Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kucno vjezbanje - ispravite moj program vježbanja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kucno vjezbanje - ispravite moj program vježbanja

    E ovako ko sta znate imam samo z sipku i 30ak kila tegova i apsolutni sam pocetnik.Nemam nikakve klupe,bencha niti bucica,i radit cu na podu. ovdje cu iznijet program koji sam dobio i na vama je da sam reknete jeli to sve uredu. Da napomenem ,neke vjezbe cu koje se rade sa ravnom sipkom raditi sa tom kojom imam z z sipkom da nebi bilo zabune . E ovako .

    Pon-prsa(obicni potisak sa z sipkom na podu s 5 serija i sklekovi )triceps(takodjer obicni potisak sa z sipkom na podu,Triceps ekstenzija EZ šipkom u stojećem položaju,Francuski potisak (na stolici),Francuski potisak EZ šipkom (na podu).

    Uto-Ledja(leđnjaci na podu,Veslanje u pretklonu sa z šipkom-nadhvat,veslanje u pretklonu sa z sipkom-podhvat,mrtvo dizanje sa z sipkom i za trapez slijeganje ramenima i povlacenje sipke do brade sa z ) biceps(stojeci pregib-nadhvat 5 serija i podhvat 5 serija)

    Sri-Odmor

    Cet-Noge(dakle podizanje nogu u lezecem polozaju, iskorak i cucanj s opterecenjem z sipke i trcanje tu vecer...ali neznam kako cu iskombinirati da mi sipka bude na vratu kada budem radio ali okomotat cu nesto ,budem se snasao)
    Petak-ramena(predrucenje s z sipkom,povlacenje sipke do brade,vojnicki potisak s z sipkom,
    Predručenje pločom)ledja(leđnjaci na podu,Veslanje u pretklonu sa z šipkom-nadhvat,veslanje u pretklonu sa z sipkom-podhvat,mrtvo dizanje sa z sipkom i za trapez slijeganje ramenima i povlacenje sipke do brade sa z )
    Trbusnjake cu radit svaki dan osim nedjelje.
    Eto ispravite me i uputite mi kakav savjet. HVALA

  • #2
    Re: Kucno vjezbanje..pomoc