Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vjezbe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vjezbe

    Dobar dan dragi moji,

    Buduci da sam pocetnik sve moje ispade zanemarite
    Da li mogu sa sledecim vjezbama uspijeti i nabaciti neko "tjelasce" koje "bari" cure haha :$

    Prsa- https://www.youtube.com/watch?v=jWc8gHlAkoM (radim po 50-60 sklekova ukupno muskih i zenskih )
    Za ledja i noge trazim jos vjezbe, a da li mogu 'napumpati' prsa s ovim navedim vjezbama.
    Abs- trbusnjaci

  • #2
    Re: Vjezbe

    Za ledja lednjaci i plank, za noge stqnes uza zid ledja ravno i radis cucnjeve, mozes iskorake. Samo nemoj od sklekova ocekivat neka velika prsa. Ako mozes sto prije kreni u teretanu

    Comment


    • #3
      Re: Vjezbe

      Uredu, hvala

      Sta da radim onda za ta "prsa", ne mogu ici u teretanu jer izgubim dosta u putovanju nema mi nigdje blizu tako da...

      Comment


      • #4
        Re: Vjezbe

        Mozes i dipseve pa kad preko 15 mozes napravit stavis torbu s knjigama na ledja i tako stalno... Ista stvar dok radis sklekove. I potrazi na jubitu varijacije sklekova i vjezbi koje se mogu kod kuce napravit

        Comment


        • #5
          Re: Vjezbe

          Originally posted by uNiK View Post
          Dobar dan dragi moji,

          Buduci da sam pocetnik sve moje ispade zanemarite
          Da li mogu sa sledecim vjezbama uspijeti i nabaciti neko "tjelasce" koje "bari" cure haha :$

          Prsa- https://www.youtube.com/watch?v=jWc8gHlAkoM (radim po 50-60 sklekova ukupno muskih i zenskih )
          Za ledja i noge trazim jos vjezbe, a da li mogu 'napumpati' prsa s ovim navedim vjezbama.
          Abs- trbusnjaci