Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trening i nekoliko pitanja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trening i nekoliko pitanja

    Pozdrav svima i prije svega pohvale na sjajnom portalu i forumu!

    Relativni sam početnik ("relativni" u smislu da je prošlo jaako dugo vremena od zadnjeg treninga u teretani) te od idućeg tjedna namjeravam uozbiljiti se i ponovno krenuti u gym. S obzirom da sam u međuvremenu dosta toga i pozaboravljao, htio bih vas samo zamoliti za mišljenje o sljedećem programu treninga, koliko ima smisla:

    PONEDJELJAK: noge + trbuh
    1. Čučnjevi (na Smith spravi, bar za početak)
    2. Naizmjenični iskorak bučicama
    3. Nožni potisak na leg press spravi
    4. Podizanje noga
    5. Potisak listovima

    UTORAK: prsa + triceps
    1. Potisak na ravnoj klupi (šipka ili bučice)
    2. Letenje bučicama na kosoj klupi
    3. Ležeća triceps ekstenzija EZ šipkom
    4. Stajaća triceps ekstenzija bučicom (iza glave)
    5. Triceps ekstenzija na LAT spravi

    SRIJEDA: leđa + biceps
    1. Mrtvo dizanje
    2. Povlačenje na LAT spravi
    3. Stojeći pregib bučicama
    4. Slijeganje ramenima s bučicama
    5. Pregib EZ šipkom na Scott klupi
    (ubacio bih zgibove uskoro, čim budem mogao malo više napraviti u seriji)

    ČETVRTAK: odmor ili cardio

    PETAK: ramena + trbuh + podlaktice
    1. Rameni potisak bučicama
    2. Stajaće razručenje bučicama
    3. Okomito veslanje na Smith spravi
    4. Trbušnjaci s opterećenjem / plank
    5. Pregib zgloba ravnom šipkom

    SUBOTA: prsa + biceps
    1. Potisak bučicama na kosoj klupi
    2. Letenje bučicama na ravnoj klupi
    3. Propadanja
    4. Stojeći pregib ravnom šipkom
    5. Čekić

    NEDJELJA: odmor