Announcement

Collapse
No announcement yet.

Izolacione vježbe...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Izolacione vježbe...

    Ovako, bitno je da napomenem da sam početnik, tek krenuo u teretanu...

    I imam jedno pitanje u vezi izolacionih vježbi...Uzmimo primjer prsa. Meni kao početniku da li je dobro da radim npr. Ravni potisak bučicama, Kosi potisak bučicama i na kraju Letenja bučicama na kontrakosoj klupi,pa onda da svake sedmice mijenjam klupu na kojoj ću raditi letenja...Ili ipak da ta zadnja vježba takođe bude potisak bučicama, ako uzmemo u obzir da radim 4 serije za svaku vježbu.

    Drugo pitanje. Ako radim u četvrtak ramena i triceps, da li je bolje da prvo odradim sve vježbe za ramena pa onda da radim triceps ako uzmemo u obzir da hoću da radim i Uski bendž kao vježbu za triceps. Npr ovako uradim Arnoldov potisak, Povlačenja od butina do brade i onda Letenja stojeći i Letenja u pretklonu,zatim sve vježbe za triceps, ili ipak da radim na početku sve složene vježbe a za kraj ostavim "lake" tj one kod kojih radi samo jedan mišić pa onda da radim ovako Arnoldov potisak, Uski bendž, Povlačenja od butina do brade, zatim Letenja stojeći i u pretklonu, a zatim još dve vježbe za triceps kao npr Potisak sa čela i Ekstenzija iza glave bučicom...Ili je možda najbolje varijanta da odradim prvo ramena, a onda triceps a da uski bendž zamjenim propadanjima sa opterećenjem i još dve navedene vježbe za triceps.

  • #2
    Re: Par pitanja

    Ma to su ti finese, odradi trening onako kako tebi najviše odgovara
    Chill bro

    Comment


    • #3
      Re: Par pitanja

      Originally posted by Soner
      Ma to su ti finese, odradi trening onako kako tebi najviše odgovara
      +1

      Što se tiče prsa, isprobaj sve varijante i vidi kako ti najviše paše, a kako ćeš napredovati morat ćeš vjerojatno sve češće mijenjati raspored vježbi i same vježbe unutar skupine.