This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: CHAT

ma Sonny Bill Williams multi atleta igra rugby profesionalan i profesionalni je box-ac nzm koliko njih se može time pohvaliti u svijetu sporta
    Don´t ever let somebody tell you, you can´t to something.You got a dream, you gotta protect it. People can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. You want something? Go get it. Period

Comment

hahaha, ma malo gledala motivacijske klipove, pa izaslo i ovo `haka dance`, mnogo su kul

izvinjavam se BobbySandsu i ostalima koje sam uvrijedila svojim nepoznavanjem tog igraca

ne pratim sportove inace.. ne znam ni sta je ofsajd
      ``And I found, that I could channel that anger towards lifting. Could channel the anger, aggression and all that kind of crap onto weights, and what that would do is that would make me stronger and build up this shell around me that people couldn't penetrate. And I liked that, being in control.`` George Leeman

"I don't have dreams, I have goals.'' - Harvey Specter

Comment

Opa, imamo i znalca...

Ovu san utakmicu gleda live prijenos. Ludi francuzi su prisli sredinu terena za vrime hake(za sta su kasnije dobili kaznu), osta san wtf

Comment

MEGARA

ocisti inbox

grrr
          A fool takes no pleasure in understanding, but only in expressing his opinion.

If the connection to the facts aren’t made in more subtle ways, you might as well be telling a crackhead that drugs are bad for him and hoping he’ll quit since you’ve told him the truth. People follow feelings, not rational self-interest.

* SHUT UP AND SQUAT *

Comment

nemoj galamiti evo sad cu

gretchen-weiners-meme-generator-i-m-sorry-people-are-so-jealous-of-me-but-i-can-t-help-it-that-i.jpg
            ``And I found, that I could channel that anger towards lifting. Could channel the anger, aggression and all that kind of crap onto weights, and what that would do is that would make me stronger and build up this shell around me that people couldn't penetrate. And I liked that, being in control.`` George Leeman

Comment

Originally posted by TripleZ View Post
              MEGARA

ocisti inbox

grrr
              Jel' to neka metafora?

Pivo za masu, rakija za defku...

Comment

A što ti je to meta... meta fora ili što li već?

Volim riječi što dobro zvuče, a ništa ne znače.

Comment

Pivo za masu, rakija za defku...

Comment

Originally posted by Megara View Post
                    hahaha, ma malo gledala motivacijske klipove, pa izaslo i ovo `haka dance`, mnogo su kul

izvinjavam se BobbySandsu i ostalima koje sam uvrijedila svojim nepoznavanjem tog igraca

ne pratim sportove inace.. ne znam ni sta je ofsajd
                    Originally posted by Maximus1950 View Post
                    Opa, imamo i znalca...

Ovu san utakmicu gleda live prijenos. Ludi francuzi su prisli sredinu terena za vrime hake(za sta su kasnije dobili kaznu), osta san wtf
                    hehe. ma nisan ni ja neki bas megavrsni poznavalac, znan ponesto. iman priku koji je ragbijas. on je uzivljenik u chagala.

jedanput je meni i ovome trecemu prijatelju (sva tri ajme pijani) poakziva neke poteze i taktike na plazi iza motopartyja. ovaj treci je zamalo kicmu slomija. dobar sport.

bilo bi baza da nasi u nade plesu splitsko kolo prije utakmice. kad oni mogu haku
                    ISUS PAPA KRŠČANIN !!!

Comment

Jel ima u Brežicama ili negdje drugdje blizu HR granice trgovina s MyProtein proizvodima? Inbox molim.

Comment

Imaš u web shopu.

Comment

Originally posted by Ant0ni0 View Post
                          Jel ima u Brežicama ili negdje drugdje blizu HR granice trgovina s MyProtein proizvodima? Inbox molim.
                          Imaš ovdje, jedini u Hrvatskoj:

http://www.building-body.com/shop/myprotein?limit=100
                          pobjednici traže načine a gubitnici razloge

Comment

Originally posted by kelly View Post
                            Nema caseina, a to mi treba!

Comment

http://www.vinesplanet.com/vine-1181...ional-Athletes
                              Eto zaljubio sam se hahahaha

Comment

Originally posted by marko1003 View Post
                                mirin hard

then laying down and curling in a fetal position and crying..

Comment

Working...
                                X