Announcement

Collapse
No announcement yet.

Teretane u Zadru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Teretane u Zadru

    Ja neznam gdje su ali bio bi zahvalan ako netko može preporučiti koju ? Ljetujem u Biogradu na moru ali tamo vjerojatno nema teretane pa je najbliže Zadar...
    Hvala

  • #2
    Re: Teretane u Zadru

    Teretana Polaris u Mocirama.

    Comment


    • #3
      Re: Teretane u Zadru

      ili teretana na ravnicama kod bolnice
      Tko želi nešto naučiti, naći će način; tko ne želi, naći će izliku.



      mene zanima kad ja uzmem saku rize i to skuham i pojedem...kolko je to grama bilo rize odprilike? 40? 60? 80?

      Comment


      • #4
        Da li ima netko kucnu teretanu pa bi mu ja placao (Zadar)

        Od ove godine sam student u zadru,zbog manjka financija puno mi je davati 200 kn clanarine po teretanama, zanima ne da li ima netko kucnu teretanu pa bi mu ja placao trening,mjesecno bih mogao 100 kn dati..

        Comment


        • #5
          Re: Da li ima netko kucnu teretanu pa bi mu ja placao (Zadar)

          slusaj....ako si student imas popust u onoj novoj teretani omnc ili omnia..pojma nemam....
          a ako ti je i to skupo imas teretanu polaris kod mocira, tamo je clanarina cini mi se 150 kn 3x tjedno !cini mi se! ne sicam se tocno

          Comment


          • #6
            Re: Teretane u Zadru

            e tenks,ma u all star je dvjesto,a i omnia je za studente dvejsto,jbg... cuo sam kod damira na banine da je 100 kn,jel znas sta za to??

            Comment


            • #7
              Re: Teretane u Zadru

              nisam zna za tu teretanu.... raspitat cu se..
              jedan moj prijatelj ide u all star, kaze da je dobra teretana...kaze da ima dosta ovih kosarkasa zadra da tamo idu...
              pretpostavljam da ti ne treba sad neka teretana sto ima milijun sprava nego onako solidna....