Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Trazim teretanu u Dubrovniku!!!

Pozz ljudi!
    Trazim neku teretanu u Dubrovniku ili okolici.
    Sto blize to bolje.

Re: Trazim teretanu u Dubrovniku!!!

Imas u Zupi,,tocnije Mandaljeni Top Fit. Malo je skupo,al se moze odraditi top trening.
    A imas na Grudi u Konavlima Gard Gym teretanu koja je sto se cijene i kvalitete tice jako dobra,samo ne znam isplati li ti se ako si bas iz grada...
    Btw po gradu imas teretana koliko hoces..
    "Everybody you fight is not your enemy and everybody that helps you is not your friend" Mike Tyson

"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable" Sokrat

Comment

Hvala.
      Ak si iz Dubrovnika znas li je li mi valja pokazna iskaznica za bus u zupu i konavle

Comment

Ne valja ti za konavle ako si iz grada,za zupu isto tako ako se ne varam..
        Ja sam iz konavala..
        "Everybody you fight is not your enemy and everybody that helps you is not your friend" Mike Tyson

"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable" Sokrat

Comment

Hvala.
          Nevalja pokazna iskaznica ne isplati mi se ic i placat kartu.
          Vjerojatno cu nede u gradu.

Comment

Working...
          X