Announcement

Collapse
No announcement yet.

MVP - Next Level Kreatin Ethyl Ester

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MVP - Next Level Kreatin Ethyl Ester

    http://www.building-body.com/shop/produ ... er_-_500g/

    nisam našao temu o ovom....naime kupio sam ovo čudo, pa eto da vidim jel ima ko da je koristio vec, jel valja, jel stvarno tak bolji od obicnog kreatina monohidrata....doduše ja sam uzeo u kapsulama pijem po 6 kapsula dnevno, u dane treninga 3 prije treninha 10-15min i 3 odma poslje, a ostale dane 3 prije podne, tri poslje podne...uzeo sam tak jer mi je lakse za koristit jer sam dost u gradu pa mi je lakse baratat s tabletama neg muckat prah...

  • #2
    Re: MVP - Next Level Kreatin Ethyl Ester

    pošto sam kazes da je to čudo rezultati ne bi tribali izostati
    Originally posted by Jurica
    ja sam pocetnik s relativno sredenom prehranom znaci 50/50 moglo bi se rec da je sredena.

    Comment


    • #3
      Re: MVP - Next Level Kreatin Ethyl Ester

      kad sam rekao "čudo" nisam mislio na to a je čudesna stvar, neg čudo kao stvar.....ma nej me seksat

      Comment


      • #4
        Re: MVP - Next Level Kreatin Ethyl Ester

        moj prijatelju ako si naturalac najmocnija stvar ti je bit u glavi čist...nema nijednog suplementa koji ti je jaci od tog..e to ti je čudo
        Originally posted by Jurica
        ja sam pocetnik s relativno sredenom prehranom znaci 50/50 moglo bi se rec da je sredena.

        Comment


        • #5
          Re: MVP - Next Level Kreatin Ethyl Ester

          Originally posted by giusseppe7777
          moj prijatelju ako si naturalac najmocnija stvar ti je bit u glavi čist...nema nijednog suplementa koji ti je jaci od tog..e to ti je čudo
          nek si mu rekao
          ”Da bi se fizicki I mentalno osecali dobro I da bi vam misici rasli,morate da uzivate,I da,kao I ja sada,sa nestrpljenjem ocekujete svoj sledeci obrok.