Announcement

Collapse
No announcement yet.

Teretane u ZG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Teretane u ZG

    Koju teretanu u Zagrebu bi preporučili?
    13

  • #2
    Prošla sam ih 3-4 i najbolja mi je ona teretana na Jarunskom jezeru, iznad veslačkih klubova. Ugodna, opremljena i prostrana.

    Comment


    • #3
      daj mi opiši tu teretanu na jarunu, jel ima saunu i to...te kakvo je osoblje?
      dugo već ideš tamo?

      Comment


      • #4
        teratana je prostrana, velika je, interijer je opuštajući i pozitivan, ima saunu, puno sprava, ok ekpiu, sve u svemu izvrsna, savršena

        Comment


        • #5
          pošto sam student, najbolja mi je u studenstkom domu stjepan radić. nije skupo, ima sve potrebne sprave, fino je uredjena, dodje i poneka cura, što je oku ugodno

          Comment


          • #6
            moja preporuka bi svakako bila vita fitness kod rotora u zagrebu iskreno, totalno sam odusevljena i ne bi je mijenjala

            obrazlozit cu to na ovaj nacin: tipicna sam plavusa sto se tice vjezbanja i opcenito razumijevanja o vjezbanju. uvijek sam kao i sve zene odlucila sa na grupno vjezbanje sa coporom zena....i pomislila nisam na teretanu, tocnije zaobilazila je u sirokom luku
            i tako sam dosla tamo jer prijateljica postigla lijepe rezultate pa sam odlucila da vidim o cemu to ona prica.. kakvoj traci za trcanje, spravama, bucicama itd.
            da skratim, od prvog susreta, nakon prvog treninga decko mi je u drugom planu, a teretana je na prvom mjestu
            mozda sam malo i okrutna, ali meni je tamo lijepo, ugodna je atmosfera, dolaze zanimljivi ljudi, a ono najvaznije sprave, trake su nove, redovito ih se mazi i pazi, a higijena je na jako visokoj razini

            Comment


            • #7
              teretana trim-swim - trg športova - trešnja

              teretana trim-swim - trg športova - trešnja