Announcement

Collapse
No announcement yet.

Treninzi kod kuće...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Treninzi kod kuće...

    pozdrav.
    treniram neko vrijeme kod kuće na spravama koje imam a to su bench klupica naravno šipka i utezi,štanga za dizanje, te bučice od 10 kg pošto sam početnik u svemu tome bio bi jako zahvalan nekome kada bi mi složio jedan kvalitetan program vježbanja da iz sebe izvučem maksimum sa time šta imam za vježbanje kod kuće... jer odlazak u teretanu mi zbog obaveza nije moguć i da ne zaboravim napomenut visok sam 180 i imam 65 kila što je po meni malo i želio bi dobit na mišićnoj masi....bit ću jako zahvalan onima koji mi pomognu da dođem do nekog napretka

  • #2
    Re: Treninzi kod kuće...

    Internet i forum prepuni su programa... Do mase ćeš kvalitetnom i obilnom prehranom, te nabavi još željeza!
    Hrana se važe sirova. Žutanjak je super.

    Comment


    • #3
      Re: Treninzi kod kuće...

      ma znam da su prepuni i sve to čitao sam dosta toga ali trebal bi neki savjet da me neko malo uputi u sve to

      Comment


      • #4
        Re: Treninzi kod kuće...

        pa sobzirom da si ogranicen veoma sa spravama i svim ostalim nemozes ni ocekivati neki napredak..to sto mozes uraditi sa tim sto imas je veoma malo i vec nakon mjesec dva ces doci do blokade jer nemas uslova jel razumijes...kad vec radis kod kuce radi vjezbe sa sipkom..bench,cucnjeve,mrtvo dizanje,veslanje u pretklonu,potisak iza i ispred glave itd...bucice od 10 kg ti mogu posluziti za ruke i ramena i to je to....a za masu treba da jedes sto vise..posto si na tu visinu veoma mrsav...pojacaj ishranu maksimalno i bice rezultata donekle..pozz

        Comment


        • #5
          Re: Treninzi kod kuće...

          ma razumim to ali forumi su prepuni vježbi samo za teretane i sraznorazne sprave a ja ovdje molim za pomoć ako ima ko da mi napravi program vježbanja da sa ovim šta imam mogu izvuć maksimum iz sebe