Announcement

Collapse
No announcement yet.

upale misica me sprijecavaju u treningu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • upale misica me sprijecavaju u treningu

    kad treniram noge znam imati upalu i do 7 dana,prsa 4-5 dana,leda-3-4 dana
    znam da bi svaki misic trebao trenirati svakih 72 sata(2 puta tjedno) i to mogu samo biceps,ramena,triceps i trbuh
    ja bih najrade trenirao svaki misic svaki dan ili svaki drugi,ali me upale sprijecavaju,cak mi i remete plan treninga
    npr kad treniram prsa i sljedeci dan leda,dok radim ovu vjezbu osjetim kako me bole prsa,sto mi otezava da napravim ponavljanja koliko mogu http://body.ba/pictures/article/240x...ja-240x240.jpg
    kad radim trbuh osjetim kako me bole noge itd....
    znam da sam pocetnik i da mi se tjelo privikava na nove pokrete,ali kako da sprijecim (tako velike) upale misica ?

  • #2
    Re: upale misica me sprijecavaju

    "znam da bi svaki misic trebao trenirati svakih 72 sata(2 puta tjedno) "

    Kako to znaš?
    Pivo za masu, rakija za defku...

    Comment


    • #3
      Re: upale misica me sprijecavaju

      procitao sam negdje da svaki misic poslje 72 sata postaje "nezaposlen" i da bi zato "idealno" bilo trenirati svaki misic 2 puta tjedno

      Comment


      • #4
        Re: upale misica me sprijecavaju

        Smanji broj serija
        Originally posted by madmax22
        da li mogu samlivene zobene stavit u vodu da se namakaju ili prvo u vodu pa onda samlit?
        Originally posted by jocker77
        Znaci uzimati ga i u dane netrenianja i jel bitno kreatine i amino pomijesat u shakeru ili moze i u obicnoj boci
        Originally posted by Hajduk
        isto tako i zgibovi, prije 1 godinu sam jedva mogao izvući 5 zgibova, sad mogu 12-13,vjerojatno je tome doprinjeo i ...Gold Whey Standard...kojeg sam koristio od siječnja do veljaće ove godine .

        Comment


        • #5
          Re: upale misica me sprijecavaju