Announcement

Collapse
No announcement yet.

Libija

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Libija

    Bas me zanima sta vi mislite o situaciji koja se desava u Libiji..Da li je situacija u Libiji bas onakva kako je prikazivaju preko medija.Zasto se ukljucuju podmornice,avioni,,nosaci aviona?Zasto se ukljucuju sve te drzave i organizacije??Naravno svi su oni tu sa nekim skrivenim namjerama?!
    Budi broj ili statistika.......Sam odluci........

  • #2
    Re: LIBIJA

    pa normalno da jesu...izmislili su razlog za napad kako bi mogli svrgnuti vlast i posjest "svog" covika koji ce in davat naftu sakon i kapon
    Originally posted by Jurica
    ja sam pocetnik s relativno sredenom prehranom znaci 50/50 moglo bi se rec da je sredena.

    Comment


    • #3
      Re: LIBIJA

      pun mie k tih zemalja tipa francuska sta nesto tu glume face a da se nesto ovako slicno desava u japanu ili rusiji.. pokrili bi se usima ka i u ciloj svojoj povjesti sta su se pokrivali (izuzev napoleonovog doba). jadnici.. ko i ameri.. svugdi se pačaju..
      Today, I will do what others won't, So tommorow I can do what others can't !

      R.I.P Aziz Sergeyevich Shavershian - Zyzz, Son of Zeus. Brother of Hercules. Father of Aesthetics.
      <3 23.3.1989 - 6.8.2011 <3

      Comment


      • #4
        Re: LIBIJA

        Originally posted by juka
        pun mie k tih zemalja tipa francuska sta nesto tu glume face a da se nesto ovako slicno desava u japanu ili rusiji.. pokrili bi se usima ka i u ciloj svojoj povjesti sta su se pokrivali (izuzev napoleonovog doba). jadnici.. ko i ameri.. svugdi se pačaju..
        ma tko tu sto glumi??
        daj pocni razmisljat i procitaj moj post iznad
        Originally posted by Jurica
        ja sam pocetnik s relativno sredenom prehranom znaci 50/50 moglo bi se rec da je sredena.

        Comment


        • #5
          Re: LIBIJA