Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ima li potrebe nakon izvođenja čučnja ići na legpress? I koliko je uopće efektna sprava?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ima li potrebe nakon izvođenja čučnja ići na legpress? I koliko je uopće efektna sprava?

    Vaše mišljenje- ima li potrebe nakon izvođenja čučnja ići na legpress? I koliko je uopće efektna sprava sama po sebi? Inače,momci su mi navalili 95kg na presu pa me zanima je li to malo previše s obzirom da sam žešći početnik sa 62kg? Jedni tvrde da je bolje napravit par ponavljanja po seriji s većom kilažom,dok drugi da je poprilično opasno s obzirom na to da sam žena (???)

    Sent from my GT-S6310 using Tapatalk
    Parce mihi, Domine, quia Dalmata sum

  • #2
    Re: Je li ipak previše za početak?

    Prednost leg pressa je što širenjem i skupljanjem nogu, kao i višom ili nižom pozicijom stopala možeš gađati mišiće koje želiš.
    Ako si početnik mislim da nemaš potrebe ići nakon čučnjeva na leg press, čučanj je sasvim dovoljan za početnike.
    pobjednici traže načine a gubitnici razloge

    Comment


    • #3
      Re: Je li ipak previše za početak?

      Zahvaljujem

      Sent from my GT-S6310 using Tapatalk
      Parce mihi, Domine, quia Dalmata sum

      Comment


      • #4
        Re: Je li ipak previše za početak?

        Originally posted by kelly View Post
        Prednost leg pressa je što širenjem i skupljanjem nogu, kao i višom ili nižom pozicijom stopala možeš gađati mišiće koje želiš.
        Ako si početnik mislim da nemaš potrebe ići nakon čučnjeva na leg press, čučanj je sasvim dovoljan za početnike.
        jel mos ovo malo pojasnit. il vridi ista analogija ka za cucanj šta se tice vise naprid postavljenih nogu il nazad.
        sta je sa širinon?
        ISUS PAPA KRŠČANIN !!!

        Comment


        • #5
          Re: Je li ipak previše za početak?

          Skupljene noge više gađaju vanjske mišiće a raširene noge unutarnje.