Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slozio sam prehranu, sta da uzmem nakon treninga, a da nije whey?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Slozio sam prehranu, sta da uzmem nakon treninga, a da nije whey?

    Pozdrav, totalni sam pocetnik i volio bi samo ucvrstit tijelo.

    6:30 : 1. Cornflakes ili zobene + mlijeko , 2. 2-3 jaja
    7:30 : Voce (banana, jabuka itd.)
    8:00 : Trening
    9:30 : Gotov trening
    13:00 : 1. Piletina + kuhano povrce ili riza , 2. Govedina + kiseli krastavci ili krumpir 3. Tuna + zelena salata
    14:30 : Tamni kruh + pileća salama
    16:30 : Voce
    19:00 : Posni s malo jogurta + orasasti plodovi

    Slozio sam si ovu prehranu pa me zanima jel u redu?
    I sta da uzmem nakon treninga, a da nije whey?
    Ovo 1,2,3 je kao po danima.

  • #2
    Re: Prehrana,pocetnik

    fali ti iza treninga whey, a ako ga ne želiš uzimat onda moraš iza treninga pojist nešto bogato proteinima, tipa piletina bla bla, a ne čekat 3 ipo sata.


    edit: imaš čudne razmake između jela, nekad 1 ipo sat nekad 3 ipo, bolje ti je da jedeš svako 3 sata, po 5 ili 6 puta dnevno, i jedi zobene ne cornfleks. voće ne moraš jest prije treninga.

    znači ovako nešto:
    7:00 doručak
    8:00 trening
    9:30 whey i glukoza, ako nećeš onda jaja il neke *****rije, nisan ti siguran za ovo
    13:00 ručak
    16:00 kruv i salama
    19:00 posni i kikiriki/bademi bla bla

    ubaciš nekad voće ako želiš, al nek ne bude kasno navečer
    "What the mind believes the body achieves."

    Comment


    • #3
      Re: Slozio sam prehranu, sta da uzmem nakon treninga, a da nije whey?

      Originally posted by Početnik1 View Post
      Pozdrav, totalni sam pocetnik i volio bi samo ucvrstit tijelo.

      6:30 : 1. Cornflakes ili zobene + mlijeko , 2. 2-3 jaja
      7:30 : Voce (banana, jabuka itd.)
      8:00 : Trening
      9:30 : Gotov trening