Announcement

Collapse
No announcement yet.

Šta koristiti od suplemenata za "dobivanje" većih mišića u kraćem vremenu

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Šta koristiti od suplemenata za "dobivanje" većih mišića u kraćem vremenu

    Proučavao sam na forumima šta ko pije,kako,koliko itd.Mišljenja su podjeljena.Sada me interesira sa kojim proteinima ili čime već(pošto sam amater u preparatima :/) mogu postići brže i bolje rezultate.Preko tjedna vježbam 4-6dana po 30min,ali tome moram nadodat da cjeli dan oko 9sati radim fizički pa nemam više ni vremena ni snage za vježbanje.

  • #2
    Re: Šta koristiti za "dobivanje" većih mišića u kraćem vremenu

    Originally posted by kaj View Post
    Proučavao sam na forumima šta ko pije,kako,koliko itd.Mišljenja su podjeljena.Sada me interesira sa kojim proteinima ili čime već(pošto sam amater u preparatima :/) mogu postići brže i bolje rezultate.Preko tjedna vježbam 4-6dana po 30min,ali tome moram nadodat da cjeli dan oko 9sati radim fizički pa nemam više ni vremena ni snage za vježbanje.
    ako si proucavao, nisi dovoljno ocigledno
    ima dosta postova vezanih za pocetnike i suplemente
    svi zele brze i bolje, nitko ne zeli sporije a kvalitetnije zar ne
    sto svijeca brze gori, brze se i gasi, tako i ti, radije ti polako al sigurno, i bit ce rezultata
    odmah da ti kazem
    za 3 mjeseca gyma ces postici puno vise nego u 3 mjeseca izlazaka vanka i pijanki
    Originally posted by servantess
    Gdje da kupim ugljikohidrate,kolko koštaju i ima li kakvih posljedica??

    Comment


    • #3
      Re: Šta koristiti za "dobivanje" većih mišića u kraćem vremenu

      U pravu si,ali vec vježbam oko 10mjeseci i rezultit se stvarno vide.Pošto svi govore da bez proteina nema nekog veceg napretka,a nebi svašta kupovao zato sam i postavio ovo pitanje. Neki mi preporučuju ovo pa sam neznam :/