Announcement

Collapse
No announcement yet.

Radim punom parom na masi - htio sam cuti i vaša mišljenja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Radim punom parom na masi - htio sam cuti i vaša mišljenja

    Ovako,imam 20 god. idem u teretanu oko 2mj. i radim punom parom na masi,visok sam 183cm a imam tek 67kg u ova 2 mj. sam dobio oko 5-6 kg,pokusavam drzati prehranu koliko god je moguce na visokom nivou i sad imam par pitanja:

    1. Otkako sam poceo ici u teretanu napravio sam si plan prehrane i treninga e sad zanima me jel bolje da radim tako sve po planu ili pošto sam još pocetnik da radim 3x tjednom cijelo tijelo(ruke,noge,prsa..) ili da se drzim moga 4-5x tjednom i da idem po planu?

    Trening mi izgleda otprilike ovako:
    Pon-prsa,ramena
    Uto-leđa
    Sri-dan odmora
    Čet-biceps,triceps
    Pet-noge,trbušnjaci
    Sub-nekad ubacim kružni ali ne sa punom težinom
    Nedj.-odmor

    I zanima me još u vezi suplemenata,razmisljao sam si uzeti whey,glukozu i kreatin-čitao sam dosta o kreatinu ali htio bih još jednom provjeriti,neki mi kazu da ga bolje ne uzimam jer sam još "mršav" da ga uzmem kada nabijem još "mase"
    sad ne znam,htio sam cuti i vaša mišljenja.Hvala

  • #2
    Re: Svega po malo

    Radi kako tebi najbolje odgovara. Whey i glukozu obavezno u PWM, a kreatin možeš i ne moraš.

    Comment


    • #3
      Re: Svega po malo

      Nema potrebe subotu kruzni, bezveze. Pusti tijelo da se odmori.

      Comment


      • #4
        Re: Svega po malo

        Kružni nisam vidio. Uglavnom, makni ga...

        Comment


        • #5
          Re: Svega po malo

          Aha aha,važi
          A u vezi kreatina,jel pametno mi uzimati sada ili da sacekam s njim?

          Comment


          • #6
            Re: Svega po malo

            Možeš uzeti kreatin.
            pobjednici traže načine a gubitnici razloge

            Comment


            • #7
              Re: Svega po malo