Announcement

Collapse
No announcement yet.

Transformacija svijesti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Transformacija svijesti

    Transformacija svijesti
    Last edited by giusseppe7777; 25-11-17, 16:46.
    Originally posted by Jurica
    ja sam pocetnik s relativno sredenom prehranom znaci 50/50 moglo bi se rec da je sredena.

  • #2
    Re: SAD & Iluminati

    Eh, koliko sam samo knjiga o tome pročitao.
    "Your body is your biggest artwork."

    DARUVAR 2012 JUNIORI TEŠKA KATEGORIJA 1. MJESTO
    DARUVAR 2012 APSOLUTNI JUNIORSKI PRVAK DRŽAVE
    BIHAĆ OPEN 2012 JUNIORI +75 KG 1. MJESTO

    SASTAVLJANJE PROGRAMA TRENINGA I PREHRANE TE VOĐENJE KROZ PRIPREME. VIŠE INF. U INBOX, NA FACEBOOKU PROFILU ILI PUTEM MAILA: barimarko@gmail.com

    https://www.facebook.com/MBbodybuilding

    Comment


    • #3
      Transformacija svijesti
      Last edited by giusseppe7777; 25-11-17, 16:46.
      Originally posted by Jurica
      ja sam pocetnik s relativno sredenom prehranom znaci 50/50 moglo bi se rec da je sredena.

      Comment


      • #4
        Re: SAD & Iluminati

        Đuze, samo ti šalji! Danas je pohvalno biti freak Evo, ja ti se pridružujem. Vidim da te misli vode na pravi put.
        Odličan sajt - evo jedan citat, koji mi se posebno dopao, hehehhee...