Obavezno pročitati

Collapse
No announcement yet.

Novi clan

Collapse
X
  • Filter
  • Vrijeme
  • Show
Clear All
new posts

  • west_81
    started a topic Novi clan

    Novi clan

    Pozdrav svima!

    38 godina, visok 194cm, debeo 127kg

    Cilj, skidanje kilograma, jacanje misica prvenstveno nogu, donjih ledja i trbusnjaka

    Treniram kod kuce, imam multifunkcionalnu klupu, ravnu i ez sipku, bucice i nekih 100kg tegova

    Trenutmo u kontinuitetu mjesec i po, 3x sedmicno cijelo tijelo, kardio za sad nista.

    Trosim whey, kreatin, bcaa ponekad, animal flex i tribulus

    Imam svasta da pitam, nemam nista da ponudim jer su mi ovo manje vise prvi treninzi u zivotu pa nemam tog znanja

  • west_81
    replied
    Hoce se upaliti i biceps i triceps bucicama al sipkama slabo, povecavam ja tezinu, jacam to je neupitno ali bucicama se osjeti od do da je pogodilo
    Nego da neko nije planirao kupiti biceps i triceps sipku, iznenada mi visak

    Leave a comment:


  • kelly
    replied
    Bolje je raditi biceps bučicama nego šipkom, i radi supinaciju bicepsa, ak se neće upaliti povećaj volumen.

    Leave a comment:


  • west_81
    replied
    Ok, radim redovno 3x sedmicno od polovine januara. Ne mijenjam rutinu, citavo tijelo (procitao sam negdje da mogu dovjeka tako citavo tijelo uz minimum kardia pa zato tako radim), eventualno nekad zamjenim neku vjezbu u programu. Nisam pazio na hranu do ovog kad su me savjetovali, mada ni onda nisam nesto crkavao jeduci al malo smutiji, malo banane solo, malo pivo i nakupi se. Sad sam pazim i ima rezultata. Stavio sam sebi cilj 110kg sto brze al da ne padam u nesvijest od gladi, znam da nije zdravo al znam sebe, nisam za neke dugorocne planove pa bolje ovako nego nikako

    Pitao sam za onaj hepek za biceps, valja li sta, niko da odgovori. Slabo gadjam biceps sa sipakama, bucicama bez problema a sipke nikako. Skotova klupa mi je preuska tako da radim stojeci pregib, nekako gadjam laktove i podlaktice i sa ravnom i sa ez, neugodna bol u podlakticama se javi. Ne mogu da dobijem ono zarenje u bicepsu kao kod pregiba bucicama...

    Leave a comment:


  • kelly
    replied
    Mišići su jedini potrošači sala, tak da ne možeš skidati salo ak nemaš mišića. Vježbaj sa utezima i ubaci malo brzog hodanja, to je najbolji recept i za početnike i sve ostale, deficit radi povećanjem aktivnosti pa onda smanjenjem unosa kalorija.

    Leave a comment:


  • west_81
    replied
    7 dana dijete, prvi dan 1700 kalorija unio ostale dane 2300 u prosjeku, izgubio 3.4kg, vode u prosjeku 7l. Trening nije trpio, cak sam podigao neke tezine ali bicikl jest, pao sam i na brzini i na kadenci. Generalno zadovoljan sam, volio bih da je bar 4 kg al ok, nisam gladovao, nije mi tesko palo, dobro je

    Leave a comment:


  • west_81
    replied
    Nastavicu ja da treniram al mislim da necu moci izvuci te kilaze koje imam sad. Moram skinuti, juce sam vozio bicikl skoro 2h, morao sam spavati potrbuske koliko me bolila pozadina, sa 120 kg se nekako i da voziti, znaci bar 10kg brzinski pa onda lagano. Ice to zacas i onda se vratim da jedem kao i do sad, nijansu manje pa nek spada tih pola kg sedmicno, nije problem

    Valja li ovaj hepek za biceps da se bolje gadja?

    https://a.aliexpress.com/_dVFsBwz

    Leave a comment:


  • FeedMe Tothestars
    replied


    Prvotno napisano od west_81
    Nemam ja taj osjecaj gladi, ja jednostavno volim da jedem . Ne jedem ni od zivaca, necu biti nesretan i nervozan i ako ne jedem, al cu biti sretniji ako jedem. Ne jedem mnpgo ali jedem nezdravo, biljke tek upoznajem, glupo zvuci al nisam ih poznavao do skoro. Malo ovo pozurujem s gubljenjem kg jer ide ljeto, treba garderobu kupovati pa da odmah uzmem da mi pase. Necu prestati trenirati naravno al mislim da necu napredovati na dijeti, necu imati snage
    Nigdje ne pise da neides u teretanu dok ne istopis salo.

    I od tog brzog gubljenja kila nema kruha.



    Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • valek93
    replied
    Da, to znaci da ne ides na masu, nego da jedes manje i da vjezbas, ti ces izgladnjivanjem unistiti i to malo misica, na kraju neces nista postici. Vjezbanjem s utezima, pa i bodyweight vjezbama sacuvat ces misice uz dovoljno proteina, a i moguce da ces nesto misica dobiti, kod pocetnika je sve moguce. I dalje, utezi sluze da bi takodjer sagorio kalorije, a ne s 10 litara vode se rjesavati nekakvih toksina i jesti jabuke.

    Leave a comment:


  • west_81
    replied
    Nemam ja taj osjecaj gladi, ja jednostavno volim da jedem . Ne jedem ni od zivaca, necu biti nesretan i nervozan i ako ne jedem, al cu biti sretniji ako jedem. Ne jedem mnpgo ali jedem nezdravo, biljke tek upoznajem, glupo zvuci al nisam ih poznavao do skoro. Malo ovo pozurujem s gubljenjem kg jer ide ljeto, treba garderobu kupovati pa da odmah uzmem da mi pase. Necu prestati trenirati naravno al mislim da necu napredovati na dijeti, necu imati snage

    Leave a comment:


  • CeLe111
    replied
    Sto ti podrazumijevas pod "normalna" prehrana?
    Takvim naglim gubljenjem kilograma i izgladnjivanjem ne radis dobro tijelu i hormonima..

    Aktivacija hormona gladi u 99.9% slucajeva nakon takvih rigoroznih procesa nosit ce nagomilavanje kila nakon, jer ce glad bili apsolutno nesnosna, do te mjere da mnogi razviju poremecaje hranjenja "binge eating" iliti nekontrolirano jedenje..

    Unosenjem tolike kolicine vode stetis bubrezima dugorocno jer je to daleko od necega sto bi trebalo biti normalno za ljudsko tijelo..
    Ides iz ekstrema u ekstrem.

    Krivo si procitao, treniraj sa tegovima u kojoj god da si fazi, nece skodit

    Leave a comment:


  • west_81
    replied
    Mislis da ne bih mogao skinuti brzinski pa onda treningom i normalnom ishranom to odrzavati?
    Ovo gore da, naravno da sam gubio i dobijao kilograme, volim hranu, sto nezdravija to vise uzivam u njoj i to me naravno kostalo. Nemam problem s tim da to priznam ni sebi ni bilo kom nit se lazem da se necu udebljati kad pocnem da zderem, obicno to ide preko zime.
    Sad bih probao da kad skinem kilograme jedem zdravije, isao bih opet na taj nezdravi fazon 15kg odmah pa onda jos 10 laganim tempom
    Zasto voda, da ne osjecam glad, da izbacim toksine nagomilane....

    Negdje sam procitao da u teretanu ne vrijedi ici debeo, prvo skinuti visak pa onda u teretanu, nisam poslusao taj savjet a sad bih probao da vidim kako ce to funkcionisati

    Leave a comment:


  • CeLe111
    replied
    Aplikacija radi po nekim cudnim parametrima i uopce se ne bi trebao oslanjat na to sto ona kaze, vec sam odredit/pronac sto ti treba..
    Ona sluzi samo da pomogne u brojanju kalorija/makrosa.

    Nije li zanimljivo kako je nakon 8litara vode (sto je lose za bubrege btw. i ne znam zasto bi toliko pio vode uopce), a kilaza je dve kile dolje (vide cuda pa ti mozes da gubis na vagi).

    I sto tocno si zakljucio da je drukcije odradeno samo u jednom danu, u odnosu na mjesece prije kada nisi gubio nista?

    Sto se tice tvoje konstatacije gubitka, da se vratimo na pod "normlano".

    Gubitak od pola kile, blize kili u tvome slucaju bio bi idealan..
    Sve manje od toga (moglo bi brze), sve brze od toga (sanse da ces zadrzat kilazu koju ciljas, kada do nje i dodes, biti ce veoma umanjeno).

    A nesto mi govori da si to radio i u proslosti, naglo gubio kile ko sumanut, i onda nazad nabijao isto ili i vise kila, pa tako u krug (vrlo vjeroj jos nezdravije i gore po srce i citav hormonalni panel, nego jednostavno biti samo debeo cijelo vrijeme).

    Moje pitanje tebi,
    jesi li uzeo ista vremena pa procesljao po forumu korisnih tema i naucio nesta novoga?

    Ili makar primjenio sto ti je receno u ovoj temi?
    Jer po svemu sto pises ovdje (10litara vode, hrpa jabuka, gubljenje 16kg u dva tjedna itd.) nema veze sa zdravim razumom, da ne govorim o riskiranju vlastitoga zdravlja koje na tvojoj kilazi ne bi trebalo bit zezancija..

    Ne trebas se potrhranjivat i izgladnjivat..
    Trebas tijelu dat dovoljno hranjivih nutrijenata i kalorija (primarno zadovoljit proteinski unos), tako da trening ne pati, da snaga ide gore, da nema razrazivosti i gladi, da normalno funkcioniras kroz dan.. Da sve sto radis bude odrzivo kroz mjesece ili godine, da steknes zdrave navike i fit izgled odrzis zauvijek.. i da gubis zdravu kolicinu masti na tjednoj bazi kao sto sam gore rekao..

    A ne radit sokantno glupe i ne logicne poteze koje si radio do sada, i ocito te nisu (i nece) dovesti nigdje..

    Leave a comment:


  • west_81
    replied
    4200 je zbog broja koraka vjerovatno, ne znam bas da je to mjerodavno, forsiraju te korake u aplikacijama kao nesto bitno, ajd ok ko inace ne koraca al ja cijeli zivot tako radim, nema to efekta kod mene. Meni izbaci vise potrosenih kakorija tu nego od voznje bicikla uzbrdo gdje srce i pluca hoce da izadju na nos, bez veze
    Trenutno pokazuje budget 2900, jer sam samo ustao iz kreveta, ne pada mi na pamet toliko da jedem, juce sam provukao dan sa 1650, 8 litara vode popio, juce ujutro 130.1kg, danas 128.3. Sad kad bih uspio tako drzati nekih 15kg bi spalo za 20 dana a onda ide sporo. Vec sam to radio al bez ikakvog treninga, dnevno 10 litara vode, hrpa jabuka i komad mesa, znao sam za 2 sedmice skinuti 16kg
    Problem ce biti sutra na treningu, krenem dizati a ruke drhte i teg hoce da me
    ubije

    Leave a comment:


  • valek93
    replied
    Ja nisam iskusan kao forumasi ovdje koji su ti vec dali dobre savjete, ali, iz osobnog iskustva, -27 kg u godinu dana, najbitnije je stvoriti si naviku vaganja hranje, racunanja kalorija. Imas fitnesspal, jednostavan app, kupis si malu vagu za kuhinju i deri.
    Iskreno 4200 kcal mi se cini puno za nekoga tko zeli smrsati tako da mi je obaj tvoj app sumnjiv. Izracunaj si TDEE, ima gomila online kalkulatora, iako nisu tocni, ali vidjet ces na vagi najbolje svakog tjedna gdje si, pa korigiras po tome.
    Nesto sigurno krivo radis, jer kazem, ja sam skinuo isto dosta kila, ali islo je kao pjesma, zadnjih par kg je bilo muka skinuti ali slusajuci tu savjete forumasa sam i to prokuzio. Ugl kreni s vaganjem hrane, potkrada ti se sigurno puno kalorija. Mrsavljenje je zapravo najednostavniji proces, cista matematika, unesi manje nego sto potrosis, i to je to.
    Sto se tice wheya, nemoj pretjerivati, dosta ti je mjerica poslije treninga.

    Leave a comment:

Working...
X