Obavezno pročitati

Collapse
No announcement yet.

CHAT Prehrana

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Vrijeme
  • Show
Clear All
new posts

  • Demo
    started a topic CHAT Prehrana

    CHAT Prehrana

    ..kao sto imamo ..CHAT, CHAT trening..valjda ima smisla da bude i ovaj.....

    ..mislim da je super ideja da valjamo razne stvari vezano za prehranu: pitanja, iskustva, savjeti itd.

    ...

  • Slaven Aračić
    replied
    Pozdrav, imam jedno pitanje. Zanima me hoce li biti isti rezultat sto se tice dobivanja misicne mase ako sam u suficitu 500 kalorija sa odnosom 50%masti 25%proteini 25%UH i sa odnosom 25%masti 25%proteini 50%UH ?
    Hocu li se vise zamastiti ako jedem vise masti ili vise ugljikohidrata ?

    Leave a comment:


  • CeLe111
    replied
    Bok,

    nece ti se nista 'resetirat' u tjedan dana sigurno..
    Inace za tvoju tezinu to i nije nesto ekstremno niski unos kcal, ljudi imaju 20ak kg. vise pa se defkaju na debelo ispod 2000kcal.
    Ako ti je cilj defkat, stisni dijetu jos nekoliko tjedana na nizem unosu, spusti bodifet i onda lagano pocni dizat kalorije sto si mislio sada.

    Na taj nacin ostajat ces cist i na podjednakom bf. a tijelo ce upijat tamo gdje treba i vrlo vjerojatno ces kvalitetno pakirat misice ako je sve na mjestu (trening, prehrana).

    Leave a comment:


  • Slaven Aračić
    replied
    Pozdrav, imam 173 cm i 65 kg sa poprilicno niskim postotkom masti (8-9%) i zadnjih par mjeseci sam na nekoj blagoj dijeti zbog posla i obaveza. E sad mi je cilj da skinem jos malo bfa koliko je moguce ali ne znam koliko da unosim kalorija dnevno jer vec duze vrijeme unosim malo kalorija, recimo minimalno 1700 maksimalno 2000, a u dane kada treniram noge i prsa/leda znaci dvaput tjedno unesem 2200 2300 kcal. I cardio 1 do 2 put tjedno trcanje pola sata otprilike. Sad kad izracunam bazalni metabolizam ispadne mi 1650 kcal, pomnozim sa 1.2 1980 kcal i dodam jos prosjecno 200 300 kcal po treningu ispadne mi oko 2200 2300 kcal dnevno za odrzavanje a ja sam po tom racunu vecinu tjedna u solidnom deficitu a ne gubim nista na kilazi ni na salu, relativno sam isti vec par mjeseci. E sad ne znam jel bi bilo dobro da npr tjedan dana dignem kalorije da mi se metabolizam malo ubrza ili restartira od tog dugog perioda niskog unosa kalorija i koliko kalorija da dignem? Jer mi nije logicno da spustim unos na 1500 1600 kcal dnevno da bi krenio mrsavjeti. Mozda sam sve ovo malo zakomplicirao ali ako bi mi netko mogao dati neki savjet bio bi mu zahvalan
    Last edited by Slaven Aračić; 15-06-18, 15:10.

    Leave a comment:


  • kelly
    replied
    Meni najlakše smućkati whey i zobene.

    Leave a comment:


  • Ela
    replied
    ekipa, kaj najcesce klopate prije jutarnjeg treninga? (anaerobnog)

    Leave a comment:


  • Blacking
    replied
    Na prijasnjoj masi nisam brojao kalorije niti makrose,ovaj put mislim pa sta mislite u kojem razmjeru bi mi se trebao kretat suficit,jer cu povisivat kalorije po tjednima.Mislim dizat samo ugljikohidrate,proteine cu ostavit na 2 grama a masti cu smanjit za jedno 2 do 3 tjedna.Pa ih mislim stavit da jedem 1 g/kg masti,sta mislite ?
    Last edited by Blacking; 17-08-17, 14:45.

    Leave a comment:


  • kelly
    replied
    Namirnice se važu sirove.

    Nemoguće je točno izračunati kalorije, svi izračuni su samo temelj od kojeg krećeš.

    Reži UH, P i M ostavi.

    Leave a comment:


  • Blacking
    replied
    U pon idem na rezanje kalorija sa 2300 na 2150 pa imam pitanje,dali je bolje ovako 161 g UH (sa 201) 161 g proteina i 96 g masti ili 188 g UH,161 proteina i 84 g masti ?

    Leave a comment:


  • Blacking
    replied
    Kako racunate npr. pecem meso na 15 g maslinovog ulja,dali racunate da ste kao pojeli 15 grama maslinovog ulja ili ?
    I jos jedno pitanje posto cu uskoro na masu da li mi je dobro odredivat ovako npr. da jedem 2 g/kg proteina,uh pocinjem od 170 g po danu a masti koliko ima lufta i kako pojacavam po tjednima UH da tako smanjujem masti ?
    P.S moze netko stavit tocan i provjeren kalkulator bazalnog ?
    Last edited by Blacking; 02-08-17, 23:49.

    Leave a comment:


  • kelly
    replied
    Izaberi jednu tablicu i drži se nje, imaš i ovdje opširno:

    Leave a comment:


  • Blacking
    replied
    Prvotno napisano od CeLe111 Vidi poruku
    Moras upisat tocno sto trazis bas.
    Znaci recimo raw chicken breast ->
    http://nutritiondata.self.com/facts/...products/701/2

    Dolje nize nalazi ti se tablica sa svim mogucim detaljima...

    Grcki, ne znam jel trazis tocnu neku marku u odredeno trg. ako da, to ti ne znam reci.

    Ali koji god low fat i sto slicniji po sastavu posnom siru, je dobar!
    To znaci da piletina ima 23 g proteina na 100 grama ?
    Ma ne nego nikad nisam koristio taj grcki jedino znam za onaj dukatos a hranjivim mislim da je shit,pa bi ga ubacio u prehranu kao i lece pa pitam dali vi koji koristite da znam

    Leave a comment:


  • CeLe111
    replied
    Moras upisat tocno sto trazis bas.
    Znaci recimo raw chicken breast ->
    http://nutritiondata.self.com/facts/...products/701/2

    Dolje nize nalazi ti se tablica sa svim mogucim detaljima...

    Grcki, ne znam jel trazis tocnu neku marku u odredeno trg. ako da, to ti ne znam reci.

    Ali koji god low fat i sto slicniji po sastavu posnom siru, je dobar!

    Leave a comment:


  • Blacking
    replied
    Prvotno napisano od CeLe111 Vidi poruku
    Nije mi bas jasna ova pretraga naime upisem chicken ili chicken breast i ispada mi samo od nekih hranidbenih lanaca itd.nemogu naci da pise npr. za piletinu hranjive vrijednosti.

    Moze mi tko predlozit dobar grcki jogurt ?

    Leave a comment:


  • CeLe111
    replied
    Prvotno napisano od Blacking Vidi poruku
    Treba mi pomoc naime uzimao sam hranjive vrijednosti mesa i svega ostaloga sa neke stranice cini mi se vjezbaj.com,te da bi provijerio jedan dan na coolinarici da se dosta toga ne poklapa pa da li mi mozete dati tocne vrijednosti,koje vi koristite.Tako sam i citao za lecu na ovom portalu i procitao da ima oko 150 kcal u 100 grama a na coolinarici pise da ima oko 250-300.

    http://nutritiondata.self.com

    Leave a comment:

Working...
X