Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ketogena dijeta - par pitanja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ketogena dijeta - par pitanja

    Pozdrav,
    novi sam na ovom forumu, htio sam komentarisati post o ketogenoj dijeti od TitanGym_Vp-a ( http://www.building-body.com/forum/t...odyOpus-dijete ),ali ne mogu jer sam pocetnik pa cu postaviti ovdje par pitanja. Imao sam spremljen komentar da ostavim tamo pa cu ga samo prekopirati ovdje. Prije pitanja cu navesti svoj trening i ishranu.



    Ovo sam poceo praktikovati nakon od ove srijede. Preko zime sam radio na masi i sad mi je cilj skinut svoj bf% najvise sto mogu i napraviti stomak.

    Krenuo sam se malo baviti boksom umjesto tegova cisto da izletim iz rutine i moji treninzi izgledaju ovako i mislim ovo sve praktikovati do pocetka Maja.

    Treniram pon-pet. Od toga mi je jedan dan cist cardio (20 min traka, 20 min steper, 20 min biciklo i 10 min ona sprava sto se vrti rukama valjda znate na sta mislim)
    Preostala 4 dana izgledaju ovako: zagrijavanje traka 15min, steper 5 min i sprava za ruke 5 min;
    Poslije toga odradim 20-30 min boksa....zatim stomak i na kraju radim po 2 serije ili biceps,triceps ili noge( serije 5,8,10,10,8,5 sa veoma malim pauzama)

    ....

    Sto se tice ishrane tacan unos kalorija ne racunam nego sam se vodio s jelovnikom koji je kolega gore napisao i smanjio sam malo kolicine jer sam laksi 15tak kg. Mislim da je uredu jer uspijem lagano izgurat ovih par dana bez da sam gladan

    Moja ishrana izgleda ovako:
    Dorucak: 3 cijela jaja sa par listova sunke, 2 kapsule omega3, multivitamin, c vitamin, zelena salata ili malo brokule)

    posto treniram ujutro poslije dorucka popijem l-carnitin pomjesan sa 5g bcaa( nekada i za vrijeme treninga pijuckam dodatnih 5g bcaa)

    Uzina: to mi dodje kao pwm popijem 20g wheya sa 5g bcaa i kasicicu lanenog ulja

    Rucak: Piletina i kasicica maslinovog ulja, multivitamin i c vitamin