Iptorrents: 3 pozivnice za ovu privatnu torrent tražilicu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Iptorrents: 3 pozivnice za ovu privatnu torrent tražilicu

Evo imam 3 pozivnice za ovu privatnu torrent tražilicu,pa ako koga zanima neka se javi.Inače Iptorrents jedan od najboljih privatnih trackera kad skidate brzine uvijek max,brdo sadržaja filmova,igara,xxx,glazbe,tv serija,programa i nešto knjiga,sav sadržaj je u 99.99% čist od virusa i ostale gamadi jer tko god uploda neki torrent koji uključuje virus uskoro dobije ban a torrent uklone.Inače registracija i korštenje jedino moguče ako vam neko da pozivnicu.Jedina kvaka je to što nakon što skinete morate ostavit da se uploda u pozadini što i nije neki problem.Pa eto ako nekoga zanima nek se javi
    For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.

Re: Iptorrents

daj
    Mind over muscle.

Comment

Re: Iptorrents: 3 pozivnice za ovu privatnu torrent tražilicu

ako imaš ubaci i meni tražim to već dugo
      ''The type of car you drive doesnt matter. The only thing that matters is the SIZE of the arm hanging out the window''!!!

Comment

Pozivnice razdijelite ko je dobio,dobio je
        For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.

Comment

Evo dobio 3 nove pozivnice pa ako tko hoče nek se javi vamo ili na pp.

Comment

aj posalji jednu , pm me za email !
            Live for nothing or die for something

Comment

dragi dečki (ako je neka cura oprosti)xD..uglavnom..da li biste bili toliko dobri da mi pošaljete jedan invite ukoliko ga imate..za adresu me pm-ajte..xD..unaprijed vam se zahvaljujem..

Comment

Možem ja dobiti! Please, please, with cherry on top

Comment

ima jos pozivnica, jel bude svecki stol
                  http://www.5min.com/Video/Sex-Workout-- ... ow-4743936

Comment

Najjači su mi ovi sa 1 postom koji su se vamo regali samo zbog pozivnice Kad nabijete par stotina postova i kad budete domaći ovdi onda možete tražiti nešto i morate bit bilderi jer u protivnom
                    ''The type of car you drive doesnt matter. The only thing that matters is the SIZE of the arm hanging out the window''!!!

Comment

Pozdrav svima moze meni jedna pozivnica za torrent trazilicu

Comment

Moze li i meni te pozivnice please.

Comment

daj meni, ja tebi za demanoid

Comment

Working...
                          X