Humvee Traffic Driving in Baghdad

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Humvee Traffic Driving in Baghdad

Watch and see how the American soldiers have to drive through Iraqi streets to limit risks of attacks.

Re: Humvee Traffic Driving in Baghdad

cim ih vide odmah bjeze sa ceste

Comment

triba ih zoljom gađat
      ..:: Just say to yourself... how bad do I want this? Am I working harder then the person who will be standing next to me? ::..

Comment

nije niti cudno da ih iracani mrze. pa daj pazi da ti dodje smrad iz amerike (kao nama u split - zasticeni kao bubreg u loju), i onda zbog straha za vlastite guzice lupaju te humveeom u auto? ******, steta parsto kuna zbog smradova koji u svojoj zemlji su zadnje smece.
        prodajem domaci bagremov med 40kn/tegla. prednost zagreb i zapadna okolica. kontakt mail drasko2002@gmail.com

Comment

gdje su sada bombaši samuubojice
          ''The type of car you drive doesnt matter. The only thing that matters is the SIZE of the arm hanging out the window''!!!

Comment

Ne vjerujem da bi puno vas cekalo u koloni i vikalo: "Molim vas, mozete se malo pomaknuti, ne morate se zuriti. Ako ne mozete, u redu je."

Ne govorim sad da podrzavam rat i to, ali ono, ljudi se boje za svoje glave. Sad sto ce oni ispasti seljacine, nekulturni, bahati i to... I ja bi radje to nego da sam mrtav, ali ostavio dobar dojam na nekom x liku iz x zemlje kojeg vise nikad necu vidjeti.
            My Karma ran over your Dogma.

Comment

Ima i cjeli video na torrentu,skinuo negdje destak vojnika.Zato i ovi šta voze humvee idu žurno kroz promet,da bi sačuvali živu glavu.
              For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.

Comment

Treba imat muda otic tamo...

Comment

Working...
                X