X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: CHAT

probija mi se ovaj jaran s YT klipovima

check it out

A fool takes no pleasure in understanding, but only in expressing his opinion.

If the connection to the facts aren’t made in more subtle ways, you might as well be telling a crackhead that drugs are bad for him and hoping he’ll quit since you’ve told him the truth. People follow feelings, not rational self-interest.

* SHUT UP AND SQUAT *

Comment

potracenih 10 minuta koje ne mogu vratiti

edit: odnosi se na emperorov post
      Last edited by Bronko; 30-06-14, 21:52.

Comment

Triple, pratim ga vec neko vrijeme. Uvijek ima odlican Intro
        I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday!

Comment

Originally posted by Rijeka87 View Post
          Triple, pratim ga vec neko vrijeme. Uvijek ima odlican Intro
          cak smo ga i na 531 nafurali

mada je dobio perma-ban sa bb.com pa se samo skoncentrise na youtube

If the connection to the facts aren’t made in more subtle ways, you might as well be telling a crackhead that drugs are bad for him and hoping he’ll quit since you’ve told him the truth. People follow feelings, not rational self-interest.

* SHUT UP AND SQUAT *

Comment

Originally posted by TripleZ View Post
            cak smo ga i na 531 nafurali

mada je dobio perma-ban sa bb.com pa se samo skoncentrise na youtube
            zasto ban? haha
            I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday!

Comment

dobio par puta po 2-4 sedmice za steroid talk

kad se ponavlja prekrsaj par puta na kraju dobijes perma ban

* SHUT UP AND SQUAT *

Comment

Izjava jednog trenera iliti coacha na fejsu.
                Zanima me koje onda metode sluze za mrsavljenje,fat burner cajevi/kave i thermo speed lol ??? lol.jpg
                http://www.youtube.com/watch?v=HB7EljkVm6A
                BB AND THIS !

Comment

Ha cuj...ima tu i nesto istine...al to pri kraju defke..npr jedes 1800 kcal...a bazalni ti je veci od toga+potrosnja ti je oko 1500 kcal...znaci debeli deficit a mozda ne mrsavis
                  Do Whatever the Fuck You Wanna Do

progressive overload, squat, deadlift, bench press.
                  kalorije, makronutrijenti, mikronutrijenti.

Youtube:

Primjer treninga snage/hipertrofije
                  Primjer kraceg treninga hipertrofije/snage
                  Sve o prehrani
                  Sve o treningu

Comment

Originally posted by staragarda View Post
                    Ha cuj...ima tu i nesto istine...al to pri kraju defke..npr jedes 1800 kcal...a bazalni ti je veci od toga+potrosnja ti je oko 1500 kcal...znaci debeli deficit a mozda ne mrsavis
                    Prica se vrtila oko neke cure sto ima 20 kg viska,ja mislim da bi se sa nje topilo u pocetku kao i sa mene da udari deficit

A ne dati 600 kn za prehranu koja je opet deficit...

Za kasnije se slazem,ja to na sebi primjecujem...
                    BB AND THIS !

Comment

Hehe..deficit je deficit...za svih vrijedi osim za natjecateljsku formu ili bolesti neke....
                      Do Whatever the Fuck You Wanna Do

progressive overload, squat, deadlift, bench press.
                      kalorije, makronutrijenti, mikronutrijenti.

Youtube:

Primjer treninga snage/hipertrofije
                      Primjer kraceg treninga hipertrofije/snage
                      Sve o prehrani
                      Sve o treningu

Comment

Hehe..deficit je deficit...za svih vrijedi osim za natjecateljsku formu ili bolesti neke....
                        To sam ja htio reci,ali eto,ko je vidio mrsaviti u deficitu,bolje dati 600 kn za prehranu da ti sreze UH na 0 i imas efekt za tjedan dana 4 kg izgubio
                        BB AND THIS !

Comment

Originally posted by emperor View Post
                          To sam ja htio reci,ali eto,ko je vidio mrsaviti u deficitu,bolje dati 600 kn za prehranu da ti sreze UH na 0 i imas efekt za tjedan dana 4 kg izgubio
                          Nešto mi je ovo poznato, tko se krije iza toga?
                          Moj učitelj, svemogući, jedan jedini, najveći - Maximus1950

"Success is like being pregnant, everyone congratulates you but they have no idea how many times you have been f*cked."

https://www.instagram.com/azurpowerlifting/

Comment

Originally posted by emperor View Post
                            [ATTACH=CONFIG]18440[/ATTACH]
                            zasto je tesko nauciti gramatiku maternjeg jezika zasto
                            ``And I found, that I could channel that anger towards lifting. Could channel the anger, aggression and all that kind of crap onto weights, and what that would do is that would make me stronger and build up this shell around me that people couldn't penetrate. And I liked that, being in control.`` George Leeman

"I don't have dreams, I have goals.'' - Harvey Specter

Comment

to je cesto samo poigravanje hormona...deficit ipak cini svoje, ali se nakupi vode zbog hormona stresa

http://www.bodyrecomposition.com/fat...ic-damage.html

da ne spominjem da to sto je zensko savrseno pada u opis gore ^^

* SHUT UP AND SQUAT *

Comment

jel gleda iko??

1339072817159_suits_s2_vod_keyart_2x1_overlay_590_295.jpeg

znacii..... Harvey... hnnnng strong 11/10 would wife

``And I found, that I could channel that anger towards lifting. Could channel the anger, aggression and all that kind of crap onto weights, and what that would do is that would make me stronger and build up this shell around me that people couldn't penetrate. And I liked that, being in control.`` George Leeman

"I don't have dreams, I have goals.'' - Harvey Specter

Comment

Working...
                                X