Announcement

Collapse
No announcement yet.

1987 - Savjet za bolji trening

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1987 - Savjet za bolji trening

    Treniram duze vrijeme po svom planu i programu,ali rijetko kad imam osjecaj da je trening odlicno uradjen..
    Ovo je program po kojem treniram vec duze vrijeme :
    Pon-ruke,
    uto-noge,
    sri-odmor,
    cet-prsa i triceps,
    pet-ledja i trapez,
    sub-ramena i biceps,
    ned-odmor...
    Vjezbe radim po iskustvu,odaberem 3-4 vjezbe za svaku skupinu koje osjetim da me potaknu..Pretezno radim 3-4 serije,ponavljanja od 7-10..Ni ja ne znam u cemu je probem...Mozda vjezbe nisu ukopljenje bas najbolje,ili bih trebao poceti koristiti plan i program od nekog iskusnog bildera..Napredak se vidi,ali ja sam siguran da moze i mnogo bolje..Znam da je najbitnije probati mnogo toga,i da slusas svoje tijelo,ali jos uvijek sam pocetnik i volio bih ubrzati taj proces,
    sto znaci da trazim savjet od vas iskusnijih??...
    Trening mi pretezno traje sat i pol..
    Hvala !

  • #2
    Re: Savjet za bolji trening !

    Ispricavam se na temi !...nasao sam clana http://www.building-body.com/Kako-na...-prvi-dio.html kojim cu se pozabaviti duze vrijeme..Ne bi bilo lose da iskusniji ostavi neki komentar vezan za moj prvi post,ako tema ne bude LOCK naravno ..

    Comment


    • #3
      Re: Savjet za bolji trening !

      zasto radis u ponedjeljak ruke pa onda opet u cetvrtak i subotu ponovo, mislim da je to nepotrebno, nek me ispravi netko ako griješim....

      Comment


      • #4
        Re: Savjet za bolji trening !

        ostavi se splitova i biceps curlova 3x tjedno

        http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=712752

        ovo je program

        Comment


        • #5
          Re: Savjet za bolji trening !

          Originally posted by FEARiTseLF
          ostavi se splitova i biceps curlova 3x tjedno

          http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=712752