iz prve ruke da nije nikako dobro.

                      Obicno je pravilo ako te boli da ti utjece na kvalitetu zivota treba nesto mjenjat.

                      Ja sam ignorirao pa je disk izletio.

                      Mrtvo i cucanj su za mene gotovo svrseno vrijeme.

                      Steta jer sam ih volio.

                      Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

                      Comment


                      • #56
                        Mene boli kad se ohladi, ujutro kad ustanem najgore je i po danu ako se desi da sjednem recimo pola sata i
                        odmah ce da me zeza. U biti nikad i ne sjedam, stalno sam na nogama i hodam, ugodnije mi je kad se krecem, usput ja to razvlacim kako i gdje stignem
                        Ne znam jel to bas kicma, obicno ljudi koji imaju problema jaucu da ih boli, hodaju ukoso... Mene kao da kukovi zezaju, kao da srastaju nekako, danas sam gledao koliko mogu rasirit noge kao spagu, jedva 120cm, manje od pravog ugla raspon izmedju nogu, nije to ok
                        Ima neki polozaj gdje to zigne i onda dalje bude ok, recimo ne mogu veslanje u pretklonu raditi, ne odgovara mi taj polozaj ni bez tereta

                        Sto se tice mrtvog dizanja odlucio sam probati da podmetnem gajbe od piva pod sipku, vidio sam da ljudi vjezbaju i tako, da se ne spustaju do kraja. Ima li neke veze koje dizanje se radi u tom slucaju, ravne noge ili klasika?

                        Comment


                        • #57
                          Nema tu pravila, svaka kicma je problem za sebe.

                          Moze biti nista moze biti da ce ti sutra disk izletit.

                          Ako stalno boli najolje otici doktoru i pitati magnetnu rezonancu pa se sve vidi crno na bijelo.

                          Ako imas para 1200 kuna u medicu ako nemas 3 mjeseca cekanja i cirka 200 kuna bez dopunskog kod drzavnog doktora.

                          Sto se tice koje vjezbe raditi...probaj pa vidi.


                          Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk


                          Comment


                          • #58
                            U Bosni sam i trenutno nisam u mogucnosti da ulazem u sebe, tako da magnet otpada

                            Vidio sam da samo rade stiff leg sa postolja pa zato pitam jel moze i klasicni deadlift ili nema efekta ako ide s postolja da ne dangubim bez veze

                            Comment


                            • #59
                              Probaj stiff leg dl pa vidi...

                              Nema tu neke velike razlike.

                              Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

                              Comment


                              • #60
                                Probao sam klasiku i nije mi leglo, mislim da cu radije ici bez postolja a smanjiti tezinu, izbaciti i pojas i gurtne pa pokusati tako, nek to ojacava lagano i bez zurbe

                                Radio sam do sad 3 vrste cucnjeva, klasicni, prednji i goblet i lijepo sam dobio prednju stranu nogu, onako odozgo kad pogledam to sve zateglo odjecu, vidi se. Dobio sam i guzicu, isto masala naraslo. E sad bih da pojacam zadnju lozu, kad stanem bocno i pogledam se tu bas nema nista, tacno nedostaje pa sam izbacio goblet a umjesto njega poceo dl u nadi da cu pojacati zadnju lozu. Radio sam ranije na ravne noge al sam gadjao donja ledja, sad sam umjesto toga ubacio good mornings. Sta kazete da izbacim i prednji cucanj pa radim i mrtvo i mrtvo na ravne noge, jel to previse u jednoj sedmici?

                                Samo da se pohvalim, 120 kila, skinuo sam preko 10kg zahvaljujuci onom pisanju kalorija,cak ni to nisam pisao precizno i redovno ali me drzalo koncentirsanim da ne jedem kad god imam priliku nego planski

                                Comment

                                Working...
                                X