Announcement

Collapse
No announcement yet.

program za početnika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • program za početnika

    Večer svima.

    pratim vaš forum nekoliko mjeseci i puno ste mi toga razjasnili. Pročitao sam veliki dio toga što stesvi vi napisali uključujući one silne članke vezano za prehranu i vježbanje za početnike no međutim i dalje imam neka pitanja.

    Prije svega da se predstavim. Imam 25 godine, visok 173 i trenutno 75 kg. Po tipu građe mislim da sam mesomorph i imam sala na trupu, najvise oko stomaka dok su drugi djelovi tijela u redu.

    Što se tiče vježbanja, totalni sam početnik. Išao sam u teretanu prije 7 godina i to je bilo zadnje pošteno vježbanje. Ono što mene zanima je gdje da ja počnem. Naime, izračunao sam si bazalni metabolizam i to sve samo neznam kako da od svih tih vježbi i programa odaberem sebi prikladne vježbe.

    Neki pišu da za početnika nije pametno koristiti sprave ja sajlama dok u nekim programima se one spominju. Npr mislim da za mene nije prigodno mrtvo dizanje s obzirom da nemogu 20 sklekova napraviti u komadu.

    I zanima me još jedna stvar. Svi spominju whey i ostale dodatke prehrani...dali je meni to sad nužno potrebno kao početniku ili to može sačekati nekih mjesec dana npr? Mogu li se bazirati samo na osnovnoj prehrani bez ikakvih dodataka i postići ikakve rezultate?

    I još nešto. Nedostaje mi kondicije. Dali je meni bez kondicije pametno ići dizati bench i slične sprave i mogu li uz te osnovne vježbe za definiciju u isto vrijeme raditi na kondiciji osim onog cardia nakon treninga utezima a da ne dođe do katabolizma mišića?

    Evo nadam se sa ćete mi pomoći i moja ispika ako sam nešto krivo napisao Hvala unaprijed

  • #2
    Re: Pomoč početniku