Obavezno pročitati

Collapse
No announcement yet.

Novi clan

Collapse
X
  • Filter
  • Vrijeme
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Da, to znaci da ne ides na masu, nego da jedes manje i da vjezbas, ti ces izgladnjivanjem unistiti i to malo misica, na kraju neces nista postici. Vjezbanjem s utezima, pa i bodyweight vjezbama sacuvat ces misice uz dovoljno proteina, a i moguce da ces nesto misica dobiti, kod pocetnika je sve moguce. I dalje, utezi sluze da bi takodjer sagorio kalorije, a ne s 10 litara vode se rjesavati nekakvih toksina i jesti jabuke.

    Comment


    • #47


      Prvotno napisano od west_81
      Nemam ja taj osjecaj gladi, ja jednostavno volim da jedem . Ne jedem ni od zivaca, necu biti nesretan i nervozan i ako ne jedem, al cu biti sretniji ako jedem. Ne jedem mnpgo ali jedem nezdravo, biljke tek upoznajem, glupo zvuci al nisam ih poznavao do skoro. Malo ovo pozurujem s gubljenjem kg jer ide ljeto, treba garderobu kupovati pa da odmah uzmem da mi pase. Necu prestati trenirati naravno al mislim da necu napredovati na dijeti, necu imati snage
      Nigdje ne pise da neides u teretanu dok ne istopis salo.

      I od tog brzog gubljenja kila nema kruha.



      Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

      Comment


      • #48
        Nastavicu ja da treniram al mislim da necu moci izvuci te kilaze koje imam sad. Moram skinuti, juce sam vozio bicikl skoro 2h, morao sam spavati potrbuske koliko me bolila pozadina, sa 120 kg se nekako i da voziti, znaci bar 10kg brzinski pa onda lagano. Ice to zacas i onda se vratim da jedem kao i do sad, nijansu manje pa nek spada tih pola kg sedmicno, nije problem

        Valja li ovaj hepek za biceps da se bolje gadja?

        https://a.aliexpress.com/_dVFsBwz

        Comment


        • #49
          7 dana dijete, prvi dan 1700 kalorija unio ostale dane 2300 u prosjeku, izgubio 3.4kg, vode u prosjeku 7l. Trening nije trpio, cak sam podigao neke tezine ali bicikl jest, pao sam i na brzini i na kadenci. Generalno zadovoljan sam, volio bih da je bar 4 kg al ok, nisam gladovao, nije mi tesko palo, dobro je

          Comment


          • #50
            Mišići su jedini potrošači sala, tak da ne možeš skidati salo ak nemaš mišića. Vježbaj sa utezima i ubaci malo brzog hodanja, to je najbolji recept i za početnike i sve ostale, deficit radi povećanjem aktivnosti pa onda smanjenjem unosa kalorija.
            pobjednici traže načine a gubitnici razloge

            Comment


            • #51
              Ok, radim redovno 3x sedmicno od polovine januara. Ne mijenjam rutinu, citavo tijelo (procitao sam negdje da mogu dovjeka tako citavo tijelo uz minimum kardia pa zato tako radim), eventualno nekad zamjenim neku vjezbu u programu. Nisam pazio na hranu do ovog kad su me savjetovali, mada ni onda nisam nesto crkavao jeduci al malo smutiji, malo banane solo, malo pivo i nakupi se. Sad sam pazim i ima rezultata. Stavio sam sebi cilj 110kg sto brze al da ne padam u nesvijest od gladi, znam da nije zdravo al znam sebe, nisam za neke dugorocne planove pa bolje ovako nego nikako

              Pitao sam za onaj hepek za biceps, valja li sta, niko da odgovori. Slabo gadjam biceps sa sipakama, bucicama bez problema a sipke nikako. Skotova klupa mi je preuska tako da radim stojeci pregib, nekako gadjam laktove i podlaktice i sa ravnom i sa ez, neugodna bol u podlakticama se javi. Ne mogu da dobijem ono zarenje u bicepsu kao kod pregiba bucicama...

              Comment


              • #52
                Bolje je raditi biceps bučicama nego šipkom, i radi supinaciju bicepsa, ak se neće upaliti povećaj volumen.
                pobjednici traže načine a gubitnici razloge

                Comment


                • #53
                  Hoce se upaliti i biceps i triceps bucicama al sipkama slabo, povecavam ja tezinu, jacam to je neupitno ali bucicama se osjeti od do da je pogodilo
                  Nego da neko nije planirao kupiti biceps i triceps sipku, iznenada mi visak

                  Comment

                  Working...
                  X