Announcement

Collapse
No announcement yet.

Malo matematike

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Malo matematike

    Evo me nešto muči a odgovr mi treba danas hitno! Ima vas dosta školaraca pa i učitelja i nadam se da če mi netko znati objasniti kako se vade korjeni!

    npr, Korjen iz 9=3 rješenje 3x3=9
    Korjen iz 16=4 rješenje 4x4=16

    Ajd ove cijele korjene sam kolko tolko skužio, a kako se vade djelomični korjeni!

    npr, koliki je korijen iz 73? (ja bi molio nekog ko se kuži u to da mi detaljno objasni)
    IZ ZNOJAVE RUKE ČELIK PROGOVORI!

  • #2
    Re: Malo matematike

    mi smo u skoli to oduvijek upisivali u kalkulator
    Imam disleksiju

    Alcohol is for people who can afford to lose a few brain cells

    Comment


    • #3
      Re: Malo matematike

      Djelomicno korjenovanje radis kada se ne moze naci "cisti korijen", pa izraz pod korijenom rastavis:

      primjer: √18 = √(2*9) = √2 * √9 = 3√2
      ponekad se pitam:'jesam li pretjerao'? tek onda se sjetim da me uopce nije briga...

      Comment


      • #4
        Re: Malo matematike

        Originally posted by igor
        Evo me nešto muči a odgovr mi treba danas hitno! Ima vas dosta školaraca pa i učitelja i nadam se da če mi netko znati objasniti kako se vade korjeni!

        npr, Korjen iz 9=3 rješenje 3x3=9
        Korjen iz 16=4 rješenje 4x4=16

        Ajd ove cijele korjene sam kolko tolko skužio, a kako se vade djelomični korjeni!

        npr, koliki je korijen iz 73? (ja bi molio nekog ko se kuži u to da mi detaljno objasni)
        moras rastavit taj korijen na faktore.... eno kelava ti je dao primjer...
        Mind over muscle.

        Comment


        • #5
          Re: Malo matematike

          Originally posted by KeLavra
          Djelomicno korjenovanje radis kada se ne moze naci "cisti korijen", pa izraz pod korijenom rastavis:

          primjer: √18 = √(2*9) = √2 * √9 = 3√2

          Kako si došo do ovoga???
          IZ ZNOJAVE RUKE ČELIK PROGOVORI!

          Comment


          • #6
            Re: Malo matematike

            Originally posted by igor
            Originally posted by KeLavra
            Djelomicno korjenovanje radis kada se ne moze naci "cisti korijen", pa izraz pod korijenom rastavis:

            primjer: √18 = √(2*9) = √2 * √9 = 3√2

            Kako si došo do ovoga???
            pa korijen iz 9 je 3,a korijen iz 2 se nemoze izvadit.
            ako trebas decimalni broj onda je 4,2426(to ne znam 'rucno' vec digitronom)
            ponekad se pitam:'jesam li pretjerao'? tek onda se sjetim da me uopce nije briga...

            Comment


            • #7
              Re: Malo matematike

              Originally posted by igor
              Originally posted by KeLavra
              Djelomicno korjenovanje radis kada se ne moze naci "cisti korijen", pa izraz pod korijenom rastavis:

              primjer: √18 = √(2*9) = √2 * √9 = 3√2

              Kako si došo do ovoga???
              jel nebi trebao biti √2 * √9=√18 Ne kužim
              IZ ZNOJAVE RUKE ČELIK PROGOVORI!

              Comment


              • #8
                Re: Malo matematike

                Originally posted by igor
                Originally posted by igor
                Originally posted by KeLavra
                Djelomicno korjenovanje radis kada se ne moze naci "cisti korijen", pa izraz pod korijenom rastavis:

                primjer: √18 = √(2*9) = √2 * √9 = 3√2

                Kako si došo do ovoga???
                jel nebi trebao biti √2 * √9=√18 Ne kužim
                pa je ali √9 je 3 pa dobijes 3√2 jer uvijek rastavljas ono sto se moze.
                ponekad se pitam:'jesam li pretjerao'? tek onda se sjetim da me uopce nije briga...

                Comment


                • #9
                  Re: Malo matematike

                  Evo me

                  √18 = 3√2
                  Zašto? Jer je 3 * 3 * 2 = 18. Znači, imaš dvije trojke i jednu dvojku. Taj broj pod korijenom probaš rastaviti na čim više faktora (faktori su najčešće najmanji brojevi: 2,3,5,7..). I onda one koje si dobio 2x iste (u ovom primjeru broj 3 dva puta) prepišeš naprijed.

                  Recimo √50 = √2 * √5 * √5 -> 5√2

                  Evo još jedan: √48 = √2 * √2 * √3 * √3 * √2 = 2*3√2 = 6√2

                  Ove zelene i žute možemo uzeti van iz korijena jer se pojavljuju dva puta. Ovu zadnju dvojku ostavljamo ispod korijena jer nema odgovarajući par.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Malo matematike

                    koja si skola

                    Comment


                    • #11
                      Re: Malo matematike

                      lakse ti je ako radis recimo:
                      √50=√25*√2=5√2
                      nema potrebe za rastavljanjem na male brojeve, ako mozes krenut sa vecima
                      bar je meni tak lakse...
                      Ne igraj se sa ženskim srcem,jedno je. Igraj se sa sisama, dvije su!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Malo matematike

                        Ma ista stvar, samo sam išao do kraja do shvati čim bolje.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Malo matematike

                          i jesi skužio?
                          A gde su noge?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Malo matematike

                            Originally posted by Šimun
                            lakse ti je ako radis recimo:
                            √50=√25*√2=5√2
                            nema potrebe za rastavljanjem na male brojeve, ako mozes krenut sa vecima
                            bar je meni tak lakse...

                            To je to.... rastavaljanje na proste faktore nikako ne moze biti jednostavnije
                            Zene meni kazu Rambo ti si Car

                            Comment


                            • #15
                              Re: Malo matematike

                              Dakle ovdje je zapelo, nekim slučajem sam zaboravio to (ili nikada nisam ni znao),a treba mi sutra za OE na popravnom.. Primjer jedan, imamo tg(fi)= Im/Re= 50/20= 2,5 ..tih 2,5 bi trebalo u stupnjeve tako da riješenje bude 68 stupnjeva .. Zna li itko?

                              Comment

                              Working...
                              X