Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pitanje u vezi vježba, mase i definicije? ...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pitanje u vezi vježba, mase i definicije? ...?

    Ovako, znači krenuo sam prije koji tjedan dana u teretanu ( Vita fitness rotor ).
    I pošto sam početnik čim sam došao u susret mi je došao jedan trener i pitao dal sam početnik ili već duže treniram. Ja rekao da sam početnik i onda mi je on pokazao vježbe koje trebam navodno radit mjesec dana. Ja neznam dal je to dobro pošto smatram da sam koncentriran samo na određeni dio tijela ( ruke najviše, leđa i noge slabije ) bez trbuha i prsa. Prvo je zagrijavanje na biciklu 15min i onda krečem s tim vježbama. Prvo sam počeo s 3 ×12 serije a sad radim s 4 × 12.
    Idem svaki dan u teretanu i neznam dal je to dobro za učinak nekakav ( odmor mišića i to ). Poslije gyma obavezno otiđem na plivanje još u bazen i u saune.
    Ugl moja pitanja su:
    1) Koje su vježbe za masu, da li se trebaju uzimati proteini za to (whey?) te koliko traju vremenski te vježbe da bi se dobila neka masa?
    2) Koja hrana se treba jesti a šta ne? Da li je potrebna neka dijeta?
    3) Kako znam da sam dobio na masi i kada je trenutak da se krene na definiciju?
    4) Koliko je vremenski potrebno da se dođe do rezultata ( masa + definicija )
    5) Da li je dobro ići u teretanu svaki dan ili 3 puta tjedno? Ja planiram ići sad preko praznika svaki dan osim nedeljom a kad počne škola 3 puta tjedno.
    6) Razmišljao sam da uzmem privatnog trenera na mjesec dva tek toliko da vidim kak to sve funkcionira pa onda kasnije krenem sam.

    Eto, molim vas za vaše odgovore, razmišljanja i sve. Svaki odgovor je dobrodošao dečki.
    Hvala vam unaprijed
    Pozz!
    I hated every minute of training, but I said to myself: Don't give up, suffer now and live the rest of your life as a champion!!!

  • #2
    Re: Pitanje u vezi vježba, mase i definicije? Plz neki odgovor