Obavezno pročitati

Collapse
No announcement yet.

Kućna teretana - par pitanja

Collapse
X
  • Filter
  • Vrijeme
  • Show
Clear All
new posts

  • Kućna teretana - par pitanja

    Odlučio sam se na kućnu teretanu te uložio malo novaca od plače u neke sprave koje uključuju: bench klupu sa šipkom i utezima, z-šipka, sprava za zgibove i propadanje te bučice.
    Bench klupa koju mi je friend dao se može namjestiti za koso ali nije naminjena i za kontra-kosi položaj. Neznam niti jednu vježbu koja je tome namijenja osim na benchu, ali moj to nepodržava. Jedino što mi pada na pamet jest postaviti klupu u koso te se zarotirati za 180 stupnjeva ^^
    Da li možete iz glave ispalit ime vježbi koja se fokusira na donji dio prsa pa ću ja to izgooglati. S obzirom da nisam dugo trenirao planiram all-around trening za početak dok neuđem u formu.
    Ova stranica mi je dosta pomogla kada sam išao u teretanu ali pokazuje prsa kao jedno a nije raspodijeljena na 3 dijela (kako bi i trebalo biti, zar ne?) http://www.coopersguns.com/videos/ex...-encyclopedia/
    Last edited by Bonappetit; 09-01-16, 19:36.

  • #2
    http://www.exrx.net/Lists/Directory.html evo ova stranica ti moze pomoci.
    Kako bi postigao nesto,treba ti mnogo motivacije i truda ,a rezultati ce se pokazati sa vremenom!!!

    Najcesce koristena rijec u teretani "Neradim noge jer trcim" i "Koliko dizes na bench-u"

    Comment


    • #3
      Prvotno napisano od alexxx Vidi poruku
      http://www.exrx.net/Lists/Directory.html evo ova stranica ti moze pomoci.
      Hvala na linku, sigurno će mi poslužiti. Sada kad malo pogledam bolje raspored prsa možda sam i ja bio dijelom u zabludi. Da li je propadanje sa nagnutim tijelom prema napred (cca 60 stupnjeva) jedina dobra alternativa kontra-kosoj bench vježbi ? (u slučaju da je ta vježba prijeko potrebna). To je sve što me trenutačno zanima prije nego si sredim trening.
      Last edited by Bonappetit; 09-01-16, 21:25.

      Comment


      • #4
        Bench press malo ispod bradavica je dobra solucija i vidim da nisi naveo sajle a povlacenje s gornje koloture je odlicna vjezba a i razvlacenje bucicama samo na ravnoj klupi nikako kosoj )

        Comment


        • #5
          Prvotno napisano od Sergi97 Vidi poruku
          Bench press malo ispod bradavica je dobra solucija i vidim da nisi naveo sajle a povlacenje s gornje koloture je odlicna vjezba a i razvlacenje bucicama samo na ravnoj klupi nikako kosoj )
          Zvuči mi dobro ova prva što si naveo, hvala!
          Ovo je kućna teretana sa ograničenim brojem sprava kao što sam naveo gore, pa stoga ništa od sajli naravno
          Hvala na brzim odgovorima, jako dobar community

          Comment


          • #6
            Prvotno napisano od Bonappetit Vidi poruku

            Zvuči mi dobro ova prva što si naveo, hvala!
            Ovo je kućna teretana sa ograničenim brojem sprava kao što sam naveo gore, pa stoga ništa od sajli naravno
            Hvala na brzim odgovorima, jako dobar community
            Nadam se da sam pomagao al mislim da je daleko najbolja vjezba za prsa a pogotovo donji dio propadanja pa bih na tvom mjestu na njima bazirao trening

            Comment


            • #7
              Da bi dobio alternativu za kontrakosu klupicu samo podmetni ispod klupice pokoji uteg ili nešto drugo da je čvrsto i učini to stabilnim i eto ti kontrakose klupice, ne moraš se ništa okretati niti zaje.bavati i riskirati neku nepotrebnu ozljedu. Dakle bitno ti je da dobiješ minimalno -10° da bi se to nazvalo kontrakosim i onda samo pronađeš kut pod kojim ćeš spuštati bučice ili šipku. Tako se ja snalazim već godinama.
              KMG - kilogram mišića godišnje ;/

              Comment


              • #8
                šta se tiče kontrakosog bencha šta mislite o toj vježbi?znam da dosta ljudi misli da je glupa i nepotrebna,ali gledo sam neke video klipove gdje Dorian Yates se kune u tu vježbu i tvrdi da je ona najbolji ''mass builder'' za prsa..radio sam ju neki dan i dosta sam zadovoljan,mogu dosta veću kilažu podići nego na ravnom benchu,a nema niti onog neugodnog osjećaja u ramenima kakav zna biti,mislio sam da par mjeseci skroz izbacim ravni bench i dam priliku kontrakosom pa da vidim kako će se pokazati...

                Comment

                Working...
                X