Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pozdrav!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pozdrav!

    Pozdrav, ja sam Duje i nakon duljeg čitanja odlucih se registrirati i predstaviti...

    Imam 22 godine, visok 175, a težak 66 kg tako da mi je trenutni cilj povećati masu na za kojih 10-ak kilograma i malo poraditi na mišićima.
    S obzirom da sam student u drugom gradu, teretana i suplementi su ograničeni pa se trudim trčati, raditi čučnjeve, sklekove i ostalo dok ne krene ljeto pa da si platim i teretanu. Pojačao sam unos kalorija za 500, što nije preteško s obzirom da mi je tdee 2004. Razmisljam o kupnji proteina, ali ne znam koliko ce imati smisla s obzirom na slabo vježbanje.

    Što se treninga tiče, do prije četiri godine sam trenirao veslanje, ali sam upisao medicinu i ubrzo prestao s time tako da je sve krenulo nizbrdo, i kondicija, i izgled.

    Forum je odličan, i stvarno je sve odgovoreno.

  • #2
    Re: Pozdrav!

    Poz Duje

    pobjednici traže načine a gubitnici razloge

    Comment


    • #3
      Re: Pozdrav!

      Dakle, već par tjedana više jedem i stvarno dobivam kilažu, međutim, glavno problem mi je što mi se tijelo ponaša kao u neke ženice pa mi sve što dobijem otiđe u bokove i trbuh. Ako za par mjeseci povećam masu za 10-15 kg, čini mi se da ću narednih par mjeseci morat raditi na tome da ih skinem s tih područja. Je li to normalno ili nešto krivo radim?

      Comment


      • #4
        Re: Pozdrav!

        Neki logičan razlog bi bio da premalo vjezbas, opet neznam mozda grijesim ali bar je kod mene tako bilo...
        Masa je MaMa

        Comment


        • #5
          Re: Pozdrav!

          Originally posted by fotelja View Post