Announcement

Collapse
No announcement yet.

cilj, masa moj trening, ishrana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cilj, masa moj trening, ishrana

    Pozdrav ljudi ektomorf sam imam 16 godina cilj mi je masa 173cm 54kg naravno sad sam ozbiljno odlucio pocet masu radit , mozda u pogresno vrijeme jer je ljeto pa je mozda i malo teze ali sam na raspustu 3 mjeseca pa se mogu maksimalno posvetit tome. prvo da napisem trening koji sam osmislio pocetnik sam pa bi to izgledalo ovako.:

    PONEDELJAK : grudi
    bench ravni :3 serije 12,10,8 ponavljanja
    bench kosi : 3 serije 12,10,8 ponavljanja
    pec dec: 3 serije 10,10,10, moja omiljena i najbolje pogodim sa njom grudi
    chest press:3 serije 10,10,10
    propadanje na razboju: 3 serije max,max,max

    UTORAK
    ruke
    Biceps pregib dvorucnim tegom 3 serije po 10 ponavljanja
    cekic pregib 3 serije po 10 ponavljanja
    skot klupa 3 serije po 10 ponavljanja

    triceps:
    lat masina konopci 3 serije po 10 ponavljanja
    kick back 3 serije po 10 ponavljanja
    lat masina uska sipka 3 serije po 10 ponavljanja


    srijeda odmor


    CETVRTAK: LEDJA

    zgibovi 4 srije max
    lat iza glave , jer bolje pogodim sa njom ledja ngo kada je sipka ispred 4 serije 10 ponavljanja
    veslanje 4 serije 10 ponavljanja
    seated row 4 serije 10 ponavljanja

    PETAK : noge,ramena

    noge zadnja loza ekstenzija 2 serije 20 ponavljanja
    nozna ekstenzija za kvadriceps 2 serije 20 ponavljanja
    cucanj cetiri srije 20 ponavljanja
    iskorak 4 serije 20 ponavljanja

    ramena shoulder press 4 srije 10 ponavljanja
    rear fly 4 serije 10 ponavljanja
    lateralno bocno 4 serije 10 ponavljanja
    lateralno ispred 4 serije 10 ponavljanja

    Dal valja ova trening sto?


    Ishrana:
    Ujutru za dorucak 150g ovsenih sa 300ml mlijeka i malo suvog grozdja jer sa njim lakse pojedem ovsene.i 3 jaja
    medjuobrok saka badema i ljesnika sa medom