Obavezno pročitati

Collapse
No announcement yet.

Pava slike

Collapse
X
  • Filter
  • Vrijeme
  • Show
Clear All
new posts

  • Pava slike

    evo mojih slika i nešto o meni
    90kg težak i imam iza sebe 2 godine teretane i onda nekih pol godine vježbanja s utezim doma i prije toga sam još viježbo jer sam se bavio boksom pa sam tamo imo teretanu i tak
    dakle vježbe koje najčešće radim su:
    ramena - odručenje 1 bućicom stojeći - po jednoj bućici kg - 16,5kg 6-8 ponavljanja
    biceps - stoječi pregib bućicama - po jednoj bućici kg - 20kg 10-12 ponavljanja 22,5kg 7-8 ponavljanja i sad nedavno probao 25kg 4 ponavljanja hehe
    triceps - ekstenzija bučicom pretklonu (bar mislim da se tak zove vježba kad se nagneš naprijed ruka pod 90 stupnjeva i onda digneš uteg u ravnini ramena i ruka ravna) - po jednoj bućici kg - 20kg 8 ponavljanja
    podlaktica - zglobni pregib 1 bućicom - po jednoj bućici kg - 20kg 8 ponavljanja
    sklekovi na jednoj ruci do poda - 10-12 ponavljanja ljeva ruka, a desna 8-10 ponavljanja
    zgibovi različitih vrsta s različitim brojem ponavljanja po seriji

    dakle izgled i definicija mi nisu bitni previše nego snaga i masa

    slike:




  • #2
    Re: Pava slike

    e pava definiraj se malo
    2 godine, pa za to vrijeme možeš puno toga napravit :S
    ne znam kakva ti je to snaga kad i ja radim sa 20 kg bučicama bicu :P a imam 70 i mjesec dana teretane

    očito da se loše hraniš, ili si genetski tako ,masniji inace ovo bi brutalno izgledalo kad bi skinio koju kilu
    samo naprijed

    Comment


    • #3
      Re: Pava slike

      Prvotno napisano od pavlek Vidi poruku
      e pava definiraj se malo
      2 godine, pa za to vrijeme možeš puno toga napravit :S
      ne znam kakva ti je to snaga kad i ja radim sa 20 kg bučicama bicu :P a imam 70 i mjesec dana teretane

      očito da se loše hraniš, ili si genetski tako ,masniji inace ovo bi brutalno izgledalo kad bi skinio koju kilu
      samo naprijed
      pavlek nemoj me krivo svatit ali zaboli nas racku sa koliko kg ti radis biceps, ok?

      pava cini mi se da gornji dio prsa dosta zaostaje ovako po slikama

      Comment


      • #4
        Re: Pava slike

        Prvotno napisano od pavlek Vidi poruku
        e pava definiraj se malo
        2 godine, pa za to vrijeme možeš puno toga napravit :S
        ne znam kakva ti je to snaga kad i ja radim sa 20 kg bučicama bicu :P a imam 70 i mjesec dana teretane

        očito da se loše hraniš, ili si genetski tako ,masniji inace ovo bi brutalno izgledalo kad bi skinio koju kilu
        samo naprijed
        70 kg i dižeš 20 kg na jednu ruku na biceps 40 kg na obje ruke pa svaka čast s tom kilažom ja sam s mjesec dana teretane dizo 10kg po jednoj ruci 20kg na obje ja valjda spadam pod one slabije hehe

        Comment


        • #5
          Re: Pava slike

          fear ja tebe nikad ne shvatim ukrivo

          kažem njemu a ne tebi, ako mu je 2 godine bitna snaga a na tome je onda stvarno ne znam.

          uglavnom bilo bi dobro malo definirat se, prvenstveno skinit struk (bokove sredit) i prsa i fino ce izgledat

          Comment


          • #6
            Re: Pava slike

            Pava, ne znam koji su ti ciljevi, ali mislim da bi mogao na definiciju.
            Hrana se važe sirova. Žutanjak je super.

            Comment


            • #7
              Re: Pava slike

              popravi prehranu i na definiciju

              Comment


              • #8
                Re: Pava slike

                Prvotno napisano od pava Vidi poruku
                dakle izgled i definicija mi nisu bitni previše nego snaga i masa
                Tek sada vidim! A niš', onda piči dalje.
                Hrana se važe sirova. Žutanjak je super.

                Comment


                • #9
                  Re: Pava slike

                  Defka! Vise manje sve ok, a noge, noge radis? I ako pucas na snagu, ovo je malo kila sto si naveo gore, a po tvome izgledu mi se cini da se da tu i vise!
                  "Your body is your biggest artwork."

                  DARUVAR 2012 JUNIORI TEŠKA KATEGORIJA 1. MJESTO
                  DARUVAR 2012 APSOLUTNI JUNIORSKI PRVAK DRŽAVE
                  BIHAĆ OPEN 2012 JUNIORI +75 KG 1. MJESTO

                  SASTAVLJANJE PROGRAMA TRENINGA I PREHRANE TE VOĐENJE KROZ PRIPREME. VIŠE INF. U INBOX, NA FACEBOOKU PROFILU ILI PUTEM MAILA: barimarko@gmail.com

                  https://www.facebook.com/MBbodybuilding

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pava slike

                    ne radim noge ni trbušnjake već dulje vrijeme
                    i da zaboravio sam ruka je u području bicepsa i tricepsa 35cm a kad je stisnem tj napnem ko na zadnjoj slici je nekih 40cm zapravo se iz ovog vidi koliko sam doista malen
                    niš vrjeme je da se prestanem zajeb**** i uhvatim se utega pa ću vidjet di ću bit za par mjeseci
                    il ćemo za par mjeseci komentirat moj napredak il se smijat mojim neuspjesima hehe

                    Comment


                    • #11
                      Re: Pava slike

                      sad kuzim zasto si mi maslac, maslac i maslac ubacivao u prehranu

                      Comment


                      • #12
                        Re: Pava slike

                        kažeš da ti je bitna snaga a noge ne vježbaš !
                        nema snage bez čučnja i dedare ...
                        “The harder you work your glutes the harder it’s going to be for your inmate to get inside you”

                        Comment


                        • #13
                          Re: Pava slike

                          bitna mu je snaga jer ne želi odustat od određene hrane...
                          sigurna sam da bi volio bit izdefiniran, zato molim te odi na defku, sudeći po tvojoj građi neće ti bit onda problem radit na masi

                          a i kakav ti je to trening bez da radiš pola tijela??
                          ili radi kako treba ili odi igrat šah, briškulu i to ostalo
                          To enjoy freedom we have to control ourselves

                          Comment


                          • #14
                            Re: Pava slike

                            Prvotno napisano od daedraug Vidi poruku
                            kažeš da ti je bitna snaga a noge ne vježbaš !
                            nema snage bez čučnja i dedare ...
                            točno bitna mi je snaga ruku bavio sam se boksom kad sam počeo s teretanom pa sam samo dero po rukama i tako je ostalo a na treningu boksa smo radili trbušnjake za koje sad nemam volje...

                            Prvotno napisano od sandra Vidi poruku
                            bitna mu je snaga jer ne želi odustat od određene hrane...
                            sigurna sam da bi volio bit izdefiniran, zato molim te odi na defku, sudeći po tvojoj građi neće ti bit onda problem radit na masi

                            a i kakav ti je to trening bez da radiš pola tijela??
                            ili radi kako treba ili odi igrat šah, briškulu i to ostalo
                            iskreno definicija mi ništa ne znači a definicija je samo ljepota uostalom ovo što ja imam je premalo da bi se tu imalo što definirat
                            masu koju nabijam vrlo teško dobivam a u mjesec dana skinem 3-4 kile bez po frke
                            vježbam tako kako vježbam jer mi je to gušt a ja vježbam iz gušta trbušnjaci sa 100 ponavljanja su ubitačno dosadni a nema bolje kad se nađeš s prijateljem i razdereš par zgibova u parkiću il izdižeš se utega najedeš se i odeš spavat
                            i znaš sandra ponekad nabacim koju partiju šaha jer je on trening za mozak ko što je teretana trening za tijelo nevidim razlog zašto ili ili kad je dobro imati oboje

                            Comment


                            • #15
                              Re: Pava slike

                              Prvotno napisano od pava Vidi poruku
                              masu koju nabijam vrlo teško dobivam a u mjesec dana skinem 3-4 kile bez po frke
                              massa?ali kakva masa tebi je bitno salo?..e ovako mozes ti skinuti 3-4 kile za mjesec dana u pocetku skidanja kila je tako ali kad skines te 3-4 kile onda ce ici polako..

                              Comment

                              Working...
                              X