Announcement

Collapse
No announcement yet.

kumordinator - moja prehrana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kumordinator - moja prehrana

    Pozdarv svima evo slozio sam nekakavu prehranu koliko financije dopustaju posto sam student :

    8:00 150 grama zobenih sa mlijekom
    11:00 5 bjelanjaka + 2 žutanjka
    14:30 rucak ( piletina , govedina ,svinjetian + povrce )
    17:30 200 grama tune sa salatom
    20:00 200 grama posnog sa malo razenog

    Za whey se jos nema ali nadam se da ce i to ubrzo , u međuvremenu mozda bi mi neko mogao preporucit neku zamjenu ( iako znam da adekvatna zamjena za to ne postoji )
    Cilj mi je nabit masu. Svaka kritika i savjet je pozeljan.
    Hvala unaprijed
    It ain`t over till its over

  • #2
    Re: kumordinator - moja prehrana

    premalo.. loše.. sa tin neš ništa nabit..
    Today, I will do what others won't, So tommorow I can do what others can't !

    R.I.P Aziz Sergeyevich Shavershian - Zyzz, Son of Zeus. Brother of Hercules. Father of Aesthetics.
    <3 23.3.1989 - 6.8.2011 <3

    Comment


    • #3
      Re: kumordinator - moja prehrana

      Originally posted by juka
      premalo.. loše.. sa tin neš ništa nabit..
      Ovo je za pocetak rekao sam da svaki savjet prihvacam pa cu vidjet sto se moze ubacit..
      It ain`t over till its over

      Comment


      • #4
        Re: kumordinator - moja prehrana

        Originally posted by kumordinator
        Pozdarv svima evo slozio sam nekakavu prehranu koliko financije dopustaju posto sam student :

        8:00 150 grama zobenih sa mlijekom
        11:00 5 bjelanjaka + 2 žutanjka
        14:30 rucak ( piletina , govedina ,svinjetian + povrce )
        17:30 200 grama tune sa salatom
        20:00 200 grama posnog sa malo razenog

        Za whey se jos nema ali nadam se da ce i to ubrzo , u međuvremenu mozda bi mi neko mogao preporucit neku zamjenu ( iako znam da adekvatna zamjena za to ne postoji )